AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Doet die creatine wat voor je loo? Wordt je er een beetje sterker van? Ben er ook pas mee begonnen, had nog een restje. :)

goeie tags heb je trouwens :roflol:

Gast je zit altijd te zeiken dat je niet dedicated bent, maar dat is echt onzin.

Toch weer een goede training. Een keertje los gaan in het weekend zal het verschil nu ook wel niet maken. Vind je schouders na borst niet überlastig?

Nu ja in een split kan je er haast niet vanuit omdat de combinatie borst-triceps-schouders serieus lastig is in combinatie, eender welke 2 van de 3 met elkaar.

Bruute training, nette voeding, alleen jammer van telaat uit je nest komen ;)

Daar heb ik ook last van man, mijn bedje ligt tegenwoordig zo uber lekker. Uit bed komen is een b*ch

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.287
Doet die creatine wat voor je loo? Wordt je er een beetje sterker van? Ben er ook pas mee begonnen, had nog een restje. :)

goeie tags heb je trouwens :roflol:

Die creatine werkt zeker goed ja.
Tiger4evah ging er al hard op, dus ik denk die shit moet ik ook.
En eerlijk is eerlijk, ik heb zeker het idee dat hij me extra kracht geeft.

Ik sprak zaterdag m'n neef, hij is razend enthousiast over die NO-xplode van BSN. Als ik klaar ben met die creatine ga ik die eens proberen.
Hoop dat het het geld waard is.

Gast je zit altijd te zeiken dat je niet dedicated bent, maar dat is echt onzin.

Tja iedereen heeft een eigen definitie van dedicated.
Ik zeg ook weleens tegen gasten; "dedication", daar gaat het om in BB.
En dan krijg ik een antwoord; ja man ik ben ****ing dedicated, ik doe dit en dat. En dan lach ik me kapot en denk ik; je zou eens een weekje mijn voeding en training moeten draaien.

Voor mij is het belangrijk om streng te zijn m.b.t de weekenden, ik ken mezelf als ik het gezuip ga baggetaliseren dan zit ik binnen de korste keren weer standaard een paar keer in de week in de kroeg

Toch weer een goede training. Een keertje los gaan in het weekend zal het verschil nu ook wel niet maken. Vind je schouders na borst niet überlastig?

Nu ja in een split kan je er haast niet vanuit omdat de combinatie borst-triceps-schouders serieus lastig is in combinatie, eender welke 2 van de 3 met elkaar.

Schouders na borst is zeker lastig, merk vooral met presses dat er totaal geen kracht meer in zit. Geen ideale split zo, maar dat kwam ff zo uit.
Blijven variëren he...

Daar heb ik ook last van man, mijn bedje ligt tegenwoordig zo uber lekker. Uit bed komen is een b*ch

Ik heb er ook zware moeite mee. Ik vind het echt een hel om vroeg m'n bed uit te moeten. Ik zet m'n wekker altijd vroeg, maar keer op keer val ik na een paar keer snoozen gewoon weer in slaap. Zelfs als ik m'n gordijnen open trek.

Moet je maar thuis blijven wonen, dan gooit je ma je dr wel uit.. :)

hahah loo blijven genieten van je weekends anders genieten wij niet meer van die uitbundig goeie verhalen!

Opstaan is inderdaad een hel, ik kan de keren al niet meer tellen dat ik 'vroeg' ging opstaan en dat ik gewoon uitslaap.

Trouwens, van NO-xplode werd ik alleen maar nerveus, ik heb dat tuig gewoon doorverkocht, ik vond er helemaal niks aan. Ik ben best wel gevoelig aan pepmiddelen. In het begin had ik wel wat meer kracht (of toch een placebo-effect), maar ik wende daar snel aan, in tegenstelling tot de nervositeit, die bleef.

kijk eens aan, toch wat meer noten in die voeding. brave jongen :cool::p

ik zit ze nu te vreten as we speak.

niet met volle mond praten he jij :eek::eek:

like i said, het gaat alleen maar goede dingen voor je doen. plus het is ook handig vreetspul voor als je aan het partyen bent man, zakje cashew nootjes, aardig wat kcal en je bent niet zo catabool!!

keep it up

ga trainen trut! :mad::(

Die creatine werkt zeker goed ja.
Tiger4evah ging er al hard op, dus ik denk die shit moet ik ook.
En eerlijk is eerlijk, ik heb zeker het idee dat hij me extra kracht geeft.

Ik sprak zaterdag m'n neef, hij is razend enthousiast over die NO-xplode van BSN. Als ik klaar ben met die creatine ga ik die eens proberen.
Hoop dat het het geld waard is.

Goed om te horen over die creatine. Heb wel al gehoord dat die NO-xplode maar k*t is. Sowieso vind ik whey/weightgainer/creatine een goede basis voor als je goed traint en heb je extra energie-supplementen niet nodig als je goed eet en voldoende rust, tenzij je echt op een bepaald niveau blijft haperen en weet dat je niets meer kan verbeteren aan de voeding en rust.

Loo,

Hou er rekening mee dat in noxplode mega veel caffeine zit.
Als je wel eens zoals jij s`avonds gaat trainen kan je naar het plafond gaan zitten turen als je wil gaan slapen. Een zeer goed alternatief zonder aspartaan en zonder caffeine is X-pand creatine transportsystem. Heb ik gehad...krijg je een vreselijke goede pomp van en je hebt meer kracht echt een aanrader.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven