BoTo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doet die creatine wat voor je loo? Wordt je er een beetje sterker van? Ben er ook pas mee begonnen, had nog een restje.
goeie tags heb je trouwens![]()

Doet die creatine wat voor je loo? Wordt je er een beetje sterker van? Ben er ook pas mee begonnen, had nog een restje.
goeie tags heb je trouwens![]()
Gast je zit altijd te zeiken dat je niet dedicated bent, maar dat is echt onzin.
Toch weer een goede training. Een keertje los gaan in het weekend zal het verschil nu ook wel niet maken. Vind je schouders na borst niet überlastig?
Nu ja in een split kan je er haast niet vanuit omdat de combinatie borst-triceps-schouders serieus lastig is in combinatie, eender welke 2 van de 3 met elkaar.
Daar heb ik ook last van man, mijn bedje ligt tegenwoordig zo uber lekker. Uit bed komen is een b*ch
En daarbij heb je nog steeds een van de betere fysieken van dbb.
Na deze reactie ben ik wel benieuwd naar foto's. Post eens wat Loo.
kijk eens aan, toch wat meer noten in die voeding. brave jongen![]()

Die creatine werkt zeker goed ja.
Tiger4evah ging er al hard op, dus ik denk die shit moet ik ook.
En eerlijk is eerlijk, ik heb zeker het idee dat hij me extra kracht geeft.
Ik sprak zaterdag m'n neef, hij is razend enthousiast over die NO-xplode van BSN. Als ik klaar ben met die creatine ga ik die eens proberen.
Hoop dat het het geld waard is.
Geen smoesjes Loo, feesten mag zeker maar doe rustig aan met de alcoholAan de andere kant, het leven draait niet alleen om trainen.

Hee wat is dat, je gaat toch geen smith bench doen ookal zijn de gewichten zeer netjes. Freeweights beest!WOENSDAG
Schuindrukken smith (60graden)
12 * 60
10 * 80
7 * 90
10 * 70