- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook altijd na training omdat
1) het staat op verpakking
2) Ik eigenwijs ben
3) Ik honger heb NA het trainen en dit is lekkaaah zoet!
alleen die emmers gaan wel snel leeg nu
he Loo; jij neemt altijd whey shakes ná je training (en ontbijt), nooit ervoor ?
wat is jouw standpunt hierover ?
).Daarom zeg ik ook alleen maar bij de top sets. Dus de eerste pak je zonder wraps en de laatste 1 of 2 setjes met wraps. Zo train je toch steeds de kniebanden bij de eerste sets en worden ze niet zwak.

He Loo, heb je die rijst en kipfilet op voorraad liggen ofzo? Pak je er overigens ook een sausje bij of hou je het gewoon droog? Ik vraag dit omdat ik zelf ook wat afwisseling qua voeding kan gebruiken.![]()

Nette training bro. En goede voeding na je 1e en voor je 2e training in. Geen last meer van je pols?
Misschien een rare vraag he.. maar kan je wel squatten Loo? Hoe is je techniek?
Lijkt mij een idd een vreemde vraag? Iemand die zich zo in de sport verdiept heeft als Loo kan neem ik aan wel squatten. Althans weet in ieder geval hoe het moet?

ik denk dat jessaja daar wel een redelijke vraag stelt jaiemand die niet boven de 120 komt , wil nog niet zeggen dat je niet kan squatten - het is niet altijd het gewicht wat belangrijk is , de uitvoering is het belangrijkst
er zijn zat uitvoeringen van 120 kg en hoger die er niet uitzien
bij benen wel!! ze poten groeien niet, dan doet die iets fout en ijn log schreeuwt dat uit alleen hij ziet het niet.
1x per week benen = fail
niet tot het uiterste gaan bij benen =fail
leg curl= fail
moet ik doorgaan?!
time to turn it up a notch. Waar woon jij Loo, Utrecht?? Jammer.. had wele ens graag poten met je getraind. als je na de de derde dag weer goed kunt lopen dan betaal ik die pot BSN voor je!!

Dextrose direct na je training is ook essentieel, als je dat niet doet mis je imo een grote kans om al een gedeelte van je glycogeendepots bij te vullen.
Zijn je spieren na een zware training niet te erg beschadigt om al die dextrose op te nemen? waardoor de dextrose niet gebruikt wordt waarvoor het bedoeld is (glycoceendepots bijvullen).

wel eens van west side barbell ofzo gehoord, nee opzoeken dus!