AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekkere training loo, nice deadlift:)

Goede training man! :thumb:

Zwaaare deadlifts.... :thumb:

Netjes 5 x 170, met een goede opbouw zal je al snel richting een max van 200 gaan.

buik, rug + traps.

Ik dacht er meteen aan toen ik opstond; ****ed up ik heb echt geen zin om te deadliften.:( Ik heb al spierpijn in m'n traps, en ik heb echt geen zin om met zware spierpijn in m'n onderrug morgenavond op een party rond te lopen.
ff op youtube kijken; ronnie+deadlift;
http://www.youtube.com/watch?v=bPsum8g0gTY&feature=PlayList&p=365E4D3690381B8C&playnext=1&index=21

Oja, nou weet ik het weer; don't be a ****ing p*ssy! Ain't nothing to it but to do it!

:roflol:

Blijft een held, die ''lightweight'' meteen na die reps, geweldig. :D

Goede deadlift trouwens, loo.

Laatst bewerkt:
**** die T-bar row machine, gewoon stang in de hoek fl*kkeren met een v-bar en raggen met die stang.

Have the guts to go 'NUTS' ;)

Ook geen geouwehoer met elke keer andere gewichten, waar je hem ook uitvoert het is altijd hetzelfde :hedbang:

Komt er nog een Awakenings review Loo?:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.828
Komt er nog een Awakenings review Loo?:D

Vooruit dan maar.

WEEKEND 14 FEBRUARI

De zaterdagavond-planning was als volgt;

Extra hard werken op de zaterdag, zodat ik om 15.00 naar huis kon. Dan kon ik nog ff slapen , een paar goede maaltijden pakken, om vervolgens naar Awakenings Eindhoven te gaan en uitgerust en met mate te genieten van die techno beats. Misschien af en toe een klein nakkie sos, voor die extra euforie. Maar zeker niet te gek maken, want dat zou zonde zijn.

De zaterdag ging als volgt;

Me de tieves gewerkt zodat ik om 15.00 klaar was. En dat was ook zo.
Echter, om 15.00 stipt kwamen twee neefjes van me langs, die ff een bakkie wilden doen. (gezellig, wilde net weg gaan :cool:). Nou vooruit dan maar. Uiteindelijk zijn die bloedzuigers tot 17.00 blijven hangen. Dus ik naar huis, om snel een meal te pakken en m'n bed in te duiken. Eenmaal thuis bleek dat ik (****ing ezel die ik ben) een bos rozen voor "m'n soort van vriendin die eigenlijk niet m'n vriendin is maar soms lijkt het wel zo" naar het verkeerde adres heb gestuurd. ****! Lullig. Dus ik als een speer naar de bloemenzaak om nog een bos te scoren (hup 25 euro, bovenop die 40 euro van die bestelling die ergens anders is bezorgd).
Daarna snel eten, douchen, nette kleren aantrekken, en op pad om die bos te bezorgen. Ik haar bellen onderweg; had ze geen tijd. K*t, omkeren die auto maar. Eenmaal thuis belde een maatje. We moesten ff wat "dingen regelen".
ff hier langs rijden, ff daar langs rijden, etc.
Toen was het inmiddels 20.00. Ik was kapot, maar dit was net te laat om nog ff te slapen. Maar naar de bowlingbaan gegaan omdat familie aan het bowlen was en liep te zeuren dat ik ook langs moest komen. Daar ff wat strikes gegooid. Om 21.00 weggegaan, weer terug naar die meid (bos rozen lag nog steeds achterin). Die bos gegeven. Meteen door naar huis om me weer om te kleden en m'n kaartje voor Awakenings te printen. ****ED UP, de printer doet het niet. Verschillende mensen gebeld, niemand had een printer. Uiteindelijk bij iemand langs gegaan die weer bij de buren langs ging om te printen.
Inmiddels is het 23.30, tijd om naar Eindhoven te vertrekken. In de auto viel ik bijna in slaap. Geen probleem ik neem wel een nakkie sos om me op de been te houden dacht ik nog.
01.00 binnen in Eindhoven. Moe, brak. Tijd voor een nakkie. En die viel slecht, erg slecht. Hele tijd kokhalzen, m'n maag trok krampachtig samen. Voelde me niet goed. Kon bijna geen woord uitbrengen. Tot 02.45 zo doorgelopen.
Iedereen was natuurlijk ****ing kort. Ik zag de bui al hangen, die gaan nog lang niet naar huis. Damn...ik hou het nooit vol zo.
Vooruit dan maar, een half pilletje. Nood breekt wet. Moet wel....En die nam ik ook. En later op de nacht nog een halve. De buikpijn verdween, de slappe benen verdwenen, maar de uitwerking was ook niet helemaal goed. Ik stond de rest van de nacht aan de grond genageld, kon een paar uur geen woord meer zeggen.
Enige verlichting waren de racket-ijsjes, waar ik al m'n muntjes aan heb opgemaakt. 07.00 reden we naar huis. Ik dacht dat ik dood ging van de kou, lopend naar de auto. In de auto geslapen. 08.00 thuis. Slapen ging uiteraard moeizaam. Zondag de hele dag op bed gelegen. Wel wat gegeten, niet veel.
Maandag hoofdpijn, hele dag op bed gelegen. What the ****, 2 dagen slapen :eek:
En nu is het dinsdag, niks aan de hand eigenlijk. Ik heb weer zin om goed te eten en wreed te knallen.

Al met al geen geslaagd feest dus, veel geld kwijt, twee dagen brak.
Zonde van die deadlift sessie van vrijdag, die is voor niks geweest.
Maargoed we gaan met frisse moed verder.
Nu blijf ik tot trance energy (7maart) thuis.

De wonderlijke avonturen van Loo......

Hulde! knalleeeeeeeeeeee

Ik word de producer van je boek!

:roflol::roflol::roflol::roflol: machtig verhaal...maar wat is een nakkie???

• #2.833
Gelukkig heeft de bodybuilding karma-god me niet genadeloos gestraft, omdat ik nu m'n eetlust en humeur al weer terug heb.

Ik heb weleens meegemaakt dat ik twee weken als een zombie erbij liep.

In dat opzicht heb ik geluk gehad met dit weekend.
Want dat zou extra lelijk zijn, niet echt een topfeestje en ook een hele week brak zijn.

• #2.834
:roflol::roflol::roflol::roflol: machtig verhaal...maar wat is een nakkie???

nakkie, snats, snazie, pitje.

315mpf5.jpg

Hahaha wat een dag Loo. Het moet niet gekker worden, je kan een hele verfilming maken.(Loo&Valentines Day) ****ed up dat Awakenings niet geslaagd is, voortaan geen nakkie meer dan maar bro? Vandaag nog trainen?

• #2.836
Hahaha wat een dag Loo. Het moet niet gekker worden, je kan een hele verfilming maken.(Loo&Valentines Day) ****ed up dat Awakenings niet geslaagd is, voortaan geen nakkie meer dan maar bro? Vandaag nog trainen?

Ach het is wel vaak zat voorgekomen het een complete gekkenhuis werd doordat iedereen "ff een nakkie nam".
Ik zelf vind het niet zo bijzonder, een paar keer per jaar bij speciale gelegenheden doe ik het zelf om wat langer op de been te blijven als de red bull niet meer werkt.
Het heeft me weleens gered.
Maar de feesten waarbij iedereen zwaar onder invloed was zijn wel de meest memorabele feesten. Sad, but true.:D
Voortaan ff niet nee, 7 maart trance energy maar tot die tijd heb ik totaal geen behoefte om de deur uit te gaan op zaterdag. Ben blij als ik een weekendje thuis kan blijven.
Hoe was het zondag in de central studios? Gelukkig ben ik niet gegaan zeg, dan was het einde zoek geweest. Ook een verslag in jouw log?

Ach het is wel vaak zat voorgekomen het een complete gekkenhuis werd doordat iedereen "ff een nakkie nam". Ik zelf vind het niet zo heel bijzonder, een paar keer per jaar bij speciale gelegenheden doe ik het zelf om wat langer op de been te blijven als de red bull niet meer werkt.
Het heeft me weleens gered.
Maar de feesten waarbij iedereen zwaar onder invloed was zijn wel de meest memorabele feesten. Sad, but true.:D
Voortaan ff niet nee, 7 maart trance energy maar tot die tijd heb ik totaal geen behoefte om de deur uit te gaan op zaterdag. Ben blij als ik een weekendje thuis kan blijven.
Hoe was het zondag in de central studios? Gelukkig ben ik niet gegaan zeg, dan was het einde zoek geweest. Ook een verslag in jouw log?

Klopt, als je het met mate doet moet het geen probleem zijn. Zelf waag ik me er niet aan haha. Maar ook ik heb de komende weken geen plannen meer op zaterdag. Ik wil een x een rustige zaterdag beleven en vroeg naar bed gaan, maar dit wil ook in 2009 nog niet echt lukken.

Check mn log maar vanaf pagina 5,6,7 voor de Donderdagnachtverhaal en een verhaal van winterkriebels. Gegarandeerd dat je een stuk of 5 keer verslikt in je eten.

[Link niet meer beschikbaar]

Hee Loo, nou vroeg ik me af; aangezien jij niet vies bent van wat drugs hier en daar, je af en toe een pilletje pakt en je ook wat vriendjes uit Bolivia hebt, hoe zit het met je houding tegenover anabolen? Al reeds es een spuitje in het pootje gestoken, plannen hiervoor... Of een definite NO?

Vooruit dan maar.

WEEKEND 14 FEBRUARI

De zaterdagavond-planning was als volgt;

Extra hard werken op de zaterdag, zodat ik om 15.00 naar huis kon. Dan kon ik nog ff slapen , een paar goede maaltijden pakken, om vervolgens naar Awakenings Eindhoven te gaan en uitgerust en met mate te genieten van die techno beats. Misschien af en toe een klein nakkie sos, voor die extra euforie. Maar zeker niet te gek maken, want dat zou zonde zijn.

De zaterdag ging als volgt;

Me de tieves gewerkt zodat ik om 15.00 klaar was. En dat was ook zo.
Echter, om 15.00 stipt kwamen twee neefjes van me langs, die ff een bakkie wilden doen. (gezellig, wilde net weg gaan :cool:). Nou vooruit dan maar. Uiteindelijk zijn die bloedzuigers tot 17.00 blijven hangen. Dus ik naar huis, om snel een meal te pakken en m'n bed in te duiken. Eenmaal thuis bleek dat ik (****ing ezel die ik ben) een bos rozen voor "m'n soort van vriendin die eigenlijk niet m'n vriendin is maar soms lijkt het wel zo" naar het verkeerde adres heb gestuurd. ****! Lullig. Dus ik als een speer naar de bloemenzaak om nog een bos te scoren (hup 25 euro, bovenop die 40 euro van die bestelling die ergens anders is bezorgd).
Daarna snel eten, douchen, nette kleren aantrekken, en op pad om die bos te bezorgen. Ik haar bellen onderweg; had ze geen tijd. K*t, omkeren die auto maar. Eenmaal thuis belde een maatje. We moesten ff wat "dingen regelen".
ff hier langs rijden, ff daar langs rijden, etc.
Toen was het inmiddels 20.00. Ik was kapot, maar dit was net te laat om nog ff te slapen. Maar naar de bowlingbaan gegaan omdat familie aan het bowlen was en liep te zeuren dat ik ook langs moest komen. Daar ff wat strikes gegooid. Om 21.00 weggegaan, weer terug naar die meid (bos rozen lag nog steeds achterin). Die bos gegeven. Meteen door naar huis om me weer om te kleden en m'n kaartje voor Awakenings te printen. ****ED UP, de printer doet het niet. Verschillende mensen gebeld, niemand had een printer. Uiteindelijk bij iemand langs gegaan die weer bij de buren langs ging om te printen.
Inmiddels is het 23.30, tijd om naar Eindhoven te vertrekken. In de auto viel ik bijna in slaap. Geen probleem ik neem wel een nakkie sos om me op de been te houden dacht ik nog.
01.00 binnen in Eindhoven. Moe, brak. Tijd voor een nakkie. En die viel slecht, erg slecht. Hele tijd kokhalzen, m'n maag trok krampachtig samen. Voelde me niet goed. Kon bijna geen woord uitbrengen. Tot 02.45 zo doorgelopen.
Iedereen was natuurlijk ****ing kort. Ik zag de bui al hangen, die gaan nog lang niet naar huis. Damn...ik hou het nooit vol zo.
Vooruit dan maar, een half pilletje. Nood breekt wet. Moet wel....En die nam ik ook. En later op de nacht nog een halve. De buikpijn verdween, de slappe benen verdwenen, maar de uitwerking was ook niet helemaal goed. Ik stond de rest van de nacht aan de grond genageld, kon een paar uur geen woord meer zeggen.
Enige verlichting waren de racket-ijsjes, waar ik al m'n muntjes aan heb opgemaakt. 07.00 reden we naar huis. Ik dacht dat ik dood ging van de kou, lopend naar de auto. In de auto geslapen. 08.00 thuis. Slapen ging uiteraard moeizaam. Zondag de hele dag op bed gelegen. Wel wat gegeten, niet veel.
Maandag hoofdpijn, hele dag op bed gelegen. What the ****, 2 dagen slapen :eek:
En nu is het dinsdag, niks aan de hand eigenlijk. Ik heb weer zin om goed te eten en wreed te knallen.

Al met al geen geslaagd feest dus, veel geld kwijt, twee dagen brak.
Zonde van die deadlift sessie van vrijdag, die is voor niks geweest.
Maargoed we gaan met frisse moed verder.
Nu blijf ik tot trance energy (7maart) thuis.

Ik kan alleen maar zeggen: Weheheheheheheh :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven