Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al wedstrijdready dus voor de -8307-06 90.9KG
14-06 89.8KG -1.1kg
Denk dat het voornamelijk ligt aan het feit dat ik wat schoner eet en het wat minder warm is.
Even kijken naar volgende week anders even wat kcals uppen.

is erg gemakkelijk allemaal, pauses maar iets langer aanhouden dan. Wederom hier weer een setje te veel volgensmij.Saai is goed. Volume draaien en weten dat iedere "saaie" set je dichter bij betere 1 RM's gaat brengen op korte en lange termijn.
Lekker saai volume draaien.
Als je de sport leuk vindt, vind je het ook leuk om er beter in te worden toch? Je moet squatten, benchen en deadliften wel leuk vinden om te doen en je moet er ook beter in willen worden natuurlijk. Dat doe je door volume te draaien.
Kan je GHR niet tegen muur aan zetten? Of moet je dan de halve gym verbouwen? Anders (snatch grip) sldl ook prima toch.
curls prioriteren over chinups is het. #roadtobeachboy

Hahaha, zo hinderlijk dit! Ik raak ook vaak afgeleid door dat soort geouwehoer..1x bijna voorover gevallen omdat ik wat spanning verloor en er apenkooitje voor me gespeeld werd..

Nette gewichten bro. Je gaat harddd!
Thnx man, maar nog lang niet waar we willen zijn.
Hahaha, zo hinderlijk dit! Ik raak ook vaak afgeleid door dat soort geouwehoer..![]()
lopen constant voor de voeten, waar de platen liggen staan ze constant voor. En dat terwijl er gewoon nog een hele ruimte vrij is