MuscleMeat

Logboek

Tyran

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m92
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Hallo bodybuilders,

Ik ben nieuw hier en zal mezelf voorstellen. Tyran, 22 jaar en ben nu 3 maanden bezig met bodybuilding.
Ik train 5x per week.

Mijn stats: 1.92 80 kilo
Doel: bulken tot 90 kilo

Krachtstats:
BP 60
SQ 80
DL 80
MP 50

Vanaf maandag ga ik work outs posten.

Groet Tyran

zou lekker tot 105kg bulken als ik jou was ;) succes

Wat is je vet%

• Topic Starter Topic Starter
Hey killy mijn vet is 10%

Ben nu lekker aan het ontbijten en mezelf aan het hypen. Ga zo trainen dus!
Yeahh

Ik heb net een foto door mijn vriendin laten maken, maar nu ik hem wou uploaden bleek het bestand 'te groot'. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik doe ook nog eens alles via mijn smartphone omdat ik geen pc of laptop heb. Hoop dat iemand me kan helpen....

Laatst bewerkt:
Trainen ging lekker

MP vanaf de grond met losse stang: 6x35, 5x 40, 5x45, 4x50, 1x55 op de borst gelegd niet uitgelift, kreeg hem makkelijk op de borst dus volgende x ga ik hem ook uitliften.

Seated dumbbell press: 10x8, 6x10, 6x12

Side dumbbell raises: 10x6, 8x8, 8x8

Seated dumbbell curls: 12x12, 10x14, 6x16

Training duurde 1 uur, volgende x bij deze oefeningen mischien het gewicht wat omhoog.

Gr Tyran,

BP 60kg en dan MP 50kg? Wtf mijn BP is 80kg en mijn MP is 45kg.

Net creatine door de kwark gegooid haha vet lekker.

Heb mn foto die vandaag gemaakt is, train nu 3 maanden, wel als avatar gekregen maar niet in dit topic. Me foto is Volges mij te groot ofzo.. someone can help me please?

Gewoon even op googlen hoe je kan verkleinen, lukt wel met paint.

Blijf het een extreem sterke mp vinden in vergelijking met de rest van je stats.

Gewoon even op googlen hoe je kan verkleinen, lukt wel met paint.

Blijf het een extreem sterke mp vinden in vergelijking met de rest van je stats.[/QUOTE

Bedankt voor de tip maar ik moet alles met mn smartphone doe
n waar geen paint opzit, maakt het allemaal niet veel makkelijker natuurlijk.

Mijn huidige stats zijn ook de stats waar ik setjes meemaak, ben voor mijn gevoel nog nergens zwaar opgegaan. Ga woensdag benen doen en zal dan zeker pr halen met squat.

Je bent 22, jij haald mij niet in, jij werkt je schaamte weg met je 4 jaar ouder! :roflol:

Was een grapje man :p

En **** weights, laatst 180kg gedeadlift, doe nu alleen maar 12x120-140 :p
We zijn geen pl-ers!

Haha Oke dan, ik vind gewicht wel belangrijk vandaar dat ik nu ga beginnen met elke training de gewichten geleidelijk omhoog te werken. 180 kilo deaflift, weet niet of het veel is heb nog een weg afteleggen daarna toe, al zou ik het mischien nu al kunnen. Respect voor jou dat je het al gedaan hebt!

Training vandaag:

Decline benchpress: 10x40, 8x50, 5x55, 3x60

Lying Dumbbell press: 8x14, 8x 16, 6x18, 6x18

Small grip push UPS 1x10, 1x10

Rope pushdown op apparaat voor triceps niet op gewicht gelet. Opwarm setjes en 3 setjes tot failure gedaan

Training was in 25 minute afgelopen omdat ik alles achter elkaar heb gedaan zodat ik ga zweten haha. Ik merkte echt dat ik snel de oefenige achter elkaar doe dan de rest.

Net getraind, benen:

10 min. Crosstrainer, daarna rek en strek oefeningen voor benen.

Squat, losse stang natuurlijk.: 10x50, 8x70, 8x80, 5x90, 3x100, 10x50
Was nu volop aant zweten, squatten ging lekker diep, en heb niet veel rust nodig tussen de setjes, tevens was het de eerste x dat ik 100kg squat, ben wel blij.

Legpress 3setjes licht gewicht.

Legcurl: 3setjes ook licht gewicht.

5minute uitlopen op loopband, rekken strekken.

Ik deed mijn setjes weer heel snel achter elkaar tegenover de rest, was ook een van de weinige die aan het zweten was.

Het ging lekker, gr. Tyran

Vandaag rustdag.
Spierpijn in de benen valt mee, had het erger verwacht.
Eten gaat goed.

gaat lekker hier hoor, squat en mp.zijn al goed sterk!

Net getraind, ging weer lekker.

Decline BP: 10x40, 8x50, 8x55, 6x60

Decline Dumble Press: 10x12, hierna deed ik eerst set met links aleen en dan rechts aleen: 10x14, 10x14, 10x14, 10x14

Incline borstoefening weet niet hoe het eet, links en rechts handvat en dan naar elkaar trekken die touwen.

3 setjes Ropepushdown en 3 setjes dumbbell oefening voor tricep boven hoofd weet ook niet hoe dit heet.

Na de training glutamine met multi vit. Op, banaan, 500gr aardbijenkwark en karnemelk, ik ga dalijk al koken :d aardappelen met appemoes en speklappe rond 1 uur.

Gr

Terug
Naar boven