- Waardering
- 410
Ach, dat geeft dan wel weer mooie verhalen, en mooie feestjes.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, dat geeft dan wel weer mooie verhalen, en mooie feestjes.

een hoop gezeik en k*t trainingen, soms zou ik willen dat ik dezelfde gym trainde als hem.... swift kick in the ass![]()

Hoe krijg jij het toch altijd voor elkaar om relatieproblemen te veroorzaken.
Wel nette training daardoor. Keep it up.
****ed up ja, ik zal me er hier niet verder over uitlaten maar ik baal er best wel een beetje erg van ja.
Op zeker dat ik nu al helemaal ver uit de buurt blijf van een fles bacardi, maar dat komt goed. Ik moet die 44kg dumbbells schuindrukken volgende week.

WEEKEND 17 JANUARI
En weer een weekend nuchter gebleven.
Zaterdag goed gegeten. Zaterdagavond wel op pad geweest. Moest 2x een lange tijd in de auto zitten; moest de auto 2x ff aan de kant zetten omdat ik zo'n gruwelijke kramp/verzuring in m'n onderrug + linker bovenbeen had. Wel apart....deadlift's the bomb!
Zondag de wekker gezet en naar the gym geweest;
**** that, traps moeten groeien;
Traps;
Shrugs
14 * 70
14 * 100
14 * 120
10 * 140
10 * 140
12 * 100
Dumbbell shrugs
10 * 32
10 * 36
10 * 40 + 10 * 20
****ed up ja, ik zal me er hier niet verder over uitlaten maar ik baal er best wel een beetje erg van ja.
Op zeker dat ik nu al helemaal ver uit de buurt blijf van een fles bacardi, maar dat komt goed. Ik moet die 44kg dumbbells schuindrukken volgende week.