- Waardering
- 338
Ik hoef geen filmpjes meer te zien "MarcJ". Ik, en waarschijnlijk iedereen, weet alweer genoeg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoef geen filmpjes meer te zien "MarcJ". Ik, en waarschijnlijk iedereen, weet alweer genoeg.

HAHAHA geen wonder dat forum als triest wordt bestempeld overal waar je komt
ik squat NOOIT met een bankje tussen me benen, en ik squat dieper als Leroy hier, Maa als Hij zegt dat het parallel is geloof ik hem. Hij is breder dan iedereen op dit forum hier, including Jeppe en AaronW

1.86 en 110+ kg bij 18%, en dan op die foto's van je zie je een chubby beginnertjeHAHAHA geen wonder dat forum als triest wordt bestempeld overal waar je komt
ik squat NOOIT met een bankje tussen me benen, en ik squat dieper als Leroy hier, Maa als Hij zegt dat het parallel is geloof ik hem. Hij is breder dan iedereen op dit forum hier, including Jeppe en AaronW

HAHAHA geen wonder dat forum als triest wordt bestempeld overal waar je komt
Wat een domme ecto reacties.
Ook al is het quarter squat die 280kg ik vind het iig netjes
en de ecto's die er zelfs nog om moeten zeuren squaten
zelf 120kg nog niet eens quarter. Wijven zijn het.

280 kg is zwaar par of niet - maar als je 200 kg squat is toch ook netjes - alsof je dan een grote poeperd bent - vreemde reactie
+1
Wat een BS vergelijking. Het lijkt mij ook geen parallelsquat, maar het zit dichter bij parallel aan dan bij lock out.True ... 280kg op je traps en dan durven zakken is bruut. Maar 280kg paralel of lager squatten is dan nog
wel wat anders imo. Kan je net zo goed zeggen dat je lock out een quarter squat is
MarcJ als jij niet kunt zien dat dit geen parallel squats zijn dan zegt dat veeeel over jou. Dit is een ego squat. Je wilt je hele benen trainen en niet alleen je quads toch? Voor een bb-er is dit een no go. Een pl-er zal deze squat nooit goedgekeurd krijgen op een wedstrijd. En een stm-er heeft niets aan zo'n squat. Daar til je geen stones mee van de grond.
Laat idd dat filmpje maar zitten. En dan ook nog met een grote mond zeggen dat hij groter is dan wie dan ook hier. Ohhh jongen, wat maak jij je geliefd hier. Net zo groot als jou zeker en een BF van 30%.

Wat een BS vergelijking. Het lijkt mij ook geen parallelsquat, maar het zit dichter bij parallel aan dan bij lock out.

Wat is dat voor een BS intrepertatie van mijn post
Ik doelde gewoon op het zeggen als je dit een parallel noemt, dat je een lock out
net zo goed een quarter kunt noemen verhoudingsgewijs dan wel te verstaan.
Dat is onzin. Omdat het verschil tussen parallel en 10 graden boven parallel niet zo heel groot is.
Terwijl lock out vergeleken met een quarter squat een best groot verschil is.
Maar goed, het doet er evrder ook niet toe. 280 kg blijft bruut, met deze uitvoering. En hij is niet voor niets NK junioren, dus ongetwijfeld zou hij wel eens een squat goedgekeurd krijgen.