Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan moeilijk zeggen dat goed bezig bent, maar wel karakter dat je gewoon even je benen gaat trainen na zo'n actie!![]()
Ik stond vanochtend mooi voor "Jan L_L" in m'n jogging broekje voor de deur van de sportschool!Tuurlijk moet, januari is januari....
En ook goed om ff die vieze afvalstoffen eruit te zweten.

Haha dus je zat net vol treurigheid terug te kijken op je alcohol en drugsmisbruik van het afgelopen jaar, om vervolgens een nacht met alcohol + bepaalde drogas te beleven die je in tijden niet zal vergeten..
VetGast, je lijkt mij wel, haha

ik zie dat hier op sterretjes gegeild word, dus bij deze ook van mij 5 sterren big Nico! Yeahhhh!

Dit was echt ff om het af te leren, ik denk ik neem het er nog ff van.
Ik had gehoopt dat ik nu zou denken; pfff ik heb het voorlopig wel weer ff gehad.
Maar het was een mooi nachtje, en die bacardi 8 smaakte ****ing lekker
Gelukkig zijn de eerste maanden van het jaar altijd saai, dat maakt het wat makkelijker. En we kunnen al weer aan de zomer gaan denken, ik wil niet voor schut lopen straks.

Ik had gehoopt dat ik nu zou denken; pfff ik heb het voorlopig wel weer ff gehad.
Gelukkig zijn de eerste maanden van het jaar altijd saai, dat maakt het wat makkelijker. En we kunnen al weer aan de zomer gaan denken, ik wil niet voor schut lopen straks.
Hahaha loo eens per week mag je toch wel eens in et glas kijken? Wij hebben blijkbaar het zelfde probleem. Bacardi is toevallig ook 1 van mijn favorieten gemengd met wat cola of redbull
Veel sterkte om er aan te weerstaan!
naar de AA jullieBlanke bacardi rum drink ik alleen als ik dronken ben, de rest kan altijd. Whiskey ook trouwens. Bacardi 8 ken ik gelukkig niet, anders zou ik jan/feb niet doorkomen zonder alcohol![]()

ik begin op jou te lijken LOO en dat is NIET goed.
Ik zuip me voortaan wekelijks de t*ring in terwijl ik van te voren nooit dronk!
Dit topic is BAD!![]()

ik begin op jou te lijken LOO en dat is NIET goed.
Ik zuip me voortaan wekelijks de t*ring in terwijl ik van te voren nooit dronk!
Dit topic is BAD!![]()