Jij dacht dat ik grappen maakte. Ik kan best veel hebben omdat ik best heb veel kut ervaringen gehad met rec drugs etc, maar dit slaat toch wel even alles.
Maarja f**k it, soms moet je risico's nemen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij dacht dat ik grappen maakte. Ik kan best veel hebben omdat ik best heb veel kut ervaringen gehad met rec drugs etc, maar dit slaat toch wel even alles.
Wel heel interessant deze ervaringen en lectuurGaat wel prima nu, maar damn die shit is heavy.
Had het paar maanden geleden ook toen ik het voor het eerst gebruikte. Je hebt dan echt het gevoel alsof je out gaat. Vervolgens ga je heel erg hyperventileren en wordt het alleen nog erger.
Naarmate je steeds meer injecteert wordt het wel minder gelukkig, dus even door de zure appel bijten.
Als het dit effect had gehad dan was ik allang dood geweest denk ik
Klopt, die angle vertekend het beeld waardoor het lijkt alsof mijn onderarmen als satéprikkers eruit zien.
BPC 157
![]()

Fakka met jou. Al verlost van de tren djinn?
Heb even andere prioriteiten. Wellicht dat ik binnenkort weer ga posten.
Fakka met jou. Al verlost van de tren djinn?
Heb even andere prioriteiten. Wellicht dat ik binnenkort weer ga posten.

Jammer, geen rellen meer dus. Wie moet dan die simps/orbiters onder controle houdenJa ben al meteen een stuk rustiger. Goed dat je weer terug bent.
Met jou?
Doe haarJammer, geen rellen meer dus. Wie moet dan die simps/orbiters onder controle houden
Met jou?
Wie
Wat een achterlijk vraag. Ja klopt, warmup. Ik bouw altijd rustig op.Wellicht een achterlijke vraag, als je 30kg voor 10 reps kan curlen dan zijn je voorgaande sets toch eigenlijk warmup? Of is dat gewoon met mindere vorm
Ik wil droogtrainen. Ik heb gehoord dat die Winstrol wel goed moet zijn
Weet het zelf niet meer, was behoorlijk wasted 😭