Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als eerste training een Been training. Goed bezig!

Kan moeilijk zeggen dat goed bezig bent, maar wel karakter dat je gewoon even je benen gaat trainen na zo'n actie! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.083
Haha dus je zat net vol treurigheid terug te kijken op je alcohol en drugsmisbruik van het afgelopen jaar, om vervolgens een nacht met alcohol + bepaalde drogas te beleven die je in tijden niet zal vergeten..
Vet :D Gast, je lijkt mij wel, haha

Tuurlijk moet, januari is januari....
En ook goed om ff die vieze afvalstoffen eruit te zweten.
Ik stond vanochtend mooi voor "Jan L_L" in m'n jogging broekje voor de deur van de sportschool! :mad:
Gaan morgen pas weer open... denk ik... ???
Maar ja, dan is het nog steeds januari éh?! :D
Keep on the good work Dude, and loose the drugs!
Om het maar eens in goed Nederlands te zeggen... :p

• #2.086
Haha dus je zat net vol treurigheid terug te kijken op je alcohol en drugsmisbruik van het afgelopen jaar, om vervolgens een nacht met alcohol + bepaalde drogas te beleven die je in tijden niet zal vergeten..
Vet :D Gast, je lijkt mij wel, haha

Dit was echt ff om het af te leren, ik denk ik neem het er nog ff van.
Ik had gehoopt dat ik nu zou denken; pfff ik heb het voorlopig wel weer ff gehad.
Maar het was een mooi nachtje, en die bacardi 8 smaakte ****ing lekker :D
Gelukkig zijn de eerste maanden van het jaar altijd saai, dat maakt het wat makkelijker. En we kunnen al weer aan de zomer gaan denken, ik wil niet voor schut lopen straks.

Waarom drink jij eigenlijk altijd Bacardi? (bruine) Havana Club is toch ontzettend veel lekkerder.

het ging vanaf januari toch serieus zijn hier? :-)

Ik had gehoopt dat ik nu zou denken; pfff ik heb het voorlopig wel weer ff gehad.
Gelukkig zijn de eerste maanden van het jaar altijd saai, dat maakt het wat makkelijker. En we kunnen al weer aan de zomer gaan denken, ik wil niet voor schut lopen straks.

Hahaha loo eens per week mag je toch wel eens in et glas kijken? Wij hebben blijkbaar het zelfde probleem. Bacardi is toevallig ook 1 van mijn favorieten gemengd met wat cola of redbull:P

Veel sterkte om er aan te weerstaan!

Blanke bacardi rum drink ik alleen als ik dronken ben, de rest kan altijd. Whiskey ook trouwens. Bacardi 8 ken ik gelukkig niet, anders zou ik jan/feb niet doorkomen zonder alcohol :D

Hahaha loo eens per week mag je toch wel eens in et glas kijken? Wij hebben blijkbaar het zelfde probleem. Bacardi is toevallig ook 1 van mijn favorieten gemengd met wat cola of redbull:P

Veel sterkte om er aan te weerstaan!

Blanke bacardi rum drink ik alleen als ik dronken ben, de rest kan altijd. Whiskey ook trouwens. Bacardi 8 ken ik gelukkig niet, anders zou ik jan/feb niet doorkomen zonder alcohol :D
naar de AA jullie:D

Laatst bewerkt door een moderator:

jij viert geen carnaval neem ik aan :rolleyes:

ik begin op jou te lijken LOO en dat is NIET goed.

Ik zuip me voortaan wekelijks de t*ring in terwijl ik van te voren nooit dronk!

Dit topic is BAD! :D

ik begin op jou te lijken LOO en dat is NIET goed.

Ik zuip me voortaan wekelijks de t*ring in terwijl ik van te voren nooit dronk!

Dit topic is BAD! :D

pretty pathetic als je door een gast die je van een forum op internet kent, zo beinvloed kan worden.
:rolleyes:

The Bacardi never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of ridicoulos talk, get told that you are a alcoholic or a total player. The Bacardi will always kick you the real deal. The Bacardi is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Bacardi to be my greatest enemy. sl*ts may come and go, but 10 ml GHB is always 10 ml GHB

:roflol:

Bacoboys

• #2.100

inderdaad, en als je toch bezig bent.....

95ncif.png

OT; er gaat iets niet helemaal goed in dit log, ik zit uitgebreid te vertellen dat ik 2009 minder ga feesten en meer ga trainen, en vervolgens gaat het hier alleen maar over drank, ghb, coke. etc.

Maakt niet uit jongens, voorlopig ben ik nog niet in de fout gegaan :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven