MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
What the **** is er mis met jou? Gun je de man geen waardig fysiek voor Zomer 2009, of wil je gewoon wilde weekendverhalen lezen?
van alle mensen die hier zitten zou juist JIJ blij moeten zijn dat iemand hem misschien weer aanspoort te zuipen :p:p

tiger pwnd Loo nu al op squat :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.243
Harde training loo! Trouwens ik merk dat je nooit brood eet? Heb je dan niet het gevoel dat je iets minder sterk bent? Ik heb ook geprobeerd een weekje oid zonder brood. Omdat ik het nog steeds goor vind vooral als je er 10-14 per dag wegslikt ga je moeite krijgen bij nummer 10/11. Maar ik merkte dat ik dan gewoon veel minder kracht had. Ik at toen wel vaker warm zoals jij doet.

zie post van kubus;

Pasta/rijst is een stuk beter als brood hoor. Krijg je veel meer energie van. Zoveel brood is inderdaad niet te doen, gaat je echt snel tegenstaan.

Loo, ik snap echt wel niet dat je helemaal niet meer op stap gaat! Je kan toch gerust zaterdagavond lekker feesten met je kameraden. Al dan niet veel drinken. Dan recupereer je zondag en maandag ben je terug 100% om te knallen in de gym.

Ik kan beter uit de buurt van de kroeg blijven, dan kom ik ook niet in de verleiding. En daarbij, als ik nuchter in de kroeg sta dan verveel ik me al gauw kapot. En ik heb nu een vriendinnetje, ik wil niet het risico lopen dat ik op enige wijze (vals) beschuldigd wordt omdat een of andere stoker me met een ander meisje gezien heeft.....
En ik doe nu kickboksen op zondag, ik heb er nuchter al moeite mee maar met een kater is het kansloos.
Die zaterdagen hebben echt zwaar invloed op m'n fysiek, je kan trainen wat je wilt als je op zaterdag total los gaat (en de zondag brak bent) dan is het dweilen met de kraan open.
Neemt niet weg dat ik af en toe natuurlijk een dik feestje mee ga pakken.
Als monnink leven werkt niet, dat hou je niet lang vol.
7 februari heb ik bijvoorbeeld party waarbij de dresscode "movies" is, en logischerwijs ga ik als Tony Montana .....:rolleyes:

Bij de twee eerste maaltijden zou ik nog wat fruit eten. ;)

akkoord.

mmm ... pannenkoeken.

Goeie squat kerel.
Die narrow stance is dat met een centimetertje of 30 tussen de voeten?
Of hoe breed/smal zet je ze?

30 cm ja, iets smaller dan m'n heupen. Als ik nog smaller ga staan dan verlies ik teveel steunvlak/balans en heb ik het idee dat ik m'n knieën verkeerd belast.

Trainen gaat weer lekker Loo! Dik volume op benen ook:cool:

ja voelt wel goed, alleen die squat en lunges zijn bikkelen, de rest is gewoon doorpompen en is mentaal niet zo zwaar.

tiger pwnd Loo nu al op squat :D

Tiger is echt de ****ing squat king, hij squat zwaarder dan ik ooit gedaan heb. Tiger heeft ook gruwelijk sterke hamstrings, hij is recordhouder op seated leg curls. :bow:
Maar maakt niet uit hij blijft lelijk!

Hoeveel squat tijger dan? En hoe diep gaan jullie?

Goed bezig nu trouwens.. behoorlijk gewichten man.

zie post van kubus;

Tiger is echt de ****ing squat king, hij squat zwaarder dan ik ooit gedaan heb. Tiger heeft ook gruwelijk sterke hamstrings, hij is recordhouder op seated leg curls. :bow:
Maar maakt niet uit hij blijft lelijk!

:cool:

• #2.246
Hoeveel squat tijger dan? En hoe diep gaan jullie?

Goed bezig nu trouwens.. behoorlijk gewichten man.

Tiger deed 8 * 130.

Ik zak net iets onder parallel, Tiger ietsje minder maar hij heeft best lange benen dus voor hem is het sowieso al zwaarder aangezien hij een lange weg moet maken.

dus iets minder dan paralel?

Tiger deed 8 * 130.

Ik zak net iets onder parallel, Tiger ietsje minder maar hij heeft best lange benen dus voor hem is het sowieso al zwaarder aangezien hij een lange weg moet maken.
Lange benen of niet gewoon altijd full doen, gegarandeerd grote benen. :D

• #2.251
Lange benen of niet gewoon altijd full doen, gegarandeerd grote benen. :D

oke beest.....:rolleyes:

We pakken nou doelbewust geen full; hoe dieper je zakt hoe meer je gluteus en hamstrings erbij gaan betrekken, en dat willen we nu juist niet.
We willen met squat meer nadruk op quads leggen, en daarna apart een oefening (lunge) voor glutes en hamstrings....

Proficiat dat je iets meer wegblijft van de kroeg :).

Moet best lastig zijn , en ik ga ook niet graag uit als ik niet zat mag zijn xD. Maarjah soms moeten we prioriteiten stellen.

Blijven gaan kerel :)

• #2.253
DONDERDAG

Rugtraining naar vrijdag verplaatst omdat ik nog ****ing spierpijn heb in m'n gluteus > deadliften niet te doen. Deze training ging lekker, wat zwaarder gepakt, gruwelijke pomp in schouders en triceps.

Schouders

Neck press
12 * 40
12 * 50
12 * 60
10 * 70 (2spot)

Front raise
10 * 12
10 * 16
10 * 20
10 * 22

Standing side raise
12 * 10
12 * 12
12 * 12
12 * 9

Cable side raise
10 * 5
10 * 7,5
10 * 10

Triceps

Dips
2 * 12 * bw
teveel last van schouders

Push down
12 * 25
12 * 30
12 * 35
10 * 40

Skull crushers (liggend)
12 * 20 (ex.stang)
12 * 30
10 * 30
12 * 20

Rope pull down
12 * 20
12 * 25
10 * 30 (spot)
10 * 30 (spot)

C.G.B.P
12 * 50
12 * 60
10 * 70

Mooie front raises :). Pakken front raises en side raises dezelfde spiergroep aan? Zit imo ongeveer hetzelfde met side raises maar mijn fronts liggen heel wat lager.

Cable side raises moet ik ook eens proberen :D

Aardig je tricep volgepompt kerel!

front raises met 22 kg per dumbbell!! ZIEK!

2009 doet je trainingen voorlopig goed zo te zien :thumbs: :D

oke beest.....:rolleyes:

We pakken nou doelbewust geen full; hoe dieper je zakt hoe meer je gluteus en hamstrings erbij gaan betrekken, en dat willen we nu juist niet.
We willen met squat meer nadruk op quads leggen, en daarna apart een oefening (lunge) voor glutes en hamstrings....
Hoezo die smiley :rolleyes:. Voor quads pak je dan toch frontsquat? Maja is maar een suggestie hoor.

lekkere schouder & triceps training, die ga k volgende week eens overnemen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven