Ouwe Belg
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 97kg
Thanks man, ik voel me al veel beter

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Uitgeteld op de grond en minutenlang hijgen als een man van 60 (en ik ben nog maar 59) Tussen haakjes vorig jaar in de zomer heb ik het eens meegemaakt dat een jong meisje die werkte in de sportschool mij kwam vragen of alles wel in orde was met mij en zei dat ze het niet wou meemaken dat ik ter plekke zou doodvallen. Ik wou nog zeggen dat ik nog altijd in staat was om haar een goede beurt te geven, maar heb het maar niet gedaan
jaja oud worden is wat
![]()

Ja dat meisje was echt bezorgd, je zag haar denken die oude man gaat hier sebiet omver vallen, man dan voel je je oud![]()

Had gisteren thuis nog wat setjes upright rows achter de rug gedaan, rond 20 uur begon de pijn in de nek te komen, geen oog dichtgedaan van ongelooflijke spierpijn in de nek, kon geen enkele houding aannemen zonder zware pijnscheuten echt niet normaal! Nu voel ik het nog wat maar is aan de beterhand. Was de eerste en meteen ook de laatste keer dat ik die oefening gedaan heb.
Ik ga je volgen sterke Belg. Ik weet trouwens wie je echt bent: http://ecwfrenchtribute.free.fr/HTLM/Photos/H/Hulk_Hogan/Hulk_Hogan_-_Terry_Bolea_35.JPG

Wel goed eten, heb al een paar dagen mijn smaak gevonden in sardines in blik, om 10 uur 2 blikjes van 90 gram (uitgelekt gewicht) gegeten met 150 gram roggebrood en een kop muntthee met 3 suikers. Zal wel zijn, hoop op het einde van de week toch te kunnen trainen ---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Abbo, hoop over 29 jaar ook nog zulke trainingen neer te kunnen zetten, heb er zelf slechts 12 dienstjaren op zitten nu in de gym. Respect!
Yep twintig minuten rust, lekker lui op mijn gat zitten met een zelfgemaakte shake, zo ben ik volledig gerecupereerd tussen de verschillende oefeningen, doe ik niet altijd hoor, normaal doe ik slechts 1 spiergroep per training en dan train ik alles na mekaar. ---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------20min rust tussen de oefeningen?Ben wel eens met je dat je soms beter langer kan wachten om te trainen. Maar imo is de 10 dagen regel dan beter. 14 vind ik net wat te lang. Maar, het is maar hoe je het aanvoelt hé
![]()