MuscleMeat

LOG van Jespeeer

Mooie progressie van stegen in bw en zaken in vet!

Goeie trainingen ook!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Netjes man je bent me wel echt voorbij met kracht als ik zo zie
Maar weeg dn ook wel 12 kg minder
Dankjewel man! Mwah ik vind kracht niet super belangrijk, zolang ik maar zo zwaar mogelijk lift en mijn spieren genoeg pijn doe! :D

Mooie progressie van stegen in bw en zaken in vet!

Goeie trainingen ook!

Dankjewel kerel!

Vandaag en weekend lekker rust nemen en geniet van mijn verjaardag (die is morgen :D)
Fijn weekend allemaal ;)

• #1.503
Vandaag: borst + rug

Vermoeidheid is een b*ch... weinig geslapen dit weekend. Maarja heb mijn verjaardag wel goed gevierd. Heb besloten om BP weer in mijn schema te verwerken maar dan met 5x5 dus begin laag!

Pull ups
12xbw
8xbw
8xbw

BP (gewicht testen wat ik nu aankan)
12x40 warm up
5x50
5x55
5x60
5x70
5x80, haalde ik maar net..
Denk dat ik volgende training 5x5x60 doe en dan iedere training verhoog met 2,5kg, lijkt jullie dat verstandig of moet ik lager gaan?

DL
10x80
3x110

Incline dumbell press
10x22
8x26
8x30
8x28

One arm dumbell row
12x26
8x28
8x30

Peck deck
15x35
8x50
8x60

Lat pulldown c-curve (machine)
10x60
8x75
8x85

Cable flyes (low pull)
10x10
8x15
8x15

Gelukkig weer een training gehad :)

Training ziet er weer goed uit! Moeilijk te zeggen of 60kg te weinig is om mee te beginnen..maar gezien de net aan 80kg denk ik dat je prima zit..

Misschien dat er hiet iemand wel mee leest met een soort van regels hiervoor..

Ah shit heb ik je verjaardag nou gemist. Gefelicteerd nog bra!! :D Nog wat moois gehad?

• #1.506
Training ziet er weer goed uit! Moeilijk te zeggen of 60kg te weinig is om mee te beginnen..maar gezien de net aan 80kg denk ik dat je prima zit..

Misschien dat er hiet iemand wel mee leest met een soort van regels hiervoor..
Ja ik vroeger wel eens stronglift gedaan en als start gewicht moest ik geloof ik 80% nemen van mijn 5RM. Ofja zo ongeveer, weet het niet meer :p
Maar denk dat ik met 60kg safe zit! Thanx man!

Ah shit heb ik je verjaardag nou gemist. Gefelicteerd nog bra!! :D Nog wat moois gehad?

Dankjewel bro! Uhh voornamelijk geld en GTA V van mijn vriendin haha! En van mijn ouders allemaal huishoud spullen voor mijn uitzet, volgens mij willen ze me eruit hebben! :p
Maarja heb nu wel borden en bakjes, pannen, messen, strijkijzer en een tosti-ijzer :D

GTA & tostiijzer, essentials jonguh. :D

Lekker getraind en nog gefeliciteerd bro!

Nog gefeliciteerd bro, idd nice train.
Doe je de pull-ups nog met hulp of zelfstandig ?

Gefeliciteerd nog inderdaad!:D

Hmm..dat is niet best als je op je 19e allemaal uitzetrommel krijgt of had je erom gevraagd?

nette training ! wel handig als je nu al vast wat spullen spaard, op je zelf is al duur genoeg :(

deed je die 5x80kg zonder failure/hulp? dan zou je beste kunnen beginnen met 65kg tenzij je nog niet 100% zeker bent over je techniek, kan je wel wat lager gaan.

• #1.512
GTA & tostiijzer, essentials jonguh. :D
Yesss :D
Lekker getraind en nog gefeliciteerd bro!
Thanx bro!
Nog gefeliciteerd bro, idd nice train.
Doe je de pull-ups nog met hulp of zelfstandig ?
Dankjewel brah! Nee doe ze gewoon zelfstandig :D
Gefeliciteerd nog inderdaad!:D

Hmm..dat is niet best als je op je 19e allemaal uitzetrommel krijgt of had je erom gevraagd?
Haha nee had aangegeven dat ik binnen een paar jaar op mezelf wil, maar dat ik nog veel moet sparen. Dus dit was wel handig!

nette training ! wel handig als je nu al vast wat spullen spaard, op je zelf is al duur genoeg :(

deed je die 5x80kg zonder failure/hulp? dan zou je beste kunnen beginnen met 65kg tenzij je nog niet 100% zeker bent over je techniek, kan je wel wat lager gaan.

Laatste rep was met echt een vinger hulp, maar daarom ga ik gewoob 60 of 62,5 hanteren, zo zit ik gewoon goed! En ja helaas is niks meer goedkoop haha

• #1.513
Vandaag de trainingen even gewisseld, vandaag schouders en armen en dan morgen benen. Heb beetje pijnlijke knieën en nog beetje last van onderrug, dus dan wissel ik even om :)

Barbell behind neck press (smith)
12xstang
12x30
8x50

Front raise
8x7
10x8
10x8

Side raises
10x9
10x10
8x10

Bent over leteral raises
10x8
8x9
8x9

Shrugs
12x22
12x22
10x24

Dips
10xBW
8xBW + 6kg PR
8xBW + 8kg PR
Dips gaan steeds beter!

Ez-bar curls (excl bar gewicht)
15x15
10x15
21en met 15kg

Skullcrushers met ez-bar
10x15
8x15
10x10

Incline dumbell curls
10x10
8x10
8x10

Rope pushdown
12x36
10x41
8x50

Hammer curls
12x10
8x12
8x12

+ abs

• #1.514
Ben eens een beetje begonnen met de goeie voeding! Helaas niet gewogen wat ik allemaal gebruikt heb, maar dit was gewoon om te kijken of ik het wel lekker vond. Heb 600 gram kipfilet gebruikt en verdeed over 3 porties. Samen met rijst en paprika en uien. Vandaag ook mijn amino's binnen gekregen. Ik heb deze gekocht: http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren/body-fit-sportsnutrition/premium-amino/

Iemand misschien tips wanneer ik deze het beste kan nemen en hoeveel? Normaal neem ik ze namelijk tijdens de training en voor de rest niet. Na het opstaan neem ik meteen mijn Whey shake. Of moet ik mijn amino's na het opstaan nemen?

Eten dat ik heb gemaakt:

rlm13l.jpg

2u5v21w.jpg

Goed dat je het heb omgedraait!

Sterke dips en pr netjes! Voeding ziet er ook goed uit, maar eet jij elke dag 600 gram kip?

Over amino's kan je weining vertellen volgens mij maakt niet zoveel uit

• #1.516
Goed dat je het heb omgedraait!

Sterke dips en pr netjes! Voeding ziet er ook goed uit, maar eet jij elke dag 600 gram kip?

Over amino's kan je weining vertellen volgens mij maakt niet zoveel uit

Nee ik zei toch dat ik het verdeel in 3 porties, dus zal rond de 200 gram kip op mijn bord hebben gehad. Bedankt man :D

oh zo nee ik dacht dat je 3 portie per dag at :P

Maaltijd ziet er goed uit en hebben zover ik zie goede voedingswaarden!

Amino's gewoon rond je training en eventueel voor cardio sessies nemen..

• #1.520
Maaltijd ziet er goed uit en hebben zover ik zie goede voedingswaarden!

Amino's gewoon rond je training en eventueel voor cardio sessies nemen..

Oke dankjewel Marv! Maar betekent het dan dat ik ze voor mijn training moet nemen of tijdens? Normaal nam ik Amino X van BSN tijdens de training en voor cardio

Terug
Naar boven