- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klinkt goed heb toevallig nog een paar panga's in de vriezer liggen.

lkkre deadsessie, mooi volume op die 180kg was wel ff uitrusten na iedere set denk ik? Sterkte met de nek erg vervelend.
Nekpijn... ken er momenteel alles van. Deadliften doet er meestal ook geen goed aan.
Nog steeds die nekpijn die er een week geleden bij train in schoot? Sterkte daar mee. Mooie serie DLs !
Thanks, pijn zit over heel de nek, uitstralend naar de traps en de onderkant van het hoofd. ---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:05 ----------Stevig aantal setjes met die 180 man. Nice Nekpijn? Traps overbelast ofzo?

Wow nette gewichten, zeker als je je leeftijd in acht neemt. Cool, respect en succes!
Gaat lekker hier buur(oude)man.. hou zo vol maatRay..
Wat is er mis met een "ouwe man" met een sixpack? Ik ben pas twee jaar geleden begonnen met serieuze krachttraining en bodybuilding, maar heb er juist veel lol in om te laten zien dat we zowel qua massa als qua vet% nog veel kunnen bereiken op onze leeftijd. En ik voel me dan ook zeker geen "ouwe man", maar wel trots op mijn sixpack!Momenteel kom ik net uit de bulk, dus zijn mijn buikspieren even wat minder zichtbaar. Maar als mijn ingezette (langzame) cut zich voortzet zoals het nu gaat, sta ik voor de zomer netjes op 12%.
Ik wou dit log volgen maar als je het spekvet weggooit denk ik niet dat het ooit zal klikken tussen ons![]()