- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet toch inmiddels wel een pak meer vorm en massa hebben in je schouders t.o.v. je laatste foto's..?
Heel sterk Loo!![]()
Waar staan de laatste foto's van Loo dan?
Ziek goede training man, lekker!
Mooie presses Loo. Wel apart om te zien dat je bench relatief laag is ivm je db presses a 42k. 10x100k is natuurlijk prima maar in verhouding zou je meer moeten kunnen denk ik dan..
Een constatering waar je verder weinig mee kan maar ach...post ik ook eens wat. Minstens zo belangrijk als 3XL die post..je weet!
Pff sterke schouders en borst heb jij man!
Zijn die rope hammer curls een beetje efficiënt? Die heb ik nog nooit gedaan.![]()

Ghehe..moest het volgende toch ff kwijt.
Komt een gast bij mij in de s.xshop. Eerst dikke boete van 84 euro betalen. Daarna 3 films huren, 1 liter glijmiddel, stripje kamagra, 2 zakjes jelly, flesje poppers en als laatste mooie opmerking.
'En nu nog 5 gram coke' Ik zei: was dat maar waar. Hij: 'Was dat maar waar? Gooie de zaak maar dicht, laat ik je zien wat waar is'.
Ook nog een goed wijf als vriendin..damn..****ing hete avond gaat die gast tegemoet. Ongekend gewoon!!
Begint het te kriebelen Loo..lekker misdragen..raaaaauuww![]()

Die 12 reppers waren wel een beetje te ja. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ie zo goed ging, ik wilde 10 * 40 en 8 * 46 doen.
Maar hij voelde gewoon goed vandaar dat ik hoog uit kwam. Volgende keer pak ik die 50-ers.
ik ging met stappen van 6 omhoog ja.
34 warm up set, 40 eerste werkset en 46 tweede werkset.
Volgende keer pak ik 34, 44, 50.

foto's zijn topsecret, je moet dit log 4x per dag checken anders mis je mogelijk een kans op foto's.
Misschien ga ik voor die fotocontest nog ff foto's maken, vlak voordat ik aan een nieuwe zomerperiode van drugs, coïtus and rock 'n roll begin, om erna weer overnieuw te kunnen beginnen.