MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker man zo'n schouder training ...

Lees tegenwoordig meer en meer over lunges & dat ze echte knie verneukers zijn. Zeker
de walking lunges (Ronnie Coleman style dus) Net nog gelezen in een artikel met Victor
Martinez. Hij vervangt zijn lunges tegenwoordig door step ups.

Nu kan ik mij daar wel in vinden, wanneer ik lange tijd zware lunges doe, krijg ik ook last
van die knie'tjes. Jij nooit last of iets dergelijks?

Wo0o00t nette frontraises! Was je echt op bij de side raises? Of doe je ze heel strikt?

Beast!! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.266
Aardig je tricep volgepompt kerel!

front raises met 22 kg per dumbbell!! ZIEK!

Die front raise ging wel lekker ja, ik kon nog wel zwaarder maar ik moet een beetje oppassen met die rechterschouder dus niet teveel gooi en smijt werk.
Ik denk dat ik hem een tijdje op 22 houd, ik ben als de dood voor blessures.

2009 doet je trainingen voorlopig goed zo te zien :thumbs: :D

Hoezo die smiley :rolleyes:. Voor quads pak je dan toch frontsquat? Maja is maar een suggestie hoor.

Dat is misschien wel een goed idee ja.:thumb: Ik merk dat ik de laatste tijd veel glutes en hamstrings pak met squatten, terwijl ik hem liever meer op m'n quads voel. Frontsquat is wel een goede optie in m'n volgende schema ja!

Lekker man zo'n schouder training ...

Lees tegenwoordig meer en meer over lunges & dat ze echte knie verneukers zijn. Zeker
de walking lunges (Ronnie Coleman style dus) Net nog gelezen in een artikel met Victor
Martinez. Hij vervangt zijn lunges tegenwoordig door step ups.

Nu kan ik mij daar wel in vinden, wanneer ik lange tijd zware lunges doe, krijg ik ook last
van die knie'tjes. Jij nooit last of iets dergelijks?

Mede omdat ik m'n knie wat instabiel vond met squatten heb ik lunges erin gegooid. Ik vind het juist een goede oefening om m'n kniestabiliteit te trainen.
Ik heb eigenlijk geen last van m'n knieën, je moet wel goed focussen dat je knie mooi in lijn blijft, en niet te ver voorover hangen + je knie voorbij je voet laten gaan. Nou pak ik lunges (nog) niet zo zwaar, dus er komt weinig druk op m'n knie. Als je 100kg lunges pakt (G-men) dan wordt het een ander verhaal...

Wo0o00t nette frontraises! Was je echt op bij de side raises? Of doe je ze heel strikt?

Strikt doe ik ze altijd, side raises zijn geen oefening waarbij je veel moet cheaten.
Maar ik was zeker op ja, ik had een verzuring in met name m'n rechter schouder die er de hele training niet meer uit ging. Constant zo'n brandend gevoel. Als je dat voelt dan weet je dat je een goede training hebt.

Mede omdat ik m'n knie wat instabiel vond met squatten heb ik lunges erin gegooid. Ik vind het juist een goede oefening om m'n kniestabiliteit te trainen.
Ik heb eigenlijk geen last van m'n knieën, je moet wel goed focussen dat je knie mooi in lijn blijft, en niet te ver voorover hangen + je knie voorbij je voet laten gaan. Nou pak ik lunges (nog) niet zo zwaar, dus er komt weinig druk op m'n knie. Als je 100kg lunges pakt (G-men) dan wordt het een ander verhaal...

+1. Prime oefening om de stabiliteit van de knie te trainen. Zorgen dat de knie niet te ver naar binnen valt.
Probleem van deze oefening vind ik alleen dat het zo lang duurt.

goed bezig loo :thumbs:

dude nu moet je toch echt pics gaan posten. Niemand op dbb krijgt zoveel steun in zn log. Als je nu geen monsterlijke vooruitgang merkt ligt het toch echt aan je aas.

Ja Loo, ik wil ook wel es foto's zien :D

ja man geile foto's posten!:D

• #2.277
goed bezig loo :thumbs:

dude nu moet je toch echt pics gaan posten. Niemand op dbb krijgt zoveel steun in zn log. Als je nu geen monsterlijke vooruitgang merkt ligt het toch echt aan je aas.

hahahaha ja die pics, geef me ff de tijd man ik ben net twee weken weer een beetje fatsoenlijk aan het trainen ik begin net warm te draaien.
En aas? Was het maar zo'n feest....over een paar weken begin ik aan de creatine daar kijk ik nu al naar uit :hedbang:

Ja Loo, ik wil ook wel es foto's zien :D

is goed na jou.

ja ik zit nu aan dezelfde shizzle waar jij al weken aan zit, dus playtime's over.

populair logje, dus kdacht laat ik mezelf ff welkom heten.

van je vriendin en van je uberfysiek, loo.

welkom. You missed al the fun...Voorlopig geen weekendstory's hier.
Foto's van m'n vriendin zal je hier nooit zien, voor uberfysiek's moet je bij g-men, kukishu, jeppe, aaronw en gift from god zijn.

Laatst bewerkt:
  • #2.278
VRIJDAG

Slechte training, voelde me niet zo goed. Ik had al de hele dag last van m'n kaak aan de rechterkant + weinig eetlust. Veel buiten adem en zweten tijdens trainen, misselijk. T-bar blijft ff uitvogelen.
Traps maar overgeslagen, dat werd toch beroerd. Vroeg naar bed zo en morgen met frisse moed dieet weer oppakken.

Rug

Deadliften
14 * 60
12 * 100
10 * 140
6 * 160
12 * 100

Wide grip pull ups (assisted)
5 * bw (kk schouder)
10 * bw
10 * bw
10 * bw

T-bar rows (wide grip)
10 * 25
10 * 35
10 * 50
12 * 25

Dumbbell rows
10 * 28
10 * 32
10 * 36
10 * 40

Bent over side raises
12 * 12
3 * 12 * 14

Lat pull down
3 setjes p*ssy weights

al met al toch nog een nette DL!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven