Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik wil 2x p.w gaan, waarvan 1 alleen zaktraining. Dan kan er niet zoveel fout gaan.
Die blessures zijn idd zwaar ****ed up, maarja wat doe je eraan...
Probeer al zo rustig mogelijk te doen, probleem is alleen dat je tegenstander er soms anders over denkt.
Het is wel leuke manier van cardio, en goed voor je mental state ook.

Probleem is ook dat je veel doet aan opdrukken enzo daar! Dus ook uitputting van de spieren.. dat heb je met normale cardio niet ;)

Ik wil 2x p.w gaan, waarvan 1 alleen zaktraining. Dan kan er niet zoveel fout gaan.
Die blessures zijn idd zwaar ****ed up, maarja wat doe je eraan...
Probeer al zo rustig mogelijk te doen, probleem is alleen dat je tegenstander er soms anders over denkt.
Het is wel leuke manier van cardio, en goed voor je mental state ook.

Zaktraining altijd lekker en blessure ongevoelig(behalve met springen uitkijken). Tegenstanders en met name in recreatieve lessen zijn vaak wild en ongecontroleerd. t*ring wat vond ik het lekker om die gasten af te straffen. Vooral een lowkick geven waarvan je weet dat diegene daar de hele week last van had, heerlijk:D! Dat is bijna net zo lekker als een orgasme iemand een goed geplaatste geven net boven de knie!
Heel veel succes je op deze manier zal je er geestelijk en lichamelijk voor krachttraining idd ook sterker van worden. Train je dan in totaal 6x per week? pittig....beest!;)

OOEWH JA!, Ik ook een tijdje aan KickBoksen gedaan, Die lowkicks zuigen.. Blauwe plekken van hier tot Belgie..

Voor hoelang duren deze trainingen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.984
WOENSDAG

Tieves, deze training was echt ****ing zwaar. Ik had er wel zin in maar m'n lichaam wilde niet echt.
Eerst pijn in m'n knieën, misschien iets wat te agressief opgewarmd met leg extensions ik hoorde ze al kraken en klagen. Daardoor m'n squat verdoet qua indeling; ik wilde eerst op 100 blijven, later was de pijn wat minder en heb ik toch maar 110 en zelfs 120 gepakt, maar toen had ik al energie verspild. Bij leg press kloppende hoofdpijn. En later werd ik lijkwit, misselijk, zo stoned als een garnaal. Maar al met al kan ik zeker tevreden zijn, ik kon bijna niet de trap afkomen dus dat staat garant voor een goede training, EN deze training was vooral goed voor m''n geest. Don't be a p*ssy.

Fullsquat (narrow stance)
12 * 70
10 * 100
12 * 100
11 * 110
8 * 120 (spot)
10 * 100 (pomp)

Leg press (plate loaded)
12 * 100
12 * 200
12 * 240
10 * 280

Leg extensions (fullstack)
12 * 75
12 * 75
12 * 75
12 * 50 (1sec hold)

Standing leg curl
12 * 25
12 * 30
12 * 35

Kuiten
Speciaal voor tiger4evah bewaart voor morgen

• #2.986

Ja die squat is "redelijk", ik blijf hem toch lastig vinden boven de 100kg.
Ik heb er geen 100% controle over, knietjes gaan af en toe wat zoekerig, soms iets te hard zakken. Maar ik maak wel full rom's altijd.
Achja blijven doen. Ik zit er heel stiekem aan te denken om een keer een schema'tje met 2x per week benen te pakken.
1x heavy squats, en 1x meer op volume.
Benen groeien namelijk niet echt, terwijl ik wel elke training alles geef.

Nette sq en leg presses, zeker geen p*ssy training dus.

Met breder stance zullen de knietjes misschien minder snel naar binnen schieten. Gewoon de knieen in dezelfde richting als de tenen drukken.

Nette training! :thumb:
Lekker kort schemaatje... ;)

Misschien ff tijdje laag in reps gaan zitten? Beetje opwarmen en dan 120kg 5x4 proberen ofzo proberen dat gewicht onder controle te krijgen.

Ik heb er geen 100% controle over, knietjes gaan af en toe wat zoekerig, soms iets te hard zakken. Maar ik maak wel full rom's altijd.
Achja blijven doen. Ik zit er heel stiekem aan te denken om een keer een schema'tje met 2x per week benen te pakken.

zeker doen en ga anders een single legged op die ****ing leg extensions, beetje energy wasting zoooooooo

anyhow, als ze niet groeien dan is het tijd voor verandering en niet de indeling van die ene dag maar train ze gewoon 2x in de week, easy as that

kuiten kadotjes voor de tijger lol!

Goede training..repect voor de squats eiwitten erin en groeien vannacht.

Toch aardig wat reps op je squat kerel, dus aan de moeite ervoor doen ligt het niet ...
Gewoon eens een andere set up proberen met andere rep ranges misschien.

gewoon doen, 1 maandje 2 maal per week je benen attackeren en ze zullen wel groeien, willen of niet

Je kan juist beter wat breder gaan staan, dan kan je ook dieper squatten.

En dan sta je ook wat stabieler, en dieper squatten gaat idd makkelijker. Vind het zelf echt k*t om met narrow stance te squatten

• #2.998
Misschien ff tijdje laag in reps gaan zitten? Beetje opwarmen en dan 120kg 5x4 proberen ofzo proberen dat gewicht onder controle te krijgen.

Ik denk dat ik benen voortaan 2x p.w ga pakken met 1 dag 5 x 4 en 1 dag 15 x 4 ofzo. Ik varieër nu ook in reprange, maar 1x p.w is wat te weinig om echt resultaat te boeken denk ik.

zeker doen en ga anders een single legged op die ****ing leg extensions, beetje energy wasting zoooooooo

anyhow, als ze niet groeien dan is het tijd voor verandering en niet de indeling van die ene dag maar train ze gewoon 2x in de week, easy as that

die single legged op die ****ing leg extension komt er op zeker in het volgende schema.

Toch aardig wat reps op je squat kerel, dus aan de moeite ervoor doen ligt het niet ...
Gewoon eens een andere set up proberen met andere rep ranges misschien.

Ik varieër al in reprange. Of ik nou laag in reps ga of hoog in reps, ik heb altijd wel brute spierpijn. (niet dat dat garant staat voor groei, maar toch...)
Daarom vind ik het lastig, de intensiteit is altijd goed maar de groei blijft toch wat achter.

Jep Loo, Ga UB/LB Doen! Dan pak je ze 2 maal p/w..

Hoe Narrow is jouw distance? CM? Heb je een fototje? Ik sta namelijk ook redelijk Narrow.. Maar weet niet of Narrow genoeg ;)

Sta je zo:
https://www.muscleandstrength.com/exercises/narrow-squat.html

ik sta wel ietsje breder anders zit ik echt met m'n balans te kloten, maar niet veel.

Met breder stance zullen de knietjes misschien minder snel naar binnen schieten. Gewoon de knieen in dezelfde richting als de tenen drukken.

"gewoon de knieen in dezelfde richitng als de tenen drukken".
Moet je eens proberen met 120kg, zo "gewoon" is dat niet.

Je kan juist beter wat breder gaan staan, dan kan je ook dieper squatten.

En dan sta je ook wat stabieler, en dieper squatten gaat idd makkelijker. Vind het zelf echt k*t om met narrow stance te squatten

Ik sta niet voor niks zo smal natuurlijk. Ik wil de nadruk leggen op het buitenste deel van m'n quads om meer die "sweep" erin te krijgen. Als ik breder ga staan dan verschuift de nadruk meer naar de binnenkant en wordt het meer een powerliftsquat.

"gewoon de knieen in dezelfde richitng als de tenen drukken".
Moet je eens proberen met 120kg, zo "gewoon" is dat niet.
Dan meot je hem lichter pakken, zo verkloot je je knieen.

Ik sta niet voor niks zo smal natuurlijk. Ik wil de nadruk leggen op het buitenste deel van m'n quads om meer die "sweep" erin te krijgen. Als ik breder ga staan dan verschuift de nadruk meer naar de binnenkant en wordt het meer een powerliftsquat.

Je kan nauwelijks de nadruk verleggen binnen de quadriceps, aangezien ze allemaal dezelfde functies hebben.
Als je toch de zijkant wil pakken doe er dan een abductie oefening bij.

• #3.000
Dan meot je hem lichter pakken, zo verkloot je je knieen.

Je kan nauwelijks de nadruk verleggen binnen de quadriceps, aangezien ze allemaal dezelfde functies hebben.
Als je toch de zijkant wil pakken doe er dan een abductie oefening bij.

lichter pakken = not done.

Toch voel ik duidelijk verschil met een narrow of wide stance.
En deze techniek wordt world-wide toegepast in de bb-scene.
Daar komt bij dat ik resultaat zie; de buitenkant is beter gevormd.
De binnenkant begint alleen nu weer achter te lopen.
Ook al kan je de quads nauwelijk differentieren, door smal te staan betrek je adductoren minder waardoor je hem meer op je quads pakt.
Een abductie oefening gaat jack shit doen voor je quads, aangezien je glutues 99% van het werk doet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven