MuscleMeat

Log van de oude dag

klinkt goed heb toevallig nog een paar panga's in de vriezer liggen :).

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag dagje deads:

80 x 10.
100 x 6.
120 x 6.
140 x 4.
160 x 3.
170 x 1.

180 x 6.
180 x 6.
180 x 6.
180 x 6.
180 x 6.

En nog wat lat pulls to front er achter aan:
90 x 8.
90 x 8.
90 x 8.

Over and out.
Nekpijn komt toch steeds weer terug, volhouden maar met hoop op beterschap, moet vrijdag toch op controle naar dokter en zal hem eens advies vragen.

lkkre deadsessie, mooi volume op die 180kg was wel ff uitrusten na iedere set denk ik?

Sterkte met de nek erg vervelend.

Nekpijn... ken er momenteel alles van. Deadliften doet er meestal ook geen goed aan.

lkkre deadsessie, mooi volume op die 180kg was wel ff uitrusten na iedere set denk ik? Sterkte met de nek erg vervelend.

Ja hoor 2 minuten tussen elke set ongeveer.

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Nekpijn... ken er momenteel alles van. Deadliften doet er meestal ook geen goed aan.

Ja is rot, maar we hopen maar dat het op de duur verdwijnt he en dat hoop ik ook voor jou!

Nog steeds die nekpijn die er een week geleden bij train in schoot? Sterkte daar mee.
Mooie serie DLs !

Nog steeds die nekpijn die er een week geleden bij train in schoot? Sterkte daar mee. Mooie serie DLs !

Thanks bro, en ja die nekpijn speelt mij eigenlijk tijdens de training geen parten, maar daarna best wel, afwachten maar he.

Stevig aantal setjes met die 180 man. Nice

Nekpijn? Traps overbelast ofzo?

Stevig aantal setjes met die 180 man. Nice Nekpijn? Traps overbelast ofzo?
Thanks, pijn zit over heel de nek, uitstralend naar de traps en de onderkant van het hoofd. ---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:05 ----------

300 gram kipfilet door 4 eierdooiers gehaald, in paneermeel, weer door de eierdooiers en bestrooien met weer paneermeel, kruidenmengeling er bij, wat Parmezaanse kaas er over en vreten maar. Ga je gemakkelijk boven de 80 gram eiwit! En is een calorieënbom! Ik neem wel kipfilet van de colruyt, heb dat eens een keer gegeten van de aldi, jongens toch daar zit geen smaak in! Overigens niets verkeerd met de aldi, ze hebben best wel artikelen die lekker zijn maar hun kipfilet is te mijden wat mij betreft.

Laatst bewerkt:
Klinkt weer als een lkkr bulk recept

Wow nette gewichten, zeker als je je leeftijd in acht neemt. Cool, respect en succes!

Gaat lekker hier buur(oude)man..
hou zo vol maat :thumb:

Ray..

Wat is er mis met een "ouwe man" met een sixpack? Ik ben pas twee jaar geleden begonnen met serieuze krachttraining en bodybuilding, maar heb er juist veel lol in om te laten zien dat we zowel qua massa als qua vet% nog veel kunnen bereiken op onze leeftijd. En ik voel me dan ook zeker geen "ouwe man", maar wel trots op mijn sixpack! :p

Momenteel kom ik net uit de bulk, dus zijn mijn buikspieren even wat minder zichtbaar. Maar als mijn ingezette (langzame) cut zich voortzet zoals het nu gaat, sta ik voor de zomer netjes op 12%.

Klinkt weer als een lkkr bulk recept

Zal wel zijn! :p

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Wow nette gewichten, zeker als je je leeftijd in acht neemt. Cool, respect en succes!

Thanks man!

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Gaat lekker hier buur(oude)man.. hou zo vol maat :thumb: Ray..

Bedankt, jij ook!

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Wat is er mis met een "ouwe man" met een sixpack? Ik ben pas twee jaar geleden begonnen met serieuze krachttraining en bodybuilding, maar heb er juist veel lol in om te laten zien dat we zowel qua massa als qua vet% nog veel kunnen bereiken op onze leeftijd. En ik voel me dan ook zeker geen "ouwe man", maar wel trots op mijn sixpack! :p Momenteel kom ik net uit de bulk, dus zijn mijn buikspieren even wat minder zichtbaar. Maar als mijn ingezette (langzame) cut zich voortzet zoals het nu gaat, sta ik voor de zomer netjes op 12%.

Goed dat het jou zo voor de wind gaat met de training, ik heb geen sixpack en dat hoeft voor mij persoonlijk niet (cut ook nooit), maar kan inderdaad een surplus zijn!

Ik wou dit log volgen maar als je het spekvet weggooit denk ik niet dat het ooit zal klikken tussen ons :(

Aight, in ! :D

Heb jij een log Sanca?

Terug
Naar boven