rust ja, nadat ik rug gepakt heb.
zondag weer. fijn weekend ecto's!
was te laat met posten
fijn weekend bacardi baas
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rust ja, nadat ik rug gepakt heb.
fijn weekend bacardi baas
Ecto's hehehe.rust ja, nadat ik rug gepakt heb.
10.00 4 pannekoeken met 50g whey shake
12.30 100g rijst met 6 eieren, vit C + multi.
15.30 bord pasta met 150g tonijn.
16.30 -18.00 trainen.
18.00 whey shake met dextrose
19.00 bord witte bonen met aardappelen, 200g tartaar, visolie + vit E
21.00 100g cashewnoten.
22.00 500g kwark met ananas.
nette voeding man. maar hoe eet jij je eitjes ? heel of alleen het wit ?
- beter motiveren (hoe maakt niet uit, klappen geven, uitschelden, **** it, hardcore)
- beter corrigeren (zodra iemand iets niet goed doet, meteen verbeteren en blijven verbeteren)
- beter spotten (= niet meer spotten, maar elkaar meer kapot laten gaan. Als de target 8 reps is, dan moeten het ook maximaal 8 reps zijn, waarbij je bij rep 7 al totaal naar de *&%* bent)
- reps van de ander tellen
Thanks bro ik ga boventaande tekst ook invoeren met mijn t-maat!

genoeg hier die die dooiers wegflikkeren
(ikzelf eet meestal 2 dooiers per 6 eieren)
In de cut heeft het misschien nog enigszins nut, verder niet.
Maar goed, open er en topic over zou ik zeggen.
Eieren gewoon helemaal eten, cut of geen cut; no bitching 
VRIJDAG
Redelijke training. Ik mis wat kracht in m'n rug, maar komt vanzelf wel weer. ff doorbijten.
Rug
Deadlift
14 * 60
12 * 100
8 * 140
6 * 160
10 * 100
Wide grip pull ups (assisted)
12 *
12 *
10 *
8 *
T-bar machine
12 * 25
12 * 25
12 * 35
12 * 35
Dumbbell rows
12 * 28
12 * 32
10 * 36
10 * 40
Bent over side raises
12 * 12
12 * 14
12 * 14
12 * 12
Traps
Weinig tijd + tiger4evah z'n negatieve energie vulde de hele sportschool. Zondag maar pakken als ik fris ben. Ook een goede reden om niet te zuipen zaterdag.
Voeding
Goed
10.00 4 pannekoeken met 50g whey shake
12.30 100g rijst met 6 eieren, vit C + multi.
15.30 bord pasta met 150g tonijn.
16.30 -18.00 trainen.
18.00 whey shake met dextrose
19.00 bord witte bonen met aardappelen, 200g tartaar, visolie + vit E
21.00 100g cashewnoten.
22.00 500g kwark met ananas.

Sterke training weer Loo! Vooral je deadlift is nice![]()
Hey Loo top dat je die DVD even online hebt staan. Heb daardoor een lekkere training gehad![]()
Komt omdat een groot deel van de quadriceps een meer duur georienteerde/ slow twitch fibre make up heeft.
Daarom zijn activiteiten die het kracht uithoudingsvermogen aanspreken in de quadriceps (sets squats met 15 herhalingen of meer), bij uitstek stimulans voor hypertrofie.
- beter motiveren (hoe maakt niet uit, klappen geven, uitschelden, **** it, hardcore)
- beter corrigeren (zodra iemand iets niet goed doet, meteen verbeteren en blijven verbeteren)
- beter spotten (= niet meer spotten, maar elkaar meer kapot laten gaan. Als de target 8 reps is, dan moeten het ook maximaal 8 reps zijn, waarbij je bij rep 7 al totaal naar de *&%* bent)
- reps van de ander tellen
Thanks bro ik ga boventaande tekst ook invoeren met mijn t-maat!
Haha, tijgertje wordt aardig gebasht de laatste posts van jou.![]()

nette voeding man. maar hoe eet jij je eitjes ? heel of alleen het wit ?
heel natuurlijk. Je gaat toch geen voeding weg gooien, ****ing zonde man.
Juist niet in de cut man, dan zijn vetten juist goed, en hoolhyraatjes juist je vijandEieren gewoon helemaal eten, cut of geen cut; no bitching
![]()
talk the talk but they don't walk the walk. Alsof maandag ineens zoveel keer beter gaat. Gewoon beulen, als tiger geen zin heeft dan geef je hem een b*ch slap en als jij eens niks zit te doen dan zet hij bij het spotten maar een stap achteruit of duwt het allemaal net een beetje naar beneden ofzo, afstraffen in DOEN, niet in zeggen man. En nu hop, laat eens wat zien. ben de deadlifts, de bench presses en de front presses een beetje beu hier, wil daar eens fatsoenlijke nummers zien staan![]()
Loo hoe maak je die pannenkoeken klaar?
Hoe bak je ze olijfolie of kokosvet?
En hoe maak je het beslag? Verneem het graag topper
Loo beest,
kom op met dat geheime pannenkoek recept van je!
En vertel eens welke sletjes dit weekend aan de beurt zijn geweest....

Traps
Weinig tijd + tiger4evah z'n negatieve energie vulde de hele sportschool. Zondag maar pakken als ik fris ben. Ook een goede reden om niet te zuipen zaterdag.
WEEKEND 24 JANUARI
Wederom rustig aan gedaan dit weekend. Ik had het er zwaar moeilijk mee, met name van te voren ik zag er echt tegen op maar uiteindelijk is het wel goed gegaan. Zaterdag 2 verjaardagen, waarvan eentje VOL met chickies. Maar na 3 baco´tjes ben ik over gegaan op de water, en nadat ik iedereen had afgezet bij de kroeg ben ik zelf naar huis gegaan om na 2 bananen en een whey shake om 01.00 in bed te liggen. Uiteraard telefoon op stil want die ging om de zoveel minuten wel af aangezien niemand het kon geloven dat ik ging slapen.

Netjes Loo! Deze dicipline gaat gegarandeerd zijn vruchten afwerpen!