AndroidHealthClinic

Loggen is voor onzekere mietjes

Gaat wel prima nu, maar damn die shit is heavy.

Had het paar maanden geleden ook toen ik het voor het eerst gebruikte. Je hebt dan echt het gevoel alsof je out gaat. Vervolgens ga je heel erg hyperventileren en wordt het alleen nog erger.

Naarmate je steeds meer injecteert wordt het wel minder gelukkig, dus even door de zure appel bijten.

Als het dit effect had gehad dan was ik allang dood geweest denk ik :roflol:

Klopt, die angle vertekend het beeld waardoor het lijkt alsof mijn onderarmen als satéprikkers eruit zien.

BPC 157

1596792754733.png
Wel heel interessant deze ervaringen en lectuur

alles goed?

Denk dat de BPC 157 iets te heftig was :dunno:

RIP

Ik dacht bijna hij is didde

alles ok?

• Topic Starter Topic Starter
Had even andere prioriteiten etc, vandaar even niet de behoefte om deze kaolo log bij te houden.

Ga denk ik vanaf volgende week cruisen. Voel dat mijn lichaam best wel hard aan het strugglen is atm. Stond ook niet bij stil dat ik hiervoor ook al tijdje aan de tren/mast/test zat tijdens mij cut. Was die vergeten mee te tellen 🤔😂

Momenteel zit ik 2 weken aan de BPC en ben bijna verlost van al mijn lichamelijke klachten. Echt een aanrader voor de pussies onder ons die snel last hebben van pijntjes. Heb na jarenlang p*ssy gewichten zelf weer beetje normaal kunnen legpressen deze week.

1598713132542.png

Training van vandaag:

Bent over row

60kg x12
70kg x12
80kg x12
80kg x12

Pull-Up
Till failure
Till failure
Till failure
Till failure

Lat pull down
Zwaarste gewicht x 15
Zwaarste gewicht x 15
Zwaarste gewicht x 15
Zwaarste gewicht x 15

Spider curls
40kg x 12
50kg x 12
60kg x 12
70kg x 10

Concentration curls
18kg x 12
20kg x 12
20kg x 10
24kg x 10

Hammer curls
18kg x 10
20kg x 10
26kg x 10
30kg x 10

Laatste pics.
1121-11221.jpg

picca1.jpg

Beetje gare spread, maar gelukkig heb ik geen hoge aanhechtingen zoals @Shadow Project :trollface:
bb-ack.jpg

Wellicht een achterlijke vraag, als je 30kg voor 10 reps kan curlen dan zijn je voorgaande sets toch eigenlijk warmup? Of is dat gewoon met mindere vorm

Leuk dat je er weer bent, wat zijn je doelen?

• Topic Starter Topic Starter
Wie

Wellicht een achterlijke vraag, als je 30kg voor 10 reps kan curlen dan zijn je voorgaande sets toch eigenlijk warmup? Of is dat gewoon met mindere vorm
Wat een achterlijk vraag. Ja klopt, warmup. Ik bouw altijd rustig op.

Ben nog geen powerlifter, maar doe mijn best.

Leuk dat je er weer bent, wat zijn je doelen?
Ik wil droogtrainen. Ik heb gehoord dat die Winstrol wel goed moet zijn

Terug
Naar boven