Fitness Seller

Look up, Get up and don't ever give up! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goed sterk zeg en netjes fysiek. Succes!! Ik volg
 
Ochtend cardio op nuchtere maag, alleen amino's.

45 mins hometrainer ~115 hartslag
 
Goed fysiek!
 
Super goed fysiek man, erg brute armen. Zal wellicht al (vaker) gevraagd zijn maar heb je dit naturel bereikt?
 
Eet je gewoon 5/6x per dag of doe je ook if ofzo?
 
Nope, ben er gewoon eerlijk over. Ik heb vorig jaar januari 12 weken win only gedaan, 500mg per 5 dagen en in december test only 15 weken aan 500mg per week. Momenteel wel gewoon clean aan het trainen.

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 11:06 ----------

Ik probeer meestal om 08.00 om 10.00 om 12.00 om 15.00 om 17.00 en om 21.00 te eten, dus 6 per dag, soms 7
 
Oke netjes man, nog steeds +- 2500 kcal? en doe je dat op rust en traindag, of traindagen nog meer kcals?
 
Nope, ben er gewoon eerlijk over. Ik heb vorig jaar januari 12 weken win only gedaan, 500mg per 5 dagen en in december test only 15 weken aan 500mg per week. Momenteel wel gewoon clean aan het trainen.

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 11:06 ----------

Ik probeer meestal om 08.00 om 10.00 om 12.00 om 15.00 om 17.00 en om 21.00 te eten, dus 6 per dag, soms 7

Knap dat je er eerlijk over bent, zeker omdat jij laat zien welk gezicht er achter de gebruikersnaam zit. Je hebt gewoon een onwijs goed fysiek, en ik wens je succes in de contest.
 
Oke netjes man, nog steeds +- 2500 kcal? en doe je dat op rust en traindag, of traindagen nog meer kcals?
Eet vrijwel iedere dag hetzelfde... dan zit je op 15.000 p.w. Wanneer ik dan 2000kcal per week extra verbrand door middel van cardio merk ik dat ik langszaam zaak kwa VP, zal echter alleen werken tot op zekere hoogte. Naarmate het einddoel dichterbij komt zal ik hier e.e.a. in moeten wijzigen denk ik. Ik weet alleen nog niet precies hoe ik dat aan ga pakken. Krijg hier op korte termijn wat tips voor.. dan laat ik het weten

Knap dat je er eerlijk over bent, zeker omdat jij laat zien welk gezicht er achter de gebruikersnaam zit. Je hebt gewoon een onwijs goed fysiek, en ik wens je succes in de contest.
Bedankt kerel! ik maak er in real-life ook geen geheim van dus waarom hier wel? haha
 
  • Like
Waarderingen: wwe
Eet vrijwel iedere dag hetzelfde... dan zit je op 15.000 p.w. Wanneer ik dan 2000kcal per week extra verbrand door middel van cardio merk ik dat ik langszaam zaak kwa VP, zal echter alleen werken tot op zekere hoogte. Naarmate het einddoel dichterbij komt zal ik hier e.e.a. in moeten wijzigen denk ik. Ik weet alleen nog niet precies hoe ik dat aan ga pakken. Krijg hier op korte termijn wat tips voor.. dan laat ik het weten


Bedankt kerel! ik maak er in real-life ook geen geheim van dus waarom hier wel? haha

Oke, thnx voor de info, altijd leuk om te zien hoe iedereen zijn doelen bereikt op eigen manier, zo zie je ook dat meerdere manieren gewoon werken.
Maar denk dat je met alleen 2500 kcal per dag (zonder de cardio per week) toch ook al onder onderhoud zit?
Wellicht cardio uiteindelijk wat ophogen, al doe je zo te lezen al aardig wat..ben benieuwd.

Ziet er goed uit in ieder geval!

No homo:)


---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 11:20 ----------

Knap dat je er eerlijk over bent, zeker omdat jij laat zien welk gezicht er achter de gebruikersnaam zit. Je hebt gewoon een onwijs goed fysiek, en ik wens je succes in de contest.

+1 kunnen vele nog wat van leren, en sowieso respect voor het fysiek is op zijn plaats, t zijn geen wonder pilletjes:rolleyes:
 
Nope, ben er gewoon eerlijk over. Ik heb vorig jaar januari 12 weken win only gedaan, 500mg per 5 dagen en in december test only 15 weken aan 500mg per week. Momenteel wel gewoon clean aan het trainen.

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 11:06 ----------

Ik probeer meestal om 08.00 om 10.00 om 12.00 om 15.00 om 17.00 en om 21.00 te eten, dus 6 per dag, soms 7

Goede dat je het eerlijk zegt! De kuur ging dus idd goed :P

Waarom eigenlijk geprobeerd?
 
Goede dat je het eerlijk zegt! De kuur ging dus idd goed :P

Waarom eigenlijk geprobeerd?
Haha ja vooral die test ben ik toen echt goed op gegaan... Waarom geprobeerd.. goeie vraag. Een samenhang van verschillende zaken... andere kijk op t leven gekregen, vrijgezel geworden, veel die in mijn directe omgeving ook hun 1e keer wilden starten, nieuwsgierig hoe het was, ik oordeelde altijd nadelig over kuren terwijl ik nu vind dat je niet kunt oordelen over iets wat je zelf (nog) niet hebt gedaan. etc etc.

Om er zo als nu bij te lopen waarschijnlijk. :D

Reden genoeg!! +z'n powerlevel is ook goed hoog nu!
hahaha ook dit ja :$
 
24-05 Chest + Shoulders
Wederom weer eens een korte training wegens tijdgebrek... :(

Mediumgrip Incline benchpress:
15x60kg
10x80kg
8x90kg
8x100kg
8x90kg
8x80kg

Widegrip decline benchpress:
4x8x90kg back 2 back

Jack magnum chest press:
15x40kg
12x60kg
12x70kg
12x80kg
15x60kg

Hammergrip push-ups
3x15xBW

Cable crossover flyes:
20x25kg
20x30kg
15x35kg
20x25kg

Dumbbell front raise:
15x8kg
15x10kg
15x12kg
15x14kg
15x16kg

Dumbbell side raise:
15x6kg
15x8kg
15x10kg
15x12kg
15x14kg
 
looking good Max, zal je log in de gaten houden! je bent veel verandert het laatste jaar ongelofelijk! succes kerel, je maakt een goeie kans!
 
Thanks chris!!

Update: weer 45 mins cardio achter de rug :thumbs:
 
Ik ken die 6x inde week 45 min cardio nog wel.
Succes bro.
Alleen voor schouders front en Side raise?
 
Thanks bro.. ik wilde wel nog een press doen maar in dezelfde training wellicht iets te veel... had niet veel meer tijd voor andere dingen voor schouders sowieso... Volgende week schouders voor chest doen :thumbs:
 
Bruut fysiek, brute krachtstats. In.
 
Back
Naar boven