crashcool
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m94
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel man! Mwah ik vind kracht niet super belangrijk, zolang ik maar zo zwaar mogelijk lift en mijn spieren genoeg pijn doe!Netjes man je bent me wel echt voorbij met kracht als ik zo zie
Maar weeg dn ook wel 12 kg minder

Mooie progressie van stegen in bw en zaken in vet!
Goeie trainingen ook!
)

Ja ik vroeger wel eens stronglift gedaan en als start gewicht moest ik geloof ik 80% nemen van mijn 5RM. Ofja zo ongeveer, weet het niet meerTraining ziet er weer goed uit! Moeilijk te zeggen of 60kg te weinig is om mee te beginnen..maar gezien de net aan 80kg denk ik dat je prima zit..
Misschien dat er hiet iemand wel mee leest met een soort van regels hiervoor..

Ah shit heb ik je verjaardag nou gemist. Gefelicteerd nog bra!!Nog wat moois gehad?

Yesss

Thanx bro!
Dankjewel brah! Nee doe ze gewoon zelfstandigNog gefeliciteerd bro, idd nice train.
Doe je de pull-ups nog met hulp of zelfstandig ?

Haha nee had aangegeven dat ik binnen een paar jaar op mezelf wil, maar dat ik nog veel moet sparen. Dus dit was wel handig!Gefeliciteerd nog inderdaad!
Hmm..dat is niet best als je op je 19e allemaal uitzetrommel krijgt of had je erom gevraagd?
nette training ! wel handig als je nu al vast wat spullen spaard, op je zelf is al duur genoeg
deed je die 5x80kg zonder failure/hulp? dan zou je beste kunnen beginnen met 65kg tenzij je nog niet 100% zeker bent over je techniek, kan je wel wat lager gaan.

Goed dat je het heb omgedraait!
Sterke dips en pr netjes! Voeding ziet er ook goed uit, maar eet jij elke dag 600 gram kip?
Over amino's kan je weining vertellen volgens mij maakt niet zoveel uit

Maaltijd ziet er goed uit en hebben zover ik zie goede voedingswaarden!
Amino's gewoon rond je training en eventueel voor cardio sessies nemen..