- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
SterkSchuindrukken dumbels
10 * 34
8 * 40
10 * 44
10 * 46 (1spot)
Bankdrukken
8 * 70
8 * 80
10 * 90
8 * 100 (2 spot)

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SterkSchuindrukken dumbels
10 * 34
8 * 40
10 * 44
10 * 46 (1spot)
Bankdrukken
8 * 70
8 * 80
10 * 90
8 * 100 (2 spot)

briljant......Goede opmerking mbt tot die "oude trainingsmaat".
LoL mag ik weer met jullie meedoen..Loo tuurlijk als je weer zo sterk bent als ons!briljant......
Ja wat moet ik zeggen gewoon een hardcore toptraining uit het boekje volgens mij zoals ik ze lees in die M&F bladen!
En die voeding is ook goed zeg lekker veel koolhydraten en eiwitten!
Waarom eet je spaghetti met kwark voor het slapen gaan?
Ik eet meestal een bak kwark met ananas nadat jij dit altijd deed?
Ben toen over die ananas gaan lezen en zag dat dit een gunstig effect heeft op eiwitten.
Maar nu zie ik je meestal s`avonds nog een bord spaghetti of rijst naar binnen gooien....
Goede opmerking mbt tot die "oude trainingsmaat".
LoL mag ik weer met jullie meedoen..Loo tuurlijk als je weer zo sterk bent als ons!briljant......

Ja wat moet ik zeggen gewoon een hardcore toptraining uit het boekje volgens mij zoals ik ze lees in die M&F bladen!

Ben toen over die ananas gaan lezen en zag dat dit een gunstig effect heeft op eiwitten.
Maar nu zie ik je meestal s`avonds nog een bord spaghetti of rijst naar binnen gooien....
Goede opmerking mbt tot die "oude trainingsmaat".
Mn ogen schuiven niet naar die db press, maar naar je voeding. Je voeding ziet er heel goed uit. Als je zo blijft eten moeten er wel kilo's aankomen neem ik aan?
Maar hele nette db-press natuurlijk. Binnen hoelang verwacht je die 50 te pakken? Voor eind Maart ?
Lekkere training man. Goed dat je je target hebt gehaald van 46kg's
****, als dat zo doorgaat dan pak je over een tijdje incline dumbbell press met 50 kg dumbbells. Uiterst brutaal. Misschien is het al eens gevraagd, maar tot hoe zwaar gaan die dumbbells in jouw gym?
wajoOo gast die incline dumbbellpress![]()
deed ik gister met 40..

Hoeveel x per je week ga je kickboksen?
Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken...lol ik kan nauwelijks lopen van de spierpijn vandaag. Maar als je bijvoorbeeld borst of schouders hebt getraind is het ook k*t om te kickboksen lijkt mij met uitstoten voel je die schouders branden en raak je te snel verzuurd. Hoe doe jij dit gewoon in het weekend of zo 1 x per week?
En heb je nooit last van blessures; enkeltje dubbel etc..
Ik zit te twijvelen om ook weer 1x per week te gaan maar ben bang voor blessures waardoor ik niet zou kunnen krachttrainen althans niet voluit...