- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
french press gaat tot net achter je kop, skullcrushers op je kop, had ik begrepen. Kan het mishebben

french press gaat tot net achter je kop, skullcrushers op je kop, had ik begrepen. Kan het mishebben![]()
Ik zie nu al dat woensdag helemaal niks wordt
Of bedoel je met cardio: kickboxen of mountainbiken?
stevige poten training !!!Maar waarom een biceps machineeen geen concentration curl of preacher?
Voor je triceps mss skullcrusher?
overhead press![]()
Goed schema imo. Persoonlijk hou ik van iets meer volume.
reps sets?
Mogen van mij wel wat meer borst oefeningen in. Maarja ik ben dan ook een borsten man. Ik vin zelf lekker:
Benchpress
DB flys
Incline benchpress
Lying cable flys (kk geile oeffening)
Standing cable flys onderkant borst
Standing cable flys bovenkant borst
Zou zelf neckpress vervangen voor military press + upright DB rows
Triceps: small grip bench en skullcrushers toevoegen. One arm cable pulldown is ook super goed.
En ik zou je vrijdag training op woensdag doen en dan op donderdag cardio en op vrijdag rug. Is beter voor je herstel.

uitgebalanceerd schema - loo
persoonlijk zou ik de flyes als laatste oef pakken bij borst - the coleman style
en tja of je cable of mach pakt bij biceps is een keuze , hierin kan je nog afwisselen
Waarom geen MP i.p.v. Neck Press? Is toch veel minder blessuregevoelig.
.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lying_triceps_extensions
http://www.eigenkracht.nl/workout/krachtoefeningen/triceps/frenchpress
lying triceps extensions, lying french press, lying french extensions, skull crushers, maakt mij niet uit hoe je ze wilt noemen het is dezelfde oefening. Ga maar op google afbeeldingen kijken en zoek de verschillen.
Enige verschil is mijn inziens dat je met een skull crusher met de barbell je hoofd aan raakt, vandaar de naam, en met een french press achter je hoofd gaat.
Biceps is impressive, borst is ronduit Loo onwaardig, tijd dat je daar eens flink aan gaat werken. Of heb je soms last van je schouders of dergelijke?
Nee gek genoeg was m'n borst altijd m'n sterkste punt, meeste massa ook, maar de laatste tijd is ie hard achteruit gegaan. Vreemd, vroeger kon ik borst verwaarlozen. Die schuine db presses gingen nog redelijk, als ik weer over de 40's ben dan kan ik tevreden zijn. Maar die bench erna is zwak. Maar ik heb het gevoel dat ik weer snel back on track ben met dit schema. Ik voel het aan m'n spierpijn. Ik heb een hele tijd relatief rustig getraind ivm m'n schouder, ik ga nu weer ff beuken om snel weer kracht te pakken.