Pumped
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je doet 12x44 en dan weer 44? waarom pak je niet gelijk de 50 of wat hoger. En daar dan ook 10 reps uit persen.

ik deed m altijd zo :Ok lolik deed m altijd zo :
http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/DBBentOverRow.html
Maar is het beter om met onderarm en elleboog op het bankje? Tip die ik kreeg van buffe gast bij mij in gym was om reversed grip te pakken omdat je zo beter de lat aansprak en minder kon cheaten met je biceps.
)Met die 2e set 44 hield ik de dumbbell iets schuin naar voren, dan wordt ie meteen 3x zo zwaar.
Ik had ook geen zin/tijd om 46kg te pakken, aangezien de gym al dicht was
Die 12 * 44 viel me deze training mee, ik had inderdaad wel 46 of 48 kunnen pakken. Omdat ik vandaag geen DL en t-bar row gedaan had was ie natuurlijk sowieso wat lichter dan normaal.
Misschien pak ik de volgende keer meteen die 40-ers en dan richting de 50 gaan, die db rows worden met de week lichter voor me namelijk.
"normaal" met db row doe je je duim richting je hoofd. Reversed dus met je duim naar achter en je pink richting je hoofd![]()

als de dumbbell bij je lichaam is moet je duim naar je gezicht wijzen...dan lukt het wel
en is verdomde moeilijk om te cheatenOk lolik deed m altijd zo :
http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/DBBentOverRow.html
Maar is het beter om met onderarm en elleboog op het bankje? Tip die ik kreeg van buffe gast bij mij in gym was om reversed grip te pakken omdat je zo beter de lat aansprak en minder kon cheaten met je biceps.

Ik deed hem ook zo totdat ik mijn elleboog en onderarm op het bank deed.
t*ring wat een verschil zeg.....
Wat is een reversed grip? (iedereen weer lachen dat mossad dat niet weet)
Hij is vast niet buff geworden van die reversed grip. Wat een onzin, alsof je lats bijdragen aan het draaien van je arm. Die buffe gast staat zeker eerst te deadliften en te rowen met monster weights.
en Loo volgende keer gewoon die 50 kg dumbbell![]()
Big G-men has spoken.
reverse grip is een idd een grap.
en 50kg dumbbells rows, don't be a p*ssy; get big or die trying!