XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Harde training loo! Trouwens ik merk dat je nooit brood eet? Heb je dan niet het gevoel dat je iets minder sterk bent? Ik heb ook geprobeerd een weekje oid zonder brood. Omdat ik het nog steeds goor vind vooral als je er 10-14 per dag wegslikt ga je moeite krijgen bij nummer 10/11. Maar ik merkte dat ik dan gewoon veel minder kracht had. Ik at toen wel vaker warm zoals jij doet.

Loo, ik snap echt wel niet dat je helemaal niet meer op stap gaat! Je kan toch gerust zaterdagavond lekker feesten met je kameraden. Al dan niet veel drinken. Dan recupereer je zondag en maandag ben je terug 100% om te knallen in de gym.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.223
Vreemd dat je logje maar 3 sterren krijgt, ik vind het wel een leuk logje om te lezen en er staan niet enkel trainingen in maar ook leuke stukjes tekst. En je hebt één vd betere mss wel de beste fysiek van de leden met een actieve log hier op dbb...

Ik doe 3 x 36 incline db press (30°) met de grootste moeite dus met die 10 x 38 zal ik nog even moeten wachten :D

En 52.000 keer bekeken....

waar is het fysiek van Loo te zien dan? ben ik eigenlijk wel benieuwd naar..

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/jouw-ideale-lichaam-103098-post3374802/#post3374802

Mooie benentrainig.
Die kuiten zullen wel branden nu, of niet?

nu niet, maar het was wel ff tandjes op elkaar tijdens de oefening.

Alweer aan de pannenkoeken:meal:
Nog een speciaal recept, of gewoon naturel uit zo een pakje(zit wel flink wat suikers in dan).

Gewoon naturel. Klopt vrij veel suikers, maar wel lekker makkelijk af en toe ;)

Harde training loo! Trouwens ik merk dat je nooit brood eet? Heb je dan niet het gevoel dat je iets minder sterk bent? Ik heb ook geprobeerd een weekje oid zonder brood. Omdat ik het nog steeds goor vind vooral als je er 10-14 per dag wegslikt ga je moeite krijgen bij nummer 10/11. Maar ik merkte dat ik dan gewoon veel minder kracht had. Ik at toen wel vaker warm zoals jij doet.

Pasta/rijst is een stuk beter als brood hoor. Krijg je veel meer energie van. Zoveel brood is inderdaad niet te doen, gaat je echt snel tegenstaan.

Bij de twee eerste maaltijden zou ik nog wat fruit eten. ;)

Pasta/rijst is een stuk beter als brood hoor. Krijg je veel meer energie van. Zoveel brood is inderdaad niet te doen, gaat je echt snel tegenstaan.

Zilvervliesrijst is dan nog het beste. Volkoren pasta is een bereid product en ik persoonlijk hou er wel wat vocht door vast. Zilvervliesrijst is de zuiverste koolhydraatbron en ook erg lekker :p

Alsof je van brood sterker zou worden:rolleyes:
Brood is sowieso goor, gewoon tot het minimum beperken.

Loo, ik snap echt wel niet dat je helemaal niet meer op stap gaat! Je kan toch gerust zaterdagavond lekker feesten met je kameraden. Al dan niet veel drinken. Dan recupereer je zondag en maandag ben je terug 100% om te knallen in de gym.

What the **** is er mis met jou? Gun je de man geen waardig fysiek voor Zomer 2009, of wil je gewoon wilde weekendverhalen lezen?

Alsof je van brood sterker zou worden:rolleyes:
Brood is sowieso goor, gewoon tot het minimum beperken.

Dat hoor je mij ook niet zeggen. Ik had alleen minder kracht toen ik geen brood at. Maar het was ook in de zomer toen. Brood is goor ja, maarja als je bijv. op school zit of werkt is het wel handig.

What the **** is er mis met jou? Gun je de man geen waardig fysiek voor Zomer 2009, of wil je gewoon wilde weekendverhalen lezen?

Gewoon, ik wil hem vertellen dat ie niet per se helemaal niet meer op stap hoeft om goed te gainen. Maar als hij er zich goed bij voelt, moet hij dat vooral doen. En die verhalen waren inderdaad entertainend.:p

loo is gewoon een baas, hosselaar in hart en nieren, en hij zegt ook nog eens slimme dingen af en toe dan

erg sterk fysiek Loo! :)

mmm ... pannenkoeken.

Goeie squat kerel.
Die narrow stance is dat met een centimetertje of 30 tussen de voeten?
Of hoe breed/smal zet je ze?

Bij ons gaan die kk dumbbells niet hoger dan 40..

Bij jou wel. Druk dus ook amper schuin, soms voor de feeling.

'verkapt kijk mij woest zijn reactie'

Trainen gaat weer lekker Loo! Dik volume op benen ook:cool:

Nog steeds leuk om te lezen dit!:D

Gewoon, ik wil hem vertellen dat ie niet per se helemaal niet meer op stap hoeft om goed te gainen. Maar als hij er zich goed bij voelt, moet hij dat vooral doen. En die verhalen waren inderdaad entertainend.:p

is die gozert eindelijk weer hard aan het trainen is het weer niet goed;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven