MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ga mn volgende training er op afstemmen....zaten echt goede dingen tussen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.362
  • #2.364
  • #2.365
DONDERDAG

****ed up training, tijdens front raises weer diezelfde *&%#*~! pijn in m'n rechterpols terug. Rest van de training niet echt goed kunnen trainen. Meer op de pomp.
Gewichten irrelevant. Ik denk dat het meevalt en een eenmalige pijn was, ik hoop het athans.
Voeding ook slecht vandaag, slecht geslapen vannacht pas om 12 uur wakker, dus ik kom tijd te kort.

aawf een baaldag dus.. succes verder vandaag!

• #2.367
Misschien kan jij er ook nog wat van leren; zoals Dorian die Dugdale pusht.
Weer eens wat anders dan als een dooie je bek houden als ik m'n zware set aan het doen ben. ;)

Ik grijp deze gelegenheid meteen ff aan om hervormingen in het trainingskamp teweeg te brengen.
Vanaf maandag is het tijd om de trainingen naar een nog hoger plan te tillen.
We trainen wel stevig door, er wordt weinig gelult, maar het kan beter.
Tiger4evah loopt de laatste tijd in de gym rond alsof hij net 5 min z'n bed uit is, zo van "het moet maar weer" , en ik mis bij mezelf ook wat intensiteit.
Daarom vanaf maandag elkaar;
- beter motiveren (hoe maakt niet uit, klappen geven, uitschelden, **** it, hardcore)
- beter corrigeren (zodra iemand iets niet goed doet, meteen verbeteren en blijven verbeteren)
- beter spotten (= niet meer spotten, maar elkaar meer kapot laten gaan. Als de target 8 reps is, dan moeten het ook maximaal 8 reps zijn, waarbij je bij rep 7 al totaal naar de *&%* bent)
- reps van de ander tellen

Duidelijk.
Van het weekend nog ff blood and guts kijken hoe het moet.
Hardcore smartcore.

Goed dat je jezelf weer helemaal oppept!

Omschrijf die pijn in je pols een? Is het een gewrichtspijn, of pees?

• #2.369
Goed dat je jezelf weer helemaal oppept!

Omschrijf die pijn in je pols een? Is het een gewrichtspijn, of pees?

Ja het gaat wel lekker sinds januari maar kan altijd beter. Die makke houding van degene die spot irriteert me de laatste tijd (daar hebben we beiden schuld aan trouwens).

Over die pols, daar heb ik al sinds maart vorig jaar last van;

Tijdens 14kg side raises schrok ik me wel de tieves, ik voelde een zelfs hoorbare knak in m'n pols, daarna pijn gehad met side raises. Gelukkig viel de schade mee, want ik had m'n knee-strap om m'n pols gewikkeld en kon m'n training afmaken, al kwam ik tijd te kort met triceps. Waarschijnlijk was het gewoon een handwortelbeentje die iets verschoot ofzo, niks ernstigs ik voel er nu niks meer van.

Uiteindelijk heb ik er nog maanden last van gehad. Tijd niet fatsoenlijk kunnen trainen. Nu gaat het wel weer, ik voel het nog wel maar het belemmert me niet. Ik denk dat het eenmalig was van vandaag.
(ik hoop het tenmiste).

Ik grijp deze gelegenheid meteen ff aan om hervormingen in het trainingskamp teweeg te brengen.
Vanaf maandag is het tijd om de trainingen naar een nog hoger plan te tillen.
...

Altijd goed om kritisch naar je trainingen te kijken! Kan er alleen maar beter op worden.
Goede instelling nu, voor zover die er nog niet was...

Balen van de training van vandaag... Hoop voor je dat je blessure aan je pols meevalt.

Ik heb laatst ook een botje wat weg schoot in mijn pols. Uiteindelijk heeft dit niet lang geduurd gelukkig. Pols is zo lastig te ontzien.

Nu niet stiekem blessure's krijgen he, denk erom!:thumbs:

ff offtopic: dat vrouwtje van die gozer die met Dorian traint is echt perfect zeg. Geïnteresseerd in ze sport etc en ziet er nog goed uit ook.

met dugdale is toch die toch dvd met yates in the dungeon ? blood and guts blijft voor mij een van de grote toppers - lekker rauw

• #2.375
  • #2.376
VRIJDAG

Redelijke training. Ik mis wat kracht in m'n rug, maar komt vanzelf wel weer. ff doorbijten.

Rug

Deadlift
14 * 60
12 * 100
8 * 140
6 * 160
10 * 100

Wide grip pull ups (assisted)
12 *
12 *
10 *
8 *

T-bar machine
12 * 25
12 * 25
12 * 35
12 * 35

Dumbbell rows
12 * 28
12 * 32
10 * 36
10 * 40

Bent over side raises
12 * 12
12 * 14
12 * 14
12 * 12

Traps

Weinig tijd + tiger4evah z'n negatieve energie vulde de hele sportschool. Zondag maar pakken als ik fris ben. Ook een goede reden om niet te zuipen zaterdag.

Voeding

Goed

10.00 4 pannekoeken met 50g whey shake
12.30 100g rijst met 6 eieren, vit C + multi.
15.30 bord pasta met 150g tonijn.
16.30 -18.00 trainen.
18.00 whey shake met dextrose
19.00 bord witte bonen met aardappelen, 200g tartaar, visolie + vit E
21.00 100g cashewnoten.
22.00 500g kwark met ananas.

die blood and guts moet ik dan nog is kijken :P

rust vandaag?

Sterke training weer Loo! Vooral je deadlift is nice:D

Leuke DL Sessie! Wat zijn datvoor pannekoeken?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven