AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hij wilde jullie dronken hebben zodat er geknald werd?

Wel nette training, goed dat je gegaan bent!

monster flies !!!

maar leuk verhaal of neit...toch weer gezopen he kerel :D

Maar wat een apart verhaal van die kerel, in m'n 25 jarige kroeg-carriere nog nooit meegemaakt. Misschien was het de duivel in hoogst eigen persoon die me dronken wilde hebben

Idd erg vreemd. Verder zei hij dus helemaal niks????
Wel top dat je even een slaappauze hebt gehouden om te eten!:thumbs:

Echt monsterlijk die fly's! Laat je hem wel voldoende zakken? Zal wel natuurlijk maar ik zie ook vaak genoeg mensen die hem niet ver laten zakken. Vind 12 kg al net gaan bij mij:o

Drop the ego, lower the weight. Daar kan ik me wel in vinden! (Even voor de duidelijkheid, ik heb het nu niet over die fly;))

Heb jij eigenlijk geen werk of moet je niet studeren dat je zo vaak kan uitslapen na een avondje stappen?

ik ken sinds kort het gevoel van zware flyes - burning hell

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.946
Idd erg vreemd. Verder zei hij dus helemaal niks????
Wel top dat je even een slaappauze hebt gehouden om te eten!:thumbs:

Echt monsterlijk die fly's! Laat je hem wel voldoende zakken? Zal wel natuurlijk maar ik zie ook vaak genoeg mensen die hem niet ver laten zakken. Vind 12 kg al net gaan bij mij:o

Drop the ego, lower the weight. Daar kan ik me wel in vinden! (Even voor de duidelijkheid, ik heb het nu niet over die fly;))

ja de wekker zetten om te eten bevalt me wel. Het is ff tandjes op elkaar, maar met een volle maag kan ik weer rustig verder slapen aangezien ik dan niet in katabole staat ben. Met een beetje geluk maak ik nog wat IGF aan in m'n slaap :D
Die fly's laat ik zeker goed zakken, ik kan eventueel wel 28 of 30kg pakken, maar dan wordt het lastig.
Met 26kg durf ik nog een goede stretch op m'n borst te pakken.

Heb jij eigenlijk geen werk of moet je niet studeren dat je zo vaak kan uitslapen na een avondje stappen?

Ik ben aan het afstuderen al maanden :D Ik heb weinig haast, m'n eindstage was zo zwaar ik moet maanden bijkomen.
Dat uitslapen is trouwens wel klote ivm voeding; ik mis standaard 1 a 2 maaltijd omdat ik zo laat wakker word. Tja ik ben echt gek op slapen. :o

• #1.947
WEEKEND 20 DECEMBER
Ik moest m'n verjaardag nog vieren, samen met tiger4evah die de 20ste jarig was.
Dus we zijn naar Dirty Dutch in de RAI gegaan. Geen druppel alcohol gedronken, wel wat middelen :rolleyes: genomen om de energielevel wat omhoog te helpen en de pijn in m'n kuiten (van woensdag nog) wat te dempen. Het was een ****ing dik feestje, hele nacht staan :rocknana: dus 5000calorieën verbrand. Maar maakt niet uit, ik had daarvoor goed gegeten om 7 uur s'ochtends nog wat havermout en een shake naar binnen gewerkt met pijn en moeite. Dus niks aan de hand.
Ik had donderdag een bizar verhaal toen ik met m'n vriendin (in ontwikkeling) wat ging drinken. Zaterdag heb ik weer wat bizars meegemaakt.
Ik sta rustig m'n ding te doen in die zaal. Komt er vanuit het niets een chick voor me dansen, en heel geil schuren met die billen, beetje voorover leunen :doggy:enzo. Dus ik dacht; hey prima het is dirty dutch lekker dirty doen. Draait ze zich op een gegeven moment om, en begint ze in m'n nek te zoenen en me half aan te randen. Daarna pakte ze me nog vol op m'n bek.
En daarna stelde ze zich pas voor. What the ****, zo weinig moeite heb ik nog nooit gedaan. Ik had meteen extra motivatie om te trainen aangezien ze flink aan m'n armen en buikspieren (ik meteen aanspannen ;) ) aan het voelen was. Moraal van het verhaal; niet je vriendin meenemen naar zulke party's, want je loopt kansen mis. Uiteraard heb ik daarna wel goed m'n mond gespoeld met cola, je weet nooit.

WEEKEND 20 DECEMBER
Ik moest m'n verjaardag nog vieren, samen met tiger4evah die de 20ste jarig was.
Dus we zijn naar Dirty Dutch in de RAI gegaan. Geen druppel alcohol gedronken, wel wat middelen :rolleyes: genomen om de energielevel wat omhoog te helpen en de pijn in m'n kuiten (van woensdag nog) wat te dempen. Het was een ****ing dik feestje, hele nacht staan :rocknana: dus 5000calorieën verbrand. Maar maakt niet uit, ik had daarvoor goed gegeten om 7 uur s'ochtends nog wat havermout en een shake naar binnen gewerkt met pijn en moeite. Dus niks aan de hand.
Ik had donderdag een bizar verhaal toen ik met m'n vriendin (in ontwikkeling) wat ging drinken. Zaterdag heb ik weer wat bizars meegemaakt.
Ik sta rustig m'n ding te doen in die zaal. Komt er vanuit het niets een chick voor me dansen, en heel geil schuren met die billen, beetje voorover leunen :doggy:enzo. Dus ik dacht; hey prima het is dirty dutch lekker dirty doen. Draait ze zich op een gegeven moment om, en begint ze in m'n nek te zoenen en me half aan te randen. Daarna pakte ze me nog vol op m'n bek.
En daarna stelde ze zich pas voor. What the ****, zo weinig moeite heb ik nog nooit gedaan. Ik had meteen extra motivatie om te trainen aangezien ze flink aan m'n armen en buikspieren (ik meteen aanspannen ;) ) aan het voelen was. Moraal van het verhaal; niet je vriendin meenemen naar zulke party's, want je loopt kansen mis. Uiteraard heb ik daarna wel goed m'n mond gespoeld met cola, je weet nooit.

:roflol: loo!

Haha, ga je haar nu nemen als chick on the side?

• #1.950
MAANDAG

Training viel niet tegen na het weekend. Snel getraind. Kracht in biceps blijft nog achter.

Schouders

Seated side raises
12 * 9
12 * 12
10 * 14
8 * 14 + 8 * 9

Bent over side raises
12 * 12
12 * 16
10 * 18
14 * 18

Front press op smith
12 * 50
10 * 70 (spot)
8 * 70
12 * 50

Front raise kabel rechte stang
12 * 15
10 * 22,5
10 * 27,5 (spot)
12 * 15

Biceps

One arm db curl op scott bench
14 * 10
12 * 12
10 * 16
8 * 16

Hammer curl rope
12 * 25
12 * 30
12 * 35

Barbell curl
10 * 30
10 * 30
10 * 35
8 * 30 (slow)

We kijken al uit naar de foto's die je op 1 Januari 2009 gaat posten.

nice.......
nee , ik drink een shakie als ik thuiskom
in de GYM zijn ze zo duur........

idd biceps blijft achter kerel...keep on pushing!!

WEEKEND 20 DECEMBER

briljant verhaal !! :roflol:

MAANDAG

Training viel niet tegen na het weekend. Snel getraind. Kracht in biceps blijft nog achter.

Schouders

Seated side raises
12 * 9
12 * 12
10 * 14
8 * 14 + 8 * 9

Bent over side raises
12 * 12
12 * 16
10 * 18
14 * 18

Front press op smith
12 * 50
10 * 70 (spot)
8 * 70
12 * 50

Front raise kabel rechte stang
12 * 15
10 * 22,5
10 * 27,5 (spot)
12 * 15

Biceps

One arm db curl op scott bench
14 * 10
12 * 12
10 * 16
8 * 16

Hammer curl rope
12 * 25
12 * 30
12 * 35

Barbell curl
10 * 30
10 * 30
10 * 35
8 * 30 (slow)

Heftige training Loo en dan op het einde nog ff die biceps laten ontploffen met de slow barbell curl. Top man.:D;)

WEEKEND 20 DECEMBER
Chick magnet éh..? :rolleyes:
Dan maakt het toch niet zo veel meer uit dat je je biceps een beetje "achter" vind lopen..? ;)
Keep on curling Dude! :cool:

..........(ik meteen aanspannen ;) ) aan het voelen was.

:roflol: Zo herkenbaar maar toch zo genant:o;)

Uiteraard heb ik daarna wel goed m'n mond gespoeld met cola, je weet nooit.
:hahaha:

Wat meten die guns/armen eigenlijk van jou?

We kijken al uit naar de foto's die je op 1 Januari 2009 gaat posten.

Zeker, ben ook benieuwd. Je hebt in iedergeval een goede concurrent aan tiger!
Tiger trouwens nog wat gescoord op Dirty Dutch?

Haha die verhalen hier, geweldig :roflol:

netjes getraind met biceps en schouders vandaag :thumbs:

en goed dat je nadien je mond nog gespoeld had met cola! :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven