XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Het is alleen jammer dat met de komst van de zomer, er steeds meer ongelukkige samenlopen van omstandigheden zullen komen :D.

Maar ik voel me ke*ker schuldig nu dus dat staat wel garant voor weer een groot aantal weken brute trainingen.

The saga continues... again.

Effe vanaf pagina 162 bij gelezen...maar gezellig weekend gehad gozer! En nu gelukkig weer vol aan de bak! Die dumbbellpresses blijven gruwelijk, Bijna ****ing 50kg!

Mijn focus gaat vanaf volgende maand ook op upperchest 45 en 60 graden bench for life:D;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.305
Die smith gebruik ik omdat ik die upper pecs juist goed kan isoleren daarmee.
Veilige machine om zwaar maar toch netjes te drukken, zeker met een extra schuine hoek die ik met een reguliere schuine bench niet eens kan maken.
Daarnaast ben ik al tijden met losse dumbbells en barbells aan het schuindrukken, dus dan blijft er ter variatie weinig anders meer over dan een smith.

hammer strenght incline chest press

• #3.308
DONDERDAG

Eerder op de dag buik en triceps gepakt aangezien ik schade moest inhalen van maandag en dinsdag.
Triceps meer op pomp gepakt, ze klapten uit elkaar na de training dus ben tevreden.
S'avonds benen gepakt. Altijd een ware hel, benen trainen. Gelukkig had de gast waarmee ik trainde het net zo zwaar, hij ging 3x naar de wc om te kotsen dus in die tijd kon ik ook ff rusten. Desalniettemin kan ik m'n shirt uitwringen. Nog steeds ****ing pijnlijke knieën met squatten, ik durf bijna niet zwaarder te gaan. Voor de rest wel een lekkere training, up tempo en brute pomp.

s'ochtends

Buik

Hanging leg raises
15 hh
15 hh
15 hh
20 hh
20 hh

Crunches
25 hh
25 hh

Sit ups (voeten vast)
20 hh
20 hh

Triceps

Dips
10 * bw
14 * bw
18 * bw
22 * bw

Skull crushers
12 * 27,5
12 * 32,5
12 * 37,5
12 * 37,5

Rope pull down
12 * 20
12 * 25

s'avonds

Benen

Wide stance full squats (no belt)
12 * 60
12 * 80
12 * 100
12 * 100
10 * 100

Leg extensions (1sec hold)
12 * 60
12 * 75
12 * 75
12 * 75

Leg press (plate loaded)
10 * 150
10 * 200
10 * 250
12 * 200

Standing leg curl
10 * 30
10 * 35
10 * 40
12 * 30

Standing calve raises
4 * 20 * 150

Seated calve raises
3 * 10 * 30

Voeding

10.00 bord havermout met whey shake
11.00 trainen
direct na trainen AA met 5gram creatine
12.30 125 gram rijst met 6 eieren, vit C + multi
15.00 100gram cashewnoten, visolie + vit E
18.00 125gram rijst met 200gram kipfilet, vit C + multi
19.15-20.15 trainen
direct na trainen AA met 5 gram creatine
21.00 whey shake
22.00 bord pasta met 250gram koolvis

Die smith gebruik ik omdat ik die upper pecs juist goed kan isoleren daarmee.
Veilige machine om zwaar maar toch netjes te drukken, zeker met een extra schuine hoek die ik met een reguliere schuine bench niet eens kan maken.
Daarnaast ben ik al tijden met losse dumbbells en barbells aan het schuindrukken, dus dan blijft er ter variatie weinig anders meer over dan een smith.

dikke +1. Zweer sinds kort ook bij seated shoulder press in smith met stoeltje op 80° of zo als variatie, heerlijk isoleren kan je daarmee en voor een echte incline bench zal dat niet anders zijn.

Trouwens loo, ziek volume op je dips. Tijd om wat gewichten aan te gaan hangen?

Netjes man! Waar heb je dan pijn in je knieen?

Lekker trainingsdagje!! heftige squats ook, respect

• #3.313
dikke +1. Zweer sinds kort ook bij seated shoulder press in smith met stoeltje op 80° of zo als variatie, heerlijk isoleren kan je daarmee en voor een echte incline bench zal dat niet anders zijn.

Trouwens loo, ziek volume op je dips. Tijd om wat gewichten aan te gaan hangen?

Ik had teveel spierpijn in m'n borst (van gister nog) om een schijf tussen m'n ballen te hangen, normaal hang ik er wel een kilo'tje of 20 aan.

Ik had teveel spierpijn in m'n borst (van gister nog) om een schijf tussen m'n ballen te hangen, normaal hang ik er wel een kilo'tje of 20 aan.

:D Toch aardig hoor. Doe het zelf idd ook niet als mn borst reeds kapot is, dan train je beter een beetje losser.

Mooi volume op die squats ook trouwens (zie ik nu pas) en dan die leg press erna waarvan ikzelf altijd ga wankelen/misselijk wordt. :o

• #3.315
Netjes man! Waar heb je dan pijn in je knieen?

Precies aan de voorkanten, aan de aanhechtingen. Precies waar m'n quadriceps pees op m'n bot aanhecht. Het is ook drukpijnlijk, het voelt net alsof ik twee blauwe plekken heb daar als ik erover wrijf.
Ik doe nou een setje of 6 supersets opwarmen : squats > leg extensions.
En ik wrijf tussen de sets heel hard en snel over m'n knieën, wat je ook doet als je je gestoten hebt.
Dat helpt heel iets, maar het blijft zwaar verrot voelen.
Ik heb er al meer dan een jaar last van, het is sinds twee maanden alleen veel erger geworden.
Daarom doe ik nu lekker ass to the grass squats, dan hoef ik niet zoveel gewicht op de bar te hebben. Maar het blijft ****ed natuurlijk.

Dat kotsen is altijd bij de squats, heb ik ook wel eens gehad... maar 3x is echt heftig.

Zijn kneewraps bij je top sets geen oplossing om het knie probleem aan te pakken?

Precies aan de voorkanten, aan de aanhechtingen. Precies waar m'n quadriceps pees op m'n bot aanhecht. Het is ook drukpijnlijk, het voelt net alsof ik twee blauwe plekken heb daar als ik erover wrijf.
Ik doe nou een setje of 6 supersets opwarmen : squats > leg extensions.
En ik wrijf tussen de sets heel hard en snel over m'n knieën, wat je ook doet als je je gestoten hebt.
Dat helpt heel iets, maar het blijft zwaar verrot voelen.
Ik heb er al meer dan een jaar last van, het is sinds twee maanden alleen veel erger geworden.
Daarom doe ik nu lekker ass to the grass squats, dan hoef ik niet zoveel gewicht op de bar te hebben. Maar het blijft ****ed natuurlijk.

Daar heb ik ook last van en ben er te lang mee doorgegaan. Het is nu chronisch, dus zou wel oppassen als ik jouw was.

• #3.318
Dat kotsen is altijd bij de squats, heb ik ook wel eens gehad... maar 3x is echt heftig.

Zijn kneewraps bij je top sets geen oplossing om het knie probleem aan te pakken?

Hij kreeg het bij die leg press, waarbij je wat dubbelgevouwen wordt.
Wel respect hij bleef terugkomen zonder te klagen.
Ik was gestopt denk ik.

Die knee wraps zijn inderdaad een optie, alleen daar train ik m"n knie-balans niet mee. Ik heb al instabiele knieën met zware sets, ik ben bang dat het erger wordt als ik wraps ga pakken. En ik wil geen p*ssy worden met wraps.
Maar als het zo door gaat moet ik wel.

Back on track Loo. 2x per dag trainen.
Schade is ingehaald :)

he Loo; jij neemt altijd whey shakes ná je training (en ontbijt), nooit ervoor ?

wat is jouw standpunt hierover ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven