AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hey Loo top dat je die DVD even online hebt staan. Heb daardoor een lekkere training gehad:thumbs:

hoe noemt die dvd eigenlijk? is er geen torrent van, nu is lang wachten bij me telkens bufferen.
wat een beest was die Yates :eek:

edit: A week in the dungeon

- beter motiveren (hoe maakt niet uit, klappen geven, uitschelden, **** it, hardcore)
- beter corrigeren (zodra iemand iets niet goed doet, meteen verbeteren en blijven verbeteren)
- beter spotten (= niet meer spotten, maar elkaar meer kapot laten gaan. Als de target 8 reps is, dan moeten het ook maximaal 8 reps zijn, waarbij je bij rep 7 al totaal naar de *&%* bent)
- reps van de ander tellen

Thanks bro ik ga boventaande tekst ook invoeren met mijn t-maat!

Haha, tijgertje wordt aardig gebasht de laatste posts van jou. :p

10.00 4 pannekoeken met 50g whey shake
12.30 100g rijst met 6 eieren, vit C + multi.
15.30 bord pasta met 150g tonijn.
16.30 -18.00 trainen.
18.00 whey shake met dextrose
19.00 bord witte bonen met aardappelen, 200g tartaar, visolie + vit E
21.00 100g cashewnoten.
22.00 500g kwark met ananas.

nette voeding man. maar hoe eet jij je eitjes ? heel of alleen het wit ?

genoeg hier die die dooiers wegflikkeren :D

(ikzelf eet meestal 2 dooiers per 6 eieren)

- beter motiveren (hoe maakt niet uit, klappen geven, uitschelden, **** it, hardcore)
- beter corrigeren (zodra iemand iets niet goed doet, meteen verbeteren en blijven verbeteren)
- beter spotten (= niet meer spotten, maar elkaar meer kapot laten gaan. Als de target 8 reps is, dan moeten het ook maximaal 8 reps zijn, waarbij je bij rep 7 al totaal naar de *&%* bent)

talk the talk but they don't walk the walk. Alsof maandag ineens zoveel keer beter gaat. Gewoon beulen, als tiger geen zin heeft dan geef je hem een b*ch slap en als jij eens niks zit te doen dan zet hij bij het spotten maar een stap achteruit of duwt het allemaal net een beetje naar beneden ofzo, afstraffen in DOEN, niet in zeggen man. En nu hop, laat eens wat zien. ben de deadlifts, de bench presses en de front presses een beetje beu hier, wil daar eens fatsoenlijke nummers zien staan :cool:

Laatst bewerkt:
genoeg hier die die dooiers wegflikkeren :D

(ikzelf eet meestal 2 dooiers per 6 eieren)

In de cut heeft het misschien nog enigszins nut, verder niet.
Maar goed, open er en topic over zou ik zeggen.

Juist niet in de cut man, dan zijn vetten juist goed, en hoolhyraatjes juist je vijand ;) Eieren gewoon helemaal eten, cut of geen cut; no bitching :D

VRIJDAG

Redelijke training. Ik mis wat kracht in m'n rug, maar komt vanzelf wel weer. ff doorbijten.

Rug

Deadlift
14 * 60
12 * 100
8 * 140
6 * 160
10 * 100

Wide grip pull ups (assisted)
12 *
12 *
10 *
8 *

T-bar machine
12 * 25
12 * 25
12 * 35
12 * 35

Dumbbell rows
12 * 28
12 * 32
10 * 36
10 * 40

Bent over side raises
12 * 12
12 * 14
12 * 14
12 * 12

Traps

Weinig tijd + tiger4evah z'n negatieve energie vulde de hele sportschool. Zondag maar pakken als ik fris ben. Ook een goede reden om niet te zuipen zaterdag.

Voeding

Goed

10.00 4 pannekoeken met 50g whey shake
12.30 100g rijst met 6 eieren, vit C + multi.
15.30 bord pasta met 150g tonijn.
16.30 -18.00 trainen.
18.00 whey shake met dextrose
19.00 bord witte bonen met aardappelen, 200g tartaar, visolie + vit E
21.00 100g cashewnoten.
22.00 500g kwark met ananas.

Knappe training + mooi voedinglijstje. :cool:

Loo hoe maak je die pannenkoeken klaar?

Hoe bak je ze olijfolie of kokosvet?
En hoe maak je het beslag? Verneem het graag topper

Loo beest,

kom op met dat geheime pannenkoek recept van je!
En vertel eens welke sletjes dit weekend aan de beurt zijn geweest....

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.396
Sterke training weer Loo! Vooral je deadlift is nice:D

Leuke DL Sessie! Wat zijn datvoor pannekoeken?

Thanks bro's. DL gaat wel "oke" ja, ik begin nu een beetje vast te lopen qua gewicht en vooral wat pijntjes in m'n onderrug te krijgen. Ik denk dat ik hem veiligheidshalve de komende weken op 160 houdt en wat meer reps ga maken waarbij ik beter op techniek let.

Hey Loo top dat je die DVD even online hebt staan. Heb daardoor een lekkere training gehad:thumbs:

Super dvd ja. Blood and guts is ook echt een MUST SEE! Aanrader!

Komt omdat een groot deel van de quadriceps een meer duur georienteerde/ slow twitch fibre make up heeft.

Daarom zijn activiteiten die het kracht uithoudingsvermogen aanspreken in de quadriceps (sets squats met 15 herhalingen of meer), bij uitstek stimulans voor hypertrofie.

thanks beest.

Soms moet je gewoon ff evalueren hoe het gaat.
Als je goede trainingsmaten van elkaar bent dan kun je dat rustig tegen elkaar zeggen. Je hebt immers een gezamelijke doestelling, en dat zijn de meest brute trainingen mogelijk neerzetten. En de ene keer heeft de ene een wat mindere dag, en de andere keer heeft de andere wat minder pit.
Maar uiteindelijk gaat het maar om 1 ding, groeien. En met oogpunt daarop kan je elkaar best kritiek geven.

Haha, tijgertje wordt aardig gebasht de laatste posts van jou. :p

Tiger traint hard, maar hij heeft soms ff een bitchslap in z´n gezicht nodig om wakker te worden. Ik zeg het elke training wel een keer `WAKE THE **** UP`. ff die knop om en beuken. En je trainingsmaat kapot laten gaan. Dat is niet alleen voor hemzelf, maar ook vooral ook goed voor mij ;)
Maar verder nothing but love `tijgertje`:kiss: :hahaha:

nette voeding man. maar hoe eet jij je eitjes ? heel of alleen het wit ?

zie onderstaande posts, in het eigeel zitten inderdaad veel nuttige voedingsstoffen. Die fobie voor een hoog cholesterol is achterhaald, zeker als je daarbij veel gezonde vetzuren uit je voeding haalt.

heel natuurlijk. Je gaat toch geen voeding weg gooien, ****ing zonde man.

Juist niet in de cut man, dan zijn vetten juist goed, en hoolhyraatjes juist je vijand ;) Eieren gewoon helemaal eten, cut of geen cut; no bitching :D

talk the talk but they don't walk the walk. Alsof maandag ineens zoveel keer beter gaat. Gewoon beulen, als tiger geen zin heeft dan geef je hem een b*ch slap en als jij eens niks zit te doen dan zet hij bij het spotten maar een stap achteruit of duwt het allemaal net een beetje naar beneden ofzo, afstraffen in DOEN, niet in zeggen man. En nu hop, laat eens wat zien. ben de deadlifts, de bench presses en de front presses een beetje beu hier, wil daar eens fatsoenlijke nummers zien staan :cool:

Amen.

Loo hoe maak je die pannenkoeken klaar?

Hoe bak je ze olijfolie of kokosvet?
En hoe maak je het beslag? Verneem het graag topper

Loo beest,

kom op met dat geheime pannenkoek recept van je!
En vertel eens welke sletjes dit weekend aan de beurt zijn geweest....

hahahaha, geen geheim recept bro. Gewoon c1000 pannekoeken naturel, met wat stroop. Lekker makkelijke bulkmaaltijd, ik pas hem soms toe als ik te lui ben om te koken. Ik weet de voedingswaardes niet eens, zal wel hoog in carbs zijn. Zeker als je er stroop bij gebruikt. Niet echt het ideale cleanbulk voer, maar wel makkelijk af en toe ;)

Wederom geen sletjes verhalen dit weekend, ik heb het rustig gehouden.
Komt vast wel weer vd zomer:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.397
WEEKEND 24 JANUARI

Wederom rustig aan gedaan dit weekend. Ik had het er zwaar moeilijk mee, met name van te voren ik zag er echt tegen op maar uiteindelijk is het wel goed gegaan. Zaterdag 2 verjaardagen, waarvan eentje VOL met chickies. Maar na 3 baco´tjes ben ik over gegaan op de water, en nadat ik iedereen had afgezet bij de kroeg ben ik zelf naar huis gegaan om na 2 bananen en een whey shake om 01.00 in bed te liggen. Uiteraard telefoon op stil want die ging om de zoveel minuten wel af aangezien niemand het kon geloven dat ik ging slapen.

Zondag

Traps

Weinig tijd + tiger4evah z'n negatieve energie vulde de hele sportschool. Zondag maar pakken als ik fris ben. Ook een goede reden om niet te zuipen zaterdag.

Done...

Traps

barbell shrugs
15 x 60
15 x 90
15 x 110
10 x 130
10 x 140
15 x 110

dumbbell shrugs
12 x 32
12 x 36
12 x 40
10 x 42 : 10 x 26

En daarna meteen door uurtje kickboksen.
Ging voor het eerst best goed, dekking heb ik nu meer onder controle en ik heb zowaar een paar mensen de benen onder het bovenlichaam uit geschopt. Payback...
Helaas wel een pijnlijke blauwe knie ivm verkeerd blok, hopen dat het me niet belemmerd met benen trainen dinsdag.

Over en sluiten.

WEEKEND 24 JANUARI

Wederom rustig aan gedaan dit weekend. Ik had het er zwaar moeilijk mee, met name van te voren ik zag er echt tegen op maar uiteindelijk is het wel goed gegaan. Zaterdag 2 verjaardagen, waarvan eentje VOL met chickies. Maar na 3 baco´tjes ben ik over gegaan op de water, en nadat ik iedereen had afgezet bij de kroeg ben ik zelf naar huis gegaan om na 2 bananen en een whey shake om 01.00 in bed te liggen. Uiteraard telefoon op stil want die ging om de zoveel minuten wel af aangezien niemand het kon geloven dat ik ging slapen.

:bow::bow::bow: Netjes Loo! Deze dicipline gaat gegarandeerd zijn vruchten afwerpen!

zoals het hoort kerel!!

Netjes Loo! :thumbs: Ik sta verstomd dat je nu ook plezier kan maken en op stap kan gaan, maar het toch netjes en binnen de perken kan houden :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven