MuscleMeat

LOG van Jespeeer

Of je neemt gewoon even rust?

Bij borst/ triceps belast je ook schouders dus lijkt me niet zo goed. Gewoon extra dagje rust en zondag schouders?

Het is pas donderdag, dus gewoon doen !;P

• Topic Starter Topic Starter
Of je neemt gewoon even rust?

Bij borst/ triceps belast je ook schouders dus lijkt me niet zo goed. Gewoon extra dagje rust en zondag schouders?

Het is pas donderdag, dus gewoon doen !;P

Hehe jullie maken me het makkelijk.. Ik kijk morgen even aan wat me schouder doet. Ik ga er wat tijgerbalsem opsmeren, dan komt het misschien goed. Want ik kan niet stilzitten tot zondag. EN zondag is nog niet zeker of ik ga trainen, vriendin heeft dan vrij van het werk dus meestal wilt ze dat ik dan langer blijf en de sportschool is maar open tot 4 :(.

Maaaaar even wat anders. Ik ben zelf nog eigenlijk niet eens zo zwaar en flink gebouwd. Ik ben erover na aan het denken om een maandje een massgainer te nemen. Daarna ga ik verder met mijn voedingsschema die gewoon net iets onder mijn onderhoud zit. Zo wil ik eerst eens wat buffer worden. Iemand daar commentaar op?

succes bro !

Vandaag toch shouders gedaan, klein beetje last ervan gehad. Iets minder gewicht gepakt, maar toch goeie training. Alleen moet ik eens kijken waarmee ik me shrugs doe, met losse barbell voelde ik niet echt veel..

Shoulder Press
8x30
8x35
8x40

Dumbbell Press
8x14
8x16
8x20

Side raises
8x8
8x9
8x10

Reversed Peckdeck
10x25
8x35
8x40

Barbell shrugs
8x50
10x60
8x75 (deze was met zo'n apparaat)

Upright row met straight bar
8x18
8x36
8x41

Vandaag Borst&Triceps

Dumbbell Benchpress
8x14
8x18
8x22, voortaan de 24 proberen

Incline dumbbell benchpress
8x16
8x18
8x20

Peck deck
8x25
8x40
8x55
8x65

Geen idee hoe de oefening heet, maar ik sta dan in een cable station met links en rechts onder een katrol met handvat, en die duw ik dan voor me uit omhoog. Ik hoopte dat dit een goeie oefening was voor de onderkant borst, maar nee niet echt helemaal. Iemand die nog goeie oefening weet voor onderkant borst, behalve decline press
8x5
8x10
8x10 (per hand)

V-bar pushdown
8x18
8x32
10x50
10x54 op het begin echt te licht gepakt..

Dips
8xbw
8x met assisted 10kg
8x met assisted 10 kg

Cable one arm extension (ik gebruik geen handvat, helemaal niks eigenlijk, pak dat rubber ding vast waar de haak begint)

8x9
8x13,5
8x18

mooie training.

Vandaag Rug & Biceps gedaan

Deadlift
8x40
8x50
8x60
8x80 PR! Met mixed grip

Seated row c-curve (machine)
8x30
8x50
8x75

One arm dumbbell row
8x26
8x28
8x28 (30 de hele tijd bezet en dacht dat ik hem vandaag niet aankon..)

Pull ups assisted
8x
8x
8x

Chin ups assisted
8x
8x
8x

Lat Pulldown
8x25
8x35
8x45

Bicep Curl (machine)
8x25
8x35
8x40

Straight bar bicep curl
8x30
8x40
8x45

Rope Hammercurls
8x20
8x30
6x40 (verzuring)

Lekker man.
Gaat je techniek ook goed op de deadlift?

gaat lekker he

Goed bezig Jesper! 3 oefeningen voor biceps nog na rug vind ik persoonlijk wel veel.

Goed bezig Jesper! 3 oefeningen voor biceps nog na rug vind ik persoonlijk wel veel.

Thanx kerel! Ik ben er over na aan het denken om het terug te brengen naar 2, maar ik heb dan wel die lekkere verzuring niet haha :D. Maar ik zal er eens naar kijken de volgende training man!

Nu heb ik een filmpje gemaakt van hoe ik squat. Misschien dat iemand daar nog tips over heeft? Hoop dat het een duidelijk filmpje is, anders maak ik een nieuwe!

http://www.youtube.com/watch?v=Eo5Ckm83Hok&feature=youtu.be

Heb alleen het idee dat ik nog net iets lager moet gaan!

Ik ben verre van een expert, maar ik heb het idee dat je je bovenrug kromt. Probeer je borst goed naar voren te doen.

Ik ben verre van een expert, maar ik heb het idee dat je je bovenrug kromt. Probeer je borst goed naar voren te doen.

Haha oke dankje man, normaal let ik alleen met deadlift daar op. Morgen dus eens bij het Squatten opletten

Ja rug lijkt iets te bollen verder lijkt of je voeten wel erg dichtbij mekaar staan?

Ja rug lijkt iets te bollen verder lijkt of je voeten wel erg dichtbij mekaar staan?

Oke zal er op letten volgende keer!

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 23:41 ----------

Training van net:

Barbell behind neck press
8*30
8*40
6*50 zwaar

Dumbbell press
8*14
8*16
8*18

Side raises
8*8
8*9
8*10

Reversed peck deck
8*25
8*35
8*40

Upright row (excl. Gewicht curlbar)
8*10
8*20
6*30

Shrugs
8*40
8*55
8*65

Nog aan buik gewerkt en 20 minuten cardio! Lekkere training alleen niet met de maximale gewichten, nog steeds last van me schouder..

Terug
Naar boven