Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien tijd voor andere opbouw van je borst schema?
Niet teveel focussen op het gewicht dat je drukt, maar je kunt ook denken aan pre-exhaustion door te beginnen met een isolatie oefening of juist even die bench eruit en beginnen met incline dumbelpress of incline bench. Bij de meeste mensen is upperchest namelijk toch al geen heel sterk punt.Jup, daar was ik ook al aan het denken. Maar weet dus echt niet hoe ik dat anders moet opbouwen. Meestal begin je je training met de compound zoals BP. Heb jij een idee?
Niet teveel focussen op het gewicht dat je drukt, maar je kunt ook denken aan pre-exhaustion door te beginnen met een isolatie oefening of juist even die bench eruit en beginnen met incline dumbelpress of incline bench. Bij de meeste mensen is upperchest namelijk toch al geen heel sterk punt.
Verder kun je ook eens kijken waar je benchpress niet goed gaat, is het onderin of halverwege? Op basis daarvan kun je ook pinpresses of bijvoorbeel floorpresses gaan doen. Die laatste is overigens zowieso wel een fijne oefening vind ik persoonlijk. Als je goed focust kun je daar keihard je borst mee pakken.
Je kunt het natuurlijk ook over een totaal anders boeg gooien en kijken naar een Push/Pull/Legs of bijvoorbeeld een UB/LB routine (bijv. WSB(4SB))

Logisch dat je dan minder kracht heb.
Als je eerst bp en dan incline kan je op incline ook minder hard gaan.
Ik zou gewoon of je reps omhoog gooien gewoon wat marvin zegt minder op gewicht letten en vooral op techniek en gewoon lekker pompen
Of zoiets doen zonder bp:
Incline benchpress 4-5 sets reps 8-15
Incline db fly 4 sets 8-12 reps
Pecdeck 4 sets 4 sets 12-15 reps
Dan die superset die je in je laatste trainingook deed.
En je borst staat goed vol ik zou zeggen probeer het is je kan ook goed groeien zonder bp.
Is een mooie training or inderdaad is je oefeningen wisselen als je het niet lekker meer vind gaan.

O shit, nu heb je Daan boos gemaakt. Shit is aan nu

O shit, nu heb je Daan boos gemaakt. Shit is aan nu
ja goed gezien
Oeps is een gevoelig jongentje ook hé![]()

Lekkere training man. Was het echt zo druk bij het squatrack voor het squatten op een maandag? Dacht monday chestday was voor de meeste mensen.

Lekkere training man. Was het echt zo druk bij het squatrack voor het squatten op een maandag? Dacht monday chestday was voor de meeste mensen.
Ja inderdaad bij ons is het altijd rete druk op maandag. Dus heb ik oplossing gevonden benen op maandag en je kan over zo mee beginnen zonder te wachten.
@jesper neem anders is wat lichter gewicht en squat wat dieper. We willen diepe squats zien![]()