MuscleMeat

Logboek

• Topic Starter Topic Starter
Weer 1kg gegaind, nieuw gewicht: 83kg. Het gaat erg lekker. Gr

Netjes! zo horen we het. :D
En ja je creatine ook na de training nemen.

Netjes! zo horen we het. :D
En ja je creatine ook na de training nemen.

Bedankt, fijn dat ik nu weet dat ik de crea ook na de training moet nemen, zal het vanaf nu doen.

Vandaag borst getraind, ging lekker, pr op BP 1x72,5kg.

Gr

Vandaag lekker rustdag, morgen weer trainen en ga dan voor vpr op BP.

Vandaag weer borst en triceps getraind, vpr op BP: 6x70. Ben wel blij dat mij BP steeds sterker word.

Vandaag gewogen op de sportschool 83,6kg. Gewicht gaat goed omhoog.

Standing barbell curl: 3x12x 30

Seated Hammer curl: 3x12x10

Seated ez bar curl: 3x10x30

Seated dumbbell concentration curl 2x10x14kg

Goede pomp in bicep en onderarmen. Trainingduur: 40min.

Vandaag weer lekker getraind. Borst en schouders en traps. Voor het eerst incline BP gedaan, weer wat nieuws geleerd. Vpr op flat BP 8x70. Schrugs ging ook goed voor het eerst 30kg+ dumbbells gebruikt.

Gr

Update 26-12-11
Heb mn trainingen niet gelogd laatste weken, maar train nog steeds hard en nieuwe pr's.
Bulk gaat lekker hoe kan het ook anders met de kerst haha.
Wil vanaf 2012 elke training loggen.

Wat zijn je nieuwe pr's dan?

Aaiittt :) En ik was ooggetuige ;)

---------- Post toegevoegd Wed 28 Dec 2011 om 12:07 ----------

Vergeet niet te vermelden dat je bijna over je nek ging :P

Aaiittt :) En ik was ooggetuige ;)

---------- Post toegevoegd Wed 28 Dec 2011 om 12:07 ----------

Vergeet niet te vermelden dat je bijna over je nek ging :P

Haha ja dat was ik vergeten Toon. Morgen ben ik er niet op de gym, neem rustdag.
Ik ben best blij dat los front SQ goed gaat, hoop snel 100kg te fr SQ.

Vandaag pr front squat losse barbell 2x100

Vandaag laten wegen op de sportschool: 1.92m 85kilo 10%

Gaat heel goed dus, het enigste wat minder is, is dat ik mijn trainingen niet log... Dit ga ik doen zodra de gewichten wat serieuzer gaan worden.

Gr

Vanmorgen borst en triceps, heb de focus op bovenkant borst proberen te leggen.

Decline BP, Decline dumbbell press, Decline press in machine
...

Met decline leg je volgens mij meer de nadruk op onderkant borst. Je bedoelt misschien incline bench?

Tyran zei:
Vandaag lekker rustdagje, ik wil morge mijn nek/traps/lats of hoe die spier heet, maar weet er geen oefeningen voor.. Shrugs? Er staat wel een apparaat waar je met je hoofd iets na achteren móet drukke maar heb dat nog nooit gedaan Hm

Naast shrugs voel ik zelf mijn bovenkant rug ook heel sterk met zware stricte upright rows... Niet te hoog trekken en vooral de kracht uit je schouders halen. Lijkt voor mij wel te werken, ook al worden ze waarschijnlijk maar secundair gebruikt na schouders.

Sterk bezig, kerel! :cool:

Met decline leg je volgens mij meer de nadruk op onderkant borst. Je bedoelt misschien incline bench?

Naast shrugs voel ik zelf mijn bovenkant rug ook heel sterk met zware stricte upright rows... Niet te hoog trekken en vooral de kracht uit je schouders halen. Lijkt voor mij wel te werken, ook al worden ze waarschijnlijk maar secundair gebruikt na schouders.

Sterk bezig, kerel! :cool:

Heey mat, ik bedoelde inderdaad incline bench...haha stom van me. De upright row heb ik nu toegevoegd..thnx

Vandaag benen en kuiten gedaan, vpr op squat: 8x125

Vandaag rug getraind, vpr en pr op deadlift(overhands) 5x130, 1x150, mijn Händen zijn nu echt kapot van de ruwe stang en nu ik geen mixed grip meer doe, word het nog lastiger maar daar hou ik van..wel grappig er werd me aangeraden om handschoenen te gebruiken terwijl ik juist mijn grip wil trainen haha

grip is vooral de kracht om de stang beet te houden, handschoenen gebruik ik alleen bij DL tegen scheuren van vel, straps daarintegen hebben wel veel effect op je grip

Nette squat kerel :), hoezo doe je geen mixed grip meer dan?

grip is vooral de kracht om de stang beet te houden, handschoenen gebruik ik alleen bij DL tegen scheuren van vel, straps daarintegen hebben wel veel effect op je grip

Thnx voor de uitleg toon, mischien toch maar handschoenen aanschaffen voor DL dan..

@Nikk ik doe geen mixed grip meer omdat ik gehoord heb dat het meer risico voor blessures heeft en omdat ik er een uitdaging in zie om overhands DL sterk te worden..

Terug
Naar boven