MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Erg mooie training Loo. Zie dat je weer hardcore bezig bent!

brute incline db press!

lekker dat je wat meer kan eten :p

Wat een reps op je biceps ... up pumpen jah

Keep going:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.206
Goede training Loo, 10 x 38 kg incline db press vind ik behoorlijk impressive. Waarom ook weer een opstijgende piramidevorm bij het plat bankdrukken? Heb je niet meer baat bij 4 sets met 80 kg dan?
Wat die schuine smith betreft kan ik je enkel waarschuwen, dat i.c.m. behind the neck pressen en mss upright rows hebben bij mij voor een klein scheurtje in de schouder veroorzaakt. Ik ga niet schuiner meer dan 30-35° bij incline presses.

Ja ik snap wat je bedoelt bij die bench. Maar die eerste twee sets (60 + 70) zijn al vrij pittig; ik doe slow reps. En die laatste twee (80 + 90) zijn meer beuken. Dus ik heb wel baat bij die eerste twee sets. Maar ik kijk het nog een week aan daarna gooi ik die 60 eruit denk ik. Die smith staat vrij schuin, maar we pakken niet zo zwaar, als ik zwaar ga dan ga ik toch teveel met m'n front delts drukken. Dus er is geen blessure-gevaar bij die oefening.

op nar de 42 loooooo been a while:D

Volgende week die 40 pakken, en dan hopen dat ik die week erop (of twee weken) die 42 te pakken heb.
MOET gewoon, don't be a p*ssy!

lekker dat je wat meer kan eten :p

Wat een reps op je biceps ... up pumpen jah

Die barbell curls pak ik zwaar om heavy load op m'n biceps te krijgen, die andere oefeningen ga ik meer voor de vorm.
ff kijken hoe dit aanslaat....

Erg mooie training Loo. Zie dat je weer hardcore bezig bent!

Gaat wel weer lekker ja, m'n lichaam voelt goed. Weinig pijntjes, geen blessures, goede pomp, gezonde spierpijn. Nu nog groeien :D

Brute curls! En je voeding zit wel goed nu Loo. Was het dus toch ergens goed voor dat je vriendin je log had ontdekt.:D Ben zelf ook weer met een trainingslog begonnen, maar zal er ook avonturen in posten als ik ze meemaak dus hou me in de gaten.:D

die incline van jou redt ik nét niet :(

:thumb:

Lekker aan 't trainen Loo? :P
Mis je het uitgaansleven niet, of maakt je vriendin een hoop goed?

Hoe gaat dat met je borst rekken en je RC?
Veel gehoorde klacht bij mensen die aan BB doen.

Ik denk dat het nieuwe jaar jou een mooie gelegenheid geeft eens goed na te denken wat je wilt op zowel korte als langer termijn Loo.

Is jouw huidige lifestyle iets dat je nog jaren wilt voortzetten of zeg je nee, nu is het genoeg of tijd voor minder!

Af en toe gezellig wat doorzakken maar verder prioriteiten stellen, en nakomen.
Ook dan is er tijd genoeg voor een dolletje.

The iron never lies...dat verhaal heb je in je handtekening.
Maak het dan ook tot je vriend en stel je beste vriend niet teleur!

Succes kerel!

GRT Friso

Friso helemaal verwijderd? Had toch wel nuttige posts.

• #2.214
Lekker aan 't trainen Loo? :P
Mis je het uitgaansleven niet, of maakt je vriendin een hoop goed?

Uiteraard krijg ik nog elk weekend smsjes van een paar van die blonde frikandellen of ik mee ga stappen, maar dat is het probleem niet zo. Zaterdag gingen we weer ff mooie verhalen van "vroegah" uit de oude doos vertellen, en dan jeukt het natuurlijk wel om met z'n allen de kroeg in te duiken. Maar ik lijk wel gek om dat nu te doen, ben net weer lekker bezig en ik heb voorlopig ff genoeg gehad.

Die voorste schouderkop van jou ziet er anders wel bruut uit.:D

Die front delts van Pietje zien er inderdaad goed uit ja! Viel mij ook al op.
Dat kan wel een nadeel zijn met oogpunt op upper pecs ontwikkelen.
Je front delts gaan bij schuin drukken namelijk het meeste werk doen, waardoor je bovenkant borst niet genoeg gestimuleerd wordt.
Daarom is het niet altijd verstandig om zwaar te schuindrukken, let liever op een goede uitvoering waarbij je je front delts uitschakelt.

Friso helemaal verwijderd? Had toch wel nuttige posts.

Viel mij net ook al op ja. Wat is de deal?

Ik geloof dat Friso onder een ander account is verder gegaan ;)
Hij nog steeds wreed aan het powerliften, daarom is hij in deze sectie niet meer zoveel te vinden.

Vreemd dat je logje maar 3 sterren krijgt, ik vind het wel een leuk logje om te lezen en er staan niet enkel trainingen in maar ook leuke stukjes tekst. En je hebt één vd betere mss wel de beste fysiek van de leden met een actieve log hier op dbb...

Ik doe 3 x 36 incline db press (30°) met de grootste moeite dus met die 10 x 38 zal ik nog even moeten wachten :D

• #2.216
DINSDAG

Hard getraind, ging iets makkelijker af dan vorige week, geen dramatische vooruitgang.
Squat blijft lastig op 120kg, uitvoering ging wel beter dan vorige keer
.

Benen

Squat (narrow stance)
14 * 60
14 * 80
12 * 100
6 * 120
10 * 80

Lunges
10 * 30
10 * 40
10 * 50
10 * 50

Standing leg curl
12 * 25
12 * 30
12 * 35
12 * 40

Leg extensions (1sec hold)
4 * 12 * 75 (fullstack)

Standing calve raises (1sec hold)
20 * 140
20 * 170
20 * 200
20 * 200
20 * 200

Seated calve raises
20 * 30
20 * 40
20 * 40
15 * 40 + 15 * 20

Voeding

10.00 5 pannekoeken met stroop, whey shake
13.00 bord pasta met 150 gram makreel, vit c + multi
15.00 100gram cashewnoten, whey shake
18.00 100g rijst met 250g kipfilet
19.00 trainen
20.30 whey shake met dextrose
22.00 bord stamppot met 200g tartaar, visolie + vit E
23.00 500g kwark

Vreemd dat je logje maar 3 sterren krijgt, ik vind het wel een leuk logje om te lezen en er staan niet enkel trainingen in maar ook leuke stukjes tekst. En je hebt één vd betere mss wel de beste fysiek van de leden met een actieve log hier op dbb...

Ik doe 3 x 36 incline db press (30°) met de grootste moeite dus met die 10 x 38 zal ik nog even moeten wachten :D

waar is het fysiek van Loo te zien dan? ben ik eigenlijk wel benieuwd naar..

Mooie benentrainig.
Die kuiten zullen wel branden nu, of niet?

jezus kerel one hell of a training! :thumb:

Alweer aan de pannenkoeken:meal:
Nog een speciaal recept, of gewoon naturel uit zo een pakje(zit wel flink wat suikers in dan).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven