MuscleMeat

Loggen is voor onzekere mietjes

Even screenshotje van mijn g4p showtje.

Voorproefje voor @Snuff-Sann :fapn:
1596405443881.png
Om heel eerlijk te zijn vind ik je geen mooi fysiek hebben, ga niet zeggen dat je geen spiermassa hebt maar overall ben ik er niet kapot van. Ik vind atletisch mooier, ieder zijn ding.

Als jij jeuk op je rug hebt kan jij daar dan bij met je hand?

Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Ik heb het heel lang schuilgehouden omdat ik er stiekem een beetje voor schaamde, maar omdat ik nu genoeg steroids door mijn lichaam heb vloeien durf ik eindelijk uit de kast te komen: ik word powerlifter.

Nee grapje, ik ben gewoon net zo'n vieze narcist als jullie en kwam tot de conclusie dat dit de enige legitieme manier is om meer aandacht te krijgen zonder dat het te veel opvalt. En daarbij kunnen we zo nu een dan een relletje erin knallen als ik weer onzeker door mijn ongesteldheid

Steroid blast
Ik ben nu 4 weken bezig met de onderstaande blast. Momenteel ben ik één week bezig met de 4-8 week blast.

Ik was plan om tijdens week 8-14 tren te gebruiken, maar gezien het feit ik over één maand moet beginnen aan mijn nieuwe job ben ik nog niet zeker wat ik ga doen met week 8-14. Op aanraden van @Strive4muscle zal ik wellicht NPP gaan switchen met DHB.
1595837099318.png

Training
Eigenlijk moet alles fucking groter, maar mijn main focus tijdens deze blast gaat zoals altijd: mijn kippenborst en @Bokito calves worden. En omdat ik een beetje onzeker werd van de discussie omtrent de omtrek van mijn armen heb ik besloten om twee keer per week mijn armen te trainen zodat ik alle fucking haters kan laten zien dat ik de EKTE 50 cm bezit.
1595837186689.png

Voeding

Mijn voeding is net zo fucking autistisch als elke bodybuilder dus ik eet elke dag hetzelfde. Alleen ben ik niet autistisch genoeg om elke kcal te tellen. Dat laat ik liever aan jullie elite autisten over.

Op zondag eet ik ook wat cheats ertussen.
1595837832093.png

Meest recente foto's
Dit zijn de laatste foto's die ik genomen heb. Gaandeweg post ik uiteraard meer foto's.

Paar weken terug
picca_voor_je_moeder.jpgpicss.jpg22332.jpg

laatste ab aanzicht van deze ochtend
absd.jpg

Deze ochtend genomen
1595838618565.png

Beter laat dan nooit:IN

In voor het drama en onzekere fitties. Heeft die bpc 157 jou veel geholpen?

• Topic Starter Topic Starter
Ze zien er allebei uit als een homo dus dat moet goed komen

In voor het drama en onzekere fitties. Heeft die bpc 157 jou veel geholpen?
Ik heb 1-2 maandjes terug 2 bottles gebruikt en het heeft zeker geholpen.

Was alleen bijna dood gegaan toen ik het voor het eerst gebruikte. Althans zo voelde het :roflol: Had te veel gebruikt en het voelde alsof mijn laatste seconden geteld waren. Had de telefoon met 112 al ingedrukt in mijn hand, terwijl ik op de grond lag en mijn leven voorbij zag flashen. WHATEVER IT TAKES 😠

Die stealth tho 🤔🤣

1596704805168.png

Bijlagen

• E10D83A8-C4A7-4186-A069-D4710EC9846E.jpeg
    E10D83A8-C4A7-4186-A069-D4710EC9846E.jpeg
    50,4 KB · Weergaven: 226
In voor minder zelfvertrouwen. Wat een fysiek man.

Ook inb4 topic ban betelkneus

• Topic Starter Topic Starter
In voor minder zelfvertrouwen. Wat een fysiek man.

Ook inb4 topic ban betelkneus
Hij mag blijven voor entertainment.

Ik snap nog steeds niet dat hij zo eruit zag terwijl hij waarschijnlijk de onderstaande blast year round deed.

Clenbuterol - 120mcg per day

Cytomel (T3) - 100mcg per day

The Clenbuterol and Cytomel (T3) were ran in cycles of weeks on and weeks off equivalent to the time on.

Tren Ace - 300mg per day

Test Prop - 200mg per day

These compounds were ran “year-round” instead of cycling and coming off and getting back on.

Ik snap nog steeds niet dat hij zo eruit zag terwijl hij waarschijnlijk de onderstaande blast year round deed.

Clenbuterol - 120mcg per day

Cytomel (T3) - 100mcg per day

The Clenbuterol and Cytomel (T3) were ran in cycles of weeks on and weeks off equivalent to the time on.

Tren Ace - 300mg per day

Test Prop - 200mg per day

These compounds were ran “year-round” instead of cycling and coming off and getting back on.
Wss vergat hij te eten naast die 100 mcg T3, ook op 3.5 gram blijf je dan gewoon een ecto.

Terug
Naar boven