MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Netjes man die dips en schuin db bankdrukken.

Goede opmerking mbt tot die "oude trainingsmaat".
LoL mag ik weer met jullie meedoen..Loo tuurlijk als je weer zo sterk bent als ons!:D briljant......
Ja wat moet ik zeggen gewoon een hardcore toptraining uit het boekje volgens mij zoals ik ze lees in die M&F bladen!
En die voeding is ook goed zeg lekker veel koolhydraten en eiwitten!
Waarom eet je spaghetti met kwark voor het slapen gaan?
Ik eet meestal een bak kwark met ananas nadat jij dit altijd deed?
Ben toen over die ananas gaan lezen en zag dat dit een gunstig effect heeft op eiwitten.
Maar nu zie ik je meestal s`avonds nog een bord spaghetti of rijst naar binnen gooien....

Lekkere training man. Goed dat je je target hebt gehaald van 46kg's

LoL mag ik weer met jullie meedoen..Loo tuurlijk als je weer zo sterk bent als ons!:D briljant......
Ja wat moet ik zeggen gewoon een hardcore toptraining uit het boekje volgens mij zoals ik ze lees in die M&F bladen!
Ben toen over die ananas gaan lezen en zag dat dit een gunstig effect heeft op eiwitten.
Maar nu zie ik je meestal s`avonds nog een bord spaghetti of rijst naar binnen gooien....

Lijkt me logisch dat als je savonds traint dat je dan in de avond nog een bord vol met koolhydraten naar binnen schuift. Op alleen ananas ga je niet groeien.

+1 :D

Hardcore en M&F bladen in één zin? Shame on you :D

Refeed + avond training ;)

En ananas moet je al een aardig bord van eten voor je het gunstige effect ervan krijg. En de stof die het
gunstig effect veroorzaakt, bromelain, zit bijna allemaal in de kern en die gooien we altijd weg. Dus ja
ananas is gewoon lekker bij kwark imo.

O ja idd..hij had laat getraind niet gezien!

jep jep jep, Ikheb nu de chocolade uitgevonden, avondmaaltijd:
40 gram noten
450 gram kwark
20 gram choc 85 %

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.969

Sowieso pak ik s'avonds nog een carb-meal na het trainen.
Maar het klopt inderdaad, de laatste weken probeer ik nog een carb-meal extra te pakken nog voor het slapen gaan. Meestal pannekoeken, soms rijst of kwark.
Voorheen was ik er iets huiverig om, maar ik merk dat ik vrij droog blijf staan dus ik moet hier en daar m'n carbs omhoog gooien.
Die ananas met kwark is op zich wel goed. Ik ga nu op aanraden van Pumped nog wat noten toevoegen naast m'n kwark. ff kijken hoe dat aanslaat.
Ik ga ook weer meer kickboksen dus in principe verwacht ik niet snel dikker te worden, gebeurd het wel dan ga ik m'n carbs de maaltijd voor het slapen gewoon weer naar beneden schroeven.

edit; om nog ff op Robs comment in te gaan;
Dat klopt inderdaad. Een vriendinnetje van mij kwam ook al met dat verhaal; de meeste nuttige enzymen zitten in de steel en niet in het vruchtvlees zelf. Daarom is het overrated. Sindsdien doe ik geen ananas meer bij m'n kwark.

Laatst bewerkt:
Noten bij de kwark is een goede optie, ik doe al maanden:
50 Gram Noten
450 Gram Kwark

Every Evening..

Nu voeg ik hier nog 20 Gram Extra Pure Choc bij.. Voor de gezondheid.. Weinig KH en Eiwit, Veel VET.

Hoevaak ga je trainen met kickboksen Loo?

Training van gister ziet er weer deftig uit!!

Flink sterk hoor dat schuine dumbbelldrukken!!

****, als dat zo doorgaat dan pak je over een tijdje incline dumbbell press met 50 kg dumbbells. Uiterst brutaal. Misschien is het al eens gevraagd, maar tot hoe zwaar gaan die dumbbells in jouw gym?

wajoOo gast die incline dumbbellpress :eek:

deed ik gister met 40..

Hoeveel x per je week ga je kickboksen?
Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken...lol ik kan nauwelijks lopen van de spierpijn vandaag. Maar als je bijvoorbeeld borst of schouders hebt getraind is het ook k*t om te kickboksen lijkt mij met uitstoten voel je die schouders branden en raak je te snel verzuurd. Hoe doe jij dit gewoon in het weekend of zo 1 x per week?
En heb je nooit last van blessures; enkeltje dubbel etc..

Ik zit te twijvelen om ook weer 1x per week te gaan maar ben bang voor blessures waardoor ik niet zou kunnen krachttrainen althans niet voluit...

Bench begint weer sterk te worden Loo:cool:

Conclusie: Loo is gewoon een beest :D.

Beest! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.979
Mn ogen schuiven niet naar die db press, maar naar je voeding. Je voeding ziet er heel goed uit. Als je zo blijft eten moeten er wel kilo's aankomen neem ik aan?

Maar hele nette db-press natuurlijk. Binnen hoelang verwacht je die 50 te pakken? Voor eind Maart ?

Heel nette training weer Beest!

Netjes die bench na db pressen.

Netjes man die dips en schuin db bankdrukken.

Lekkere training man. Goed dat je je target hebt gehaald van 46kg's

Training van gister ziet er weer deftig uit!!

Flink sterk hoor dat schuine dumbbelldrukken!!

****, als dat zo doorgaat dan pak je over een tijdje incline dumbbell press met 50 kg dumbbells. Uiterst brutaal. Misschien is het al eens gevraagd, maar tot hoe zwaar gaan die dumbbells in jouw gym?

wajoOo gast die incline dumbbellpress :eek:

deed ik gister met 40..

Bench begint weer sterk te worden Loo:cool:

thanks bro's :thumb:

Conclusie: Loo is gewoon een beest :D.

in wording ja. ;)
Maar als het zo door gaat loop ik niet voor schut van de zomer denk ik.

Hoeveel x per je week ga je kickboksen?
Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken...lol ik kan nauwelijks lopen van de spierpijn vandaag. Maar als je bijvoorbeeld borst of schouders hebt getraind is het ook k*t om te kickboksen lijkt mij met uitstoten voel je die schouders branden en raak je te snel verzuurd. Hoe doe jij dit gewoon in het weekend of zo 1 x per week?
En heb je nooit last van blessures; enkeltje dubbel etc..

Ik zit te twijvelen om ook weer 1x per week te gaan maar ben bang voor blessures waardoor ik niet zou kunnen krachttrainen althans niet voluit...

Ik wil 2x p.w gaan, waarvan 1 alleen zaktraining. Dan kan er niet zoveel fout gaan.
Die blessures zijn idd zwaar ****ed up, maarja wat doe je eraan...
Probeer al zo rustig mogelijk te doen, probleem is alleen dat je tegenstander er soms anders over denkt.
Het is wel leuke manier van cardio, en goed voor je mental state ook.

Gewichten op bench en incline db press gaan weer netjes omhoog! :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven