MarcJ
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 20%
op nar de 42 loooooo been a while

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goede training Loo, 10 x 38 kg incline db press vind ik behoorlijk impressive. Waarom ook weer een opstijgende piramidevorm bij het plat bankdrukken? Heb je niet meer baat bij 4 sets met 80 kg dan?
Wat die schuine smith betreft kan ik je enkel waarschuwen, dat i.c.m. behind the neck pressen en mss upright rows hebben bij mij voor een klein scheurtje in de schouder veroorzaakt. Ik ga niet schuiner meer dan 30-35° bij incline presses.
lekker dat je wat meer kan eten
Wat een reps op je biceps ... up pumpen jah
Erg mooie training Loo. Zie dat je weer hardcore bezig bent!

Hoe gaat dat met je borst rekken en je RC?
Veel gehoorde klacht bij mensen die aan BB doen.
Ik denk dat het nieuwe jaar jou een mooie gelegenheid geeft eens goed na te denken wat je wilt op zowel korte als langer termijn Loo.
Is jouw huidige lifestyle iets dat je nog jaren wilt voortzetten of zeg je nee, nu is het genoeg of tijd voor minder!
Af en toe gezellig wat doorzakken maar verder prioriteiten stellen, en nakomen.
Ook dan is er tijd genoeg voor een dolletje.
The iron never lies...dat verhaal heb je in je handtekening.
Maak het dan ook tot je vriend en stel je beste vriend niet teleur!
Succes kerel!
GRT Friso
Friso helemaal verwijderd? Had toch wel nuttige posts.
Die voorste schouderkop van jou ziet er anders wel bruut uit.![]()

Lekker aan 't trainen Loo?
Mis je het uitgaansleven niet, of maakt je vriendin een hoop goed?
Die voorste schouderkop van jou ziet er anders wel bruut uit.![]()
Friso helemaal verwijderd? Had toch wel nuttige posts.

Vreemd dat je logje maar 3 sterren krijgt, ik vind het wel een leuk logje om te lezen en er staan niet enkel trainingen in maar ook leuke stukjes tekst. En je hebt één vd betere mss wel de beste fysiek van de leden met een actieve log hier op dbb...
Ik doe 3 x 36 incline db press (30°) met de grootste moeite dus met die 10 x 38 zal ik nog even moeten wachten![]()