- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij je traps wilt laten groeien vraag ik me af waarom 2 shrug versies te doen. Kun je beter een schrug doen en een upright row doen.
Enkel voor de traps naar de gym geweest?Wel netjes!
Als jij je traps wilt laten groeien vraag ik me af waarom 2 shrug versies te doen. Kun je beter een schrug doen en een upright row doen, dan pak je ze met meer variatie aan.
Als je echt traps wil gewoonweg deadliften als de mother****er.... ik heb daar echt en groot gedeelte van mijn traps aan te danken, bij shrugs heb ik altijd zoiets van, dat is allen mar voor het topje van de ijsberg
Die schuine db presses gingen nog redelijk, als ik weer over de 40's ben dan kan ik tevreden zijn.
Volgende week die 40 pakken, en dan hopen dat ik die week erop (of twee weken) die 42 te pakken heb.
MOET gewoon, don't be a p*ssy!
dan ik begrijpwe hadden oorspronkelijk upright rows in het schema bij schouders, maar dat kwam niet uit i.v.m hersteltijd traps van de dag ervoor. Vandaar upright rows eruit gegooid. Deadlift pak ik sowieso al. Die barbell shrugs pak ik voor upper traps, die dumbbell shrugs doe ik iets anders; ik leun ietsje voorover en beweeg m'n ellebogen iets naar achter waardoor ik meer nadruk op het middelste gedeelte van de traps leg. Het zijn dus 2 shrug versies maar de nadruk ligt wel iets anders.
, netjes man met volwassen gewichten!No bullshit, just hardcore. Alles zwaarder gepakt dan vorige week.
Trainen op negatieve emoties, dan ben ik op m'n best.
Hoe krijg jij het toch altijd voor elkaar om relatieproblemen te veroorzaken.
Wel nette training daardoor. Keep it up.