XXL Nutrition

Log van de oude dag

Aardig sterk werk kerel.

• Topic Starter Topic Starter
Training:
Bent over row (Yates):
80 x 10.
90 x 6.
100 x 6.
110 x 6.
120 x 3.
130 x 2.
140 x 5.
Lat pulls to the front (close grip):
80 x 10.
100 x 7.
110 x 4.
Seated cable row:
50 x 5.
60 x 5.
70 x 5.
80 x 5.
Zo dat ging best lekker, voelde mij nog niet klaar voor deads, zal iets voor volgende week worden. Vrijdag nog benen trainen en het zit er weer op voor deze week.
Heb ook een nieuw dieet samengesteld, ga nog voor 4000 calorieën ipv 4500. 's avonds gewoon 50 gram spek minder en in de shakes nog maar 50 gram soja-proteïnen ipv 80 gram wei en hier en daar nog een kleine wijziging om de calorieën te minderen.

/IN.

Succes met u doelen oude buurman van me :thumb:
en lekkere sterk beZig hoor :cool:

Ray...

Bedankt Ray, maar hoezo oude buurman?

Damn harde training weer kerel

Waarom eet je eigenlijk zoveel spek? Buiten dat het goddelijk lekker is? :D

En als een echte de pan uit soppen met een stuk brood? :D

Nee dat niet lol, ik moet er wel bij zeggen ik bak het spek gewoon in zijn eigen vet, haal het er dan uit en dop het volledig droog met keukenrol, dan gooi ik het in een andere pan en doe er eieren bij, en dan smullen maar:)

doe mij die keukenrol maar :D

Sterke bor nice.

Smakelijk :D:D:D

---------- Toegevoegd om 08:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ----------

Bedankt man!

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ----------

Vreemde discussie over soja eiwit van body & fit in een door mij gestart topic, gaan ze vertellen dat elk product van B&S niet deugt, dat kan ik toch niet geloven!

Er zijn al een aantal producten getest van B&F en steeds kwam het label niet overeen met hetgeen de testen uitwezen.
En het verschil was best groot. Dus jaren lang zijn we gewoon al in het zak gezet door hun. En als er met 3 producten
iets mis is, zal er met de rest ook wel mee gesjoemeld worden. Niet voor niets dat ze zo goedkoop kunnen zijn.

Ik zeg het maar ;)

Tja, dat wil toch zeggen dat de wet in Nederland te kort schiet he, bij ons worden zulke bedrieglijke praktijken afgestraft. OK zal een ander soja eiwit bestellen, ga eens nakijken wat beste is qua eiwitpercentage/prijs verhouding.
Bedankt Rob!

Je kan ook eens kijken bij XXL nutrition voor een HydroIsolaat ;) Vaak is dat al voldoende tegen de krampen

Je kan ook eens kijken bij XXL nutrition voor een HydroIsolaat ;) Vaak is dat al voldoende tegen de krampen

Heb alleen schrik omdat mijn dokter zegt dat het waarschijnlijk een intolerantie tegen melkzuren is, en dan is geen enkel melkproduct geschikt (ook zero lactose niet).

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Misschien wel een interessante link
http://www.goedkoopgroeien.nl/

---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

Deze is ook niet duur: Soy Protein van XXl, 33 euro voor 2 x 1kg (87,5 % eiwit).

Ben wel benieuwd naar je fysiek, ga je ons blij maken met een kiekje?

Ben wel benieuwd naar je fysiek, ga je ons blij maken met een kiekje?

Haha dat kan later wel eens misschien, als je 59 bent heb je niet veel behoefte meer om je lichaam te showen:D

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Vandaag wat benen getraind, zoals jullie weten zijn de knieën niet meer wat ze geweest zijn en is squatten uit den boze. Leg presses met lichtere gewichten gaat gelukkig wel.
Dit was het vandaag:
Leg press (voeten hoog) 4 sets met 20-50 reps (gewicht niet belangrijk).
Leg press (voeten in het midden) 4 sets (zelfde als hierboven)
Leg press (voeten laag) 4 sets (zelfde als hierboven)
Dan een kwartiertje rust en:
Deads:
80 x 10.
100 x 6.
120 x 6.
140 x 6.
160 x 6.
180 x 3.
190 x 2.
200 x 3.
Uitgeteld op de grond en minutenlang hijgen als een man van 60 (en ik ben nog maar 59;))
Tussen haakjes vorig jaar in de zomer heb ik het eens meegemaakt dat een jong meisje die werkte in de sportschool mij kwam vragen of alles wel in orde was met mij en zei dat ze het niet wou meemaken dat ik ter plekke zou doodvallen. Ik wou nog zeggen dat ik nog altijd in staat was om haar een goede beurt te geven, maar heb het maar niet gedaan:) jaja oud worden is wat:cool:

Man, dat is wel een pak deadlifts ;) Dan mag je ff hijgen....
Goed dat je dat maar niet zei tegen die jongedame :)

Man, dat is wel een pak deadlifts ;) Dan mag je ff hijgen.... Goed dat je dat maar niet zei tegen die jongedame :)

Ja dat meisje was echt bezorgd, je zag haar denken die oude man gaat hier sebiet omver vallen, man dan voel je je oud:o

Lekkere deadlifts jonge belg

Terug
Naar boven