Fitness Seller

[LOG] The Sky is NOT the limit!

Bezoekers in topic

Riccohw

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 jun 2007
Berichten
699
Karma
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #41
alvolgens een berekening van http://www.dieetabc.nl/calculators/vetpercentage3
en http://www.runinfo.nl/vetpercentage.htm

zit ik op 10,3 en 10.9% vet.
Meting ging als volgt.
Opgestaan
Wc
Gewicht meten met alleen boxer
Daarna (nog voordat ik gegeten had) m'n middelomtrek gemeten.
Nek omtrek gemeten.
Eten.

Daarna dus achter de comp om het uit te rekenen.

De hierbovenstaande sites zijn richtlijnen voor mij. Maar uit deze richtlijnen komt wel de volgende vraag:
where the **** zijn mijn abs als ik in gewoone rust sta. In de spiegel is mijn buik nog het zelfde qua uiterlijk als wanneer ik op 17% zit. Alleen is ie 13 ~15cm ingekort.

Nou heb ik voorheen (tot 4 weken geleden) nooit echt m'n buikspieren aangepakt. Ik vond dit onzin, aangezien ik squatte en deadlifte. Maar nu vraag ik me toch af waar ze zijn???
 

Riccohw

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 jun 2007
Berichten
699
Karma
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #42
aangezien ik heel graag een reactie wil op het bovenstaande, ga ik deze thread wel weer even levend houden.
Trainingen heb ik een tijd niet meer gepost, omdat het eigenlijk niks opschoot. zeer weinig reacties, en ja, dan kan ik het net zo goed zelf bijhouden op m'n leppie.
 

Peter Gedons

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 jun 2007
Berichten
642
Karma
15
De hierbovenstaande sites zijn richtlijnen voor mij. Maar uit deze richtlijnen komt wel de volgende vraag:
where the **** zijn mijn abs als ik in gewoone rust sta. In de spiegel is mijn buik nog het zelfde qua uiterlijk als wanneer ik op 17% zit. Alleen is ie 13 ~15cm ingekort.

Nou heb ik voorheen (tot 4 weken geleden) nooit echt m'n buikspieren aangepakt. Ik vond dit onzin, aangezien ik squatte en deadlifte. Maar nu vraag ik me toch af waar ze zijn???

Ten eerste, stop eens met je vet% via de computer uit te rekenen.

Ga daarnaast nog eens front squats doen. Mijn buiksspieren hebben pas merkelijke progressie gemaakt tijdens front squatten (ervoor deadlifte en back squatte ik ook al een tijdje).
 

Naar boven