Harde training loo! Trouwens ik merk dat je nooit brood eet? Heb je dan niet het gevoel dat je iets minder sterk bent? Ik heb ook geprobeerd een weekje oid zonder brood. Omdat ik het nog steeds goor vind vooral als je er 10-14 per dag wegslikt ga je moeite krijgen bij nummer 10/11. Maar ik merkte dat ik dan gewoon veel minder kracht had. Ik at toen wel vaker warm zoals jij doet.
zie post van kubus;
Pasta/rijst is een stuk beter als brood hoor. Krijg je veel meer energie van. Zoveel brood is inderdaad niet te doen, gaat je echt snel tegenstaan.
Loo, ik snap echt wel niet dat je helemaal niet meer op stap gaat! Je kan toch gerust zaterdagavond lekker feesten met je kameraden. Al dan niet veel drinken. Dan recupereer je zondag en maandag ben je terug 100% om te knallen in de gym.
Ik kan beter uit de buurt van de kroeg blijven, dan kom ik ook niet in de verleiding. En daarbij, als ik nuchter in de kroeg sta dan verveel ik me al gauw kapot. En ik heb nu een vriendinnetje, ik wil niet het risico lopen dat ik op enige wijze (vals) beschuldigd wordt omdat een of andere stoker me met een ander meisje gezien heeft.....
En ik doe nu kickboksen op zondag, ik heb er nuchter al moeite mee maar met een kater is het kansloos.
Die zaterdagen hebben echt zwaar invloed op m'n fysiek, je kan trainen wat je wilt als je op zaterdag total los gaat (en de zondag brak bent) dan is het dweilen met de kraan open.
Neemt niet weg dat ik af en toe natuurlijk een dik feestje mee ga pakken.
Als monnink leven werkt niet, dat hou je niet lang vol.
7 februari heb ik bijvoorbeeld party waarbij de dresscode "movies" is, en logischerwijs ga ik als Tony Montana .....
Bij de twee eerste maaltijden zou ik nog wat fruit eten.
akkoord.
mmm ... pannenkoeken.
Goeie squat kerel.
Die narrow stance is dat met een centimetertje of 30 tussen de voeten?
Of hoe breed/smal zet je ze?
30 cm ja, iets smaller dan m'n heupen. Als ik nog smaller ga staan dan verlies ik teveel steunvlak/balans en heb ik het idee dat ik m'n knieën verkeerd belast.
Trainen gaat weer lekker Loo! Dik volume op benen ook
ja voelt wel goed, alleen die squat en lunges zijn bikkelen, de rest is gewoon doorpompen en is mentaal niet zo zwaar.
tiger pwnd Loo nu al op squat
Tiger is echt de ****ing squat king, hij squat zwaarder dan ik
ooit gedaan heb. Tiger heeft ook gruwelijk sterke hamstrings, hij is recordhouder op seated leg curls.

Maar maakt niet uit hij blijft lelijk!