MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
sterke schouders, Loo :thumbs: die 10 X 42 db presses doe ik je niet na :D

Sterk in de schouders!

gvd lootje wat ben jij sterk met die db presses man - niet alleen de 42'ers maar ook die drie sets ervoor - ik pas hier even -

Loo is zeker ook naar Heracles - Fc Utrecht geweest? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.346
Waar staan de laatste foto's van Loo dan?

Ziek goede training man, lekker!

foto's zijn topsecret, je moet dit log 4x per dag checken anders mis je mogelijk een kans op foto's.

Misschien ga ik voor die fotocontest nog ff foto's maken, vlak voordat ik aan een nieuwe zomerperiode van drugs, coïtus and rock 'n roll begin, om erna weer overnieuw te kunnen beginnen.

• #4.347
MAANDAG

Op incline db press ff rustig aan gedaan, bankje stond een gaatje schuiner dan normaal en ik voelde een wat trekkend gevoel in m'n linker oksel. Voor de rest wel oke deze training, ondanks slechte voeding vanwege studiegezeik.

Borst

Incline db press
10 * 30
10 * 38
10 * 42
12 * 38

Bankdrukken
10 * 80
10 * 90
10 * 100 (2spot)

Schuindrukken
10 * 50
10 * 70
10 * 90 (2spot)

Standing cable fly's
12 * 15
12 * 17,5
10 * 20

Biceps

Barbell curls
12 * 35
10 * 45
10 * 45
12 * 35

One arm db curl op scott bench
10 * 12
12 * 12
10 * 16

Rope hammer curls
8 * 25
10 * 35
10 * 45

Voeding

Matig, vanavond proberen nog wat decent meals te scoren.

Mooie presses Loo. Wel apart om te zien dat je bench relatief laag is ivm je db presses a 42k. 10x100k is natuurlijk prima maar in verhouding zou je meer moeten kunnen denk ik dan..

Een constatering waar je verder weinig mee kan maar ach...post ik ook eens wat. Minstens zo belangrijk als 3XL die post..je weet!

Pff sterke schouders en borst heb jij man!

Zijn die rope hammer curls een beetje efficiënt? Die heb ik nog nooit gedaan. :)

• #4.350
Mooie presses Loo. Wel apart om te zien dat je bench relatief laag is ivm je db presses a 42k. 10x100k is natuurlijk prima maar in verhouding zou je meer moeten kunnen denk ik dan..

Een constatering waar je verder weinig mee kan maar ach...post ik ook eens wat. Minstens zo belangrijk als 3XL die post..je weet!

Yo! :thumb:
Klopt ja, ik press liever op een incline dan op een platte bench.
Nou moet ik wel zeggen, als ik begin met benchen dan pak ik een stuk zwaarder, benchen als 2e oefening zuigt altijd bij mij.
Maakt ook niet uit als die bovenkant borst maar dikker wordt.

Bedankt voor je post, ik weet dat ze zeer zeldzaam zijn dus deze zal ik koesteren. Op basis van de gemiddelde interval van je posts kan ik de prognose maken dat je rond september dit jaar nog een keer post in m'n log post. Iets om naar uit te kijken.

• #4.351
Pff sterke schouders en borst heb jij man!

Zijn die rope hammer curls een beetje efficiënt? Die heb ik nog nooit gedaan. :)

Ze zijn wel efficiënt als laatste oefening, dus als afmakertje, zeker een dropsetje is wel lekker, maar toevallig heb ik vandaag besloten om de rest van dit schema dumbbells te pakken.
Ik deed het hele blok en nog 12 reps. In overleg met m'n biceps denk ik dat we meer profijt hebben van dumbbell hammer curls.

Ook al Borst/Bi's gepakt vandaag :D

Gaat goed man! You have a strong chest!

Ghehe..moest het volgende toch ff kwijt.

Komt een gast bij mij in de s.xshop. Eerst dikke boete van 84 euro betalen. Daarna 3 films huren, 1 liter glijmiddel, stripje kamagra, 2 zakjes jelly, flesje poppers en als laatste mooie opmerking.

'En nu nog 5 gram coke' Ik zei: was dat maar waar. Hij: 'Was dat maar waar? Gooie de zaak maar dicht, laat ik je zien wat waar is'.

Ook nog een goed wijf als vriendin..damn..****ing hete avond gaat die gast tegemoet. Ongekend gewoon!!

Begint het te kriebelen Loo..lekker misdragen..raaaaauuww;)

Ghehe..moest het volgende toch ff kwijt.

Komt een gast bij mij in de s.xshop. Eerst dikke boete van 84 euro betalen. Daarna 3 films huren, 1 liter glijmiddel, stripje kamagra, 2 zakjes jelly, flesje poppers en als laatste mooie opmerking.

'En nu nog 5 gram coke' Ik zei: was dat maar waar. Hij: 'Was dat maar waar? Gooie de zaak maar dicht, laat ik je zien wat waar is'.

Ook nog een goed wijf als vriendin..damn..****ing hete avond gaat die gast tegemoet. Ongekend gewoon!!

Begint het te kriebelen Loo..lekker misdragen..raaaaauuww;)

:roflol:
BRUUT

Oke Lor, eens wat anders.. Eerst de DB PRess, Miss dat ik dit ook eens ga toepassen voor de ultieme prikkel! Zeer sterkte borst training in ieder geval!

Jammer van je voeding de afgelopen dagen.. Komt wel weer goed! :)

Die 12 reppers waren wel een beetje te ja. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ie zo goed ging, ik wilde 10 * 40 en 8 * 46 doen.
Maar hij voelde gewoon goed vandaar dat ik hoog uit kwam. Volgende keer pak ik die 50-ers.

ik ging met stappen van 6 omhoog ja.
34 warm up set, 40 eerste werkset en 46 tweede werkset.
Volgende keer pak ik 34, 44, 50.

Wat is dat nou? ???

waar slaan die zwakke db curls op ?

wow, flinke gewichten en nog een berg reps ook! ( hehehe en wat een tags :P alcoholisme ^^ )

foto's zijn topsecret, je moet dit log 4x per dag checken anders mis je mogelijk een kans op foto's.

Misschien ga ik voor die fotocontest nog ff foto's maken, vlak voordat ik aan een nieuwe zomerperiode van drugs, coïtus and rock 'n roll begin, om erna weer overnieuw te kunnen beginnen.

Ah potverdomme man. PM is oke he loo, je weet.

• #4.360

hahaha goddamn betrapt man.
Ja klopt hij voelde niet zo goed deze keer ik had een vies gevoel in m'n borstpees ter hoogte van m'n oksel. En ik had het bankje wat schuiner dan normaal. Die 50-ers zitten er niet meer in dit schema omdat ik de bank voortaan zo schuin ga houden. Nog meer nadruk op die bovenkant.
Zonde, die 50kg dumbbells zijn wel goed voor m'n ego.

waar slaan die zwakke db curls op ?

Ik had pijn in m'n onderarm, precies langs dat bot af, normaal doe ik iets meer gooien en smijten met die curls maar nu heb ik ze strikt gehouden.

Ik neem geen enkel risico meer tegenwoordig met oogpunt op pijntjes, door schade en schande wordt men wijs.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven