AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Enkel voor de traps naar de gym geweest? :P Wel netjes!

Als jij je traps wilt laten groeien vraag ik me af waarom 2 shrug versies te doen. Kun je beter een schrug doen en een upright row doen, dan pak je ze met meer variatie aan.

Laatst bewerkt:
Als jij je traps wilt laten groeien vraag ik me af waarom 2 shrug versies te doen. Kun je beter een schrug doen en een upright row doen.

Als je echt traps wil gewoonweg deadliften als de mother****er.... ik heb daar echt en groot gedeelte van mijn traps aan te danken, bij shrugs heb ik altijd zoiets van, dat is allen mar voor het topje van de ijsberg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.304
heheh TRAPS TOT AAN JE OREN!!!

Enkel voor de traps naar de gym geweest? :P Wel netjes!

no traps no life.

Als jij je traps wilt laten groeien vraag ik me af waarom 2 shrug versies te doen. Kun je beter een schrug doen en een upright row doen, dan pak je ze met meer variatie aan.

Als je echt traps wil gewoonweg deadliften als de mother****er.... ik heb daar echt en groot gedeelte van mijn traps aan te danken, bij shrugs heb ik altijd zoiets van, dat is allen mar voor het topje van de ijsberg

we hadden oorspronkelijk upright rows in het schema bij schouders, maar dat kwam niet uit i.v.m hersteltijd traps van de dag ervoor. Vandaar upright rows eruit gegooid. Deadlift pak ik sowieso al. Die barbell shrugs pak ik voor upper traps, die dumbbell shrugs doe ik iets anders; ik leun ietsje voorover en beweeg m'n ellebogen iets naar achter waardoor ik meer nadruk op het middelste gedeelte van de traps leg. Het zijn dus 2 shrug versies maar de nadruk ligt wel iets anders.

140kg shrugs :eek: nice!!

ik kom niet verder dan 4x122,5kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.306
MAANDAG

No bullshit, just hardcore. Alles zwaarder gepakt dan vorige week.
Trainen op negatieve emoties, dan ben ik op m'n best.

Borst

Schuindrukken
12 * 28
12 * 32
12 * 36
10 * 40

eerste week van januari pakte ik 8 * 38 en zei ik dit;
Die schuine db presses gingen nog redelijk, als ik weer over de 40's ben dan kan ik tevreden zijn.

vorige week pakte ik 10 * 38;

op nar de 42 loooooo been a while:D

Volgende week die 40 pakken, en dan hopen dat ik die week erop (of twee weken) die 42 te pakken heb.
MOET gewoon, don't be a p*ssy!

done, extra setje gepakt;
10 * 42

Bankdrukken
10 * 60
10 * 70
10 * 80
8 * 90 (spot)

Schuindrukken smith (extra schuin)
12 * 50
10 * 60
10 * 60

Standing cable fly's
Gewichten n.v.t aangezien we deze nooit doen

Biceps

Barbell curls
12 * 30
12 * 40
10 * 50 (forced reps)
10 * 40

Hammer curls
10 * 12
10 * 14
10 * 16
10 * 18 + 10 * 10

Machine curls (rechte stang)
12 * 30
12 * 35
10 * 40
10 * 45 (spot)

Voeding
****ed up, relatie-issues daarom gisternacht slecht geslapen, vanmorgen vroeg eruit en verder gegaan met die issues waar we gister gebleven waren. Rest van de dag geslapen.
Vandaag vroeg naar bed en morgen dieet weer herpakken.

zieke incline dumbbellpresses.. en vervolgens nog eens hoog niveau te benchpressen! :thumb:

Lekkere training!
Mooi dat je je doelen gehaald hebt!

Nette 10x42 bro...relatie issues zijn niet best nee hopelijk heeft het niet met je persoontje op dbb te maken. Sterkte

lekkere workout loo

nette training bro!! weinig op aan te merken ;) maar wel fokop van je issue's...

**** yeah gast, hehe, dat werd weer eens tijd gozer!! wie weet wordt het nog wat met jou :p:p

Gaat nog steeds goed, ondanks the issues, probeer die shit snel te regelen bro', dan weer 100% focus op training.

lekker bezig Loo! Keep it up.

Sterkte met je relatie shit

we hadden oorspronkelijk upright rows in het schema bij schouders, maar dat kwam niet uit i.v.m hersteltijd traps van de dag ervoor. Vandaar upright rows eruit gegooid. Deadlift pak ik sowieso al. Die barbell shrugs pak ik voor upper traps, die dumbbell shrugs doe ik iets anders; ik leun ietsje voorover en beweeg m'n ellebogen iets naar achter waardoor ik meer nadruk op het middelste gedeelte van de traps leg. Het zijn dus 2 shrug versies maar de nadruk ligt wel iets anders.
dan ik begrijp :D, netjes man met volwassen gewichten!

toch een ****ing bruute training kerel! probeer je relatie issues op te lossen en dan ben je niet meer te stoppen

No bullshit, just hardcore. Alles zwaarder gepakt dan vorige week.
Trainen op negatieve emoties, dan ben ik op m'n best.

Is ook niets mis mee. Je hebt er een keiharde training door neergezet. Ik ben dan ook op mijn best. Vooral als je in die agressieve zone kunt blijven de ganse training.

Maar toch wat innerlijke rust toegewenst.

:roflol: Hoe krijg jij het toch altijd voor elkaar om relatieproblemen te veroorzaken.
Wel nette training daardoor. Keep it up.

Haha, nu al problemen met de misses.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven