AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie training Loo! Heb de indruk dat je stilaan weer op het rechte pad zit met je trainingen :thumbs: :grinny:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.362
Mooie training Loo! Heb de indruk dat je stilaan weer op het rechte pad zit met je trainingen :thumbs: :grinny:

Thanks bro.
Het gaat wel weer de goede kant op ja, vorig jaar was gewoon een k*tjaar met blessures en stressvolle periodes en natuurlijk overmatig alcoholmisbruik.
Vanaf januari ben ik wel weer lekker aan het knallen, ik heb af en toe nog wel een pijntje hier en daar maar ik kan aardig doortrainen. En ik heb de laatste tijd zeer rustig aan gedaan met uitgaan, dat scheelt ook ****ing veel.
Desalniettemin valt het toch tegen, het kost me veel tijd en energie om weer op m'n oude fysiek en kracht te komen en al helemaal om er goed overheen te gaan. Voor deze zomer heb ik wel wat subtiele verbeteringen in m'n fysiek aan weten te brengen, maar niks drastisch. Maar ik mag niet klagen. :D

Lekker bezig Loo. Je hoeft niet altijd superzwaar te gaan om goed te trainen, dat weet je als geen ander. Geen zomervakantie plannen trouwens?(Spanje of Griekenland ofzo?)

• #4.364
Lekker bezig Loo. Je hoeft niet altijd superzwaar te gaan om goed te trainen, dat weet je als geen ander. Geen zomervakantie plannen trouwens?(Spanje of Griekenland ofzo?)

Misschien boek ik nog een weekje last minute Griekenland ofzo, hangt er vanaf of ik van de zomer nog een financieel klappertje maak :D
Ik ga in augustus sowieso iets langer dan een maand naar Bali, dus in principe hoef ik niet zo nodig. Maar een weekje starbeach erbij is wel lachen natuurlijk.

goeie training makker , borst weer goed aangepakt - je blijft trouwens met veel reps werken - krijg je nog de prikkels die het lichaam nodig heeft

Thanks bro.
Het gaat wel weer de goede kant op ja, vorig jaar was gewoon een k*tjaar met blessures en stressvolle periodes en natuurlijk overmatig alcoholmisbruik.
Vanaf januari ben ik wel weer lekker aan het knallen, ik heb af en toe nog wel een pijntje hier en daar maar ik kan aardig doortrainen. En ik heb de laatste tijd zeer rustig aan gedaan met uitgaan, dat scheelt ook ****ing veel.
Desalniettemin valt het toch tegen, het kost me veel tijd en energie om weer op m'n oude fysiek en kracht te komen en al helemaal om er goed overheen te gaan. Voor deze zomer heb ik wel wat subtiele verbeteringen in m'n fysiek aan weten te brengen, maar niks drastisch. Maar ik mag niet klagen. :D

time to post some pics b*ch en ik wil je POTEN ook zien, dus geen pussyass trainingsbroek/zwembroek ja.... je bent BB, geen mooiboy :p

sterke bench Loo, mag niet te veel in je log lezen ik probeer men leven te beteren in de weekends :p

tijdje niet meer geweest hier, maar kerel...die gewichten gaan lekker en dan ook nog hoge reps pff, zweet breekt me nu al uit!

ff opnieuw abonneren denk ik ;)

Nette presses man .. had jij niet ook een schouder blessure een tijdje terug?

pics zijn onbelangrijk - je trainingen zijn hard en goed , voor mij genoeg

• #4.373
goeie training makker , borst weer goed aangepakt - je blijft trouwens met veel reps werken - krijg je nog de prikkels die het lichaam nodig heeft

In principe heb je wel gelijk en zou het voor mij goed zijn om een tijdje 6jes te draaien of iets in die reprange.
Ik ben alleen bang voor blessures, daarom zit ik al tijden met "relatief" licht gewicht, hogere reps en strakke uitvoeringen te klooien. Niet altijd, maar vaak wel. Maar ik zal volgende week eens wat lager in reps gaan indien het goed voelt.

time to post some pics b*ch en ik wil je POTEN ook zien, dus geen pussyass trainingsbroek/zwembroek ja.... je bent BB, geen mooiboy :p

zodra je met die 200kg squat komt bro :D

sterke bench Loo, mag niet te veel in je log lezen ik probeer men leven te beteren in de weekends :p

Voorgaande jaren was ik in April/ Mei al zwaar kort aan het gaan, en was het in Juli tranen met tuiten huilen omdat ik er slechter bij stond dan in het begin van het jaar. Door schade en schande wordt men wijs, nu train ik zeker nog een maand volgas door zonder katabole weekenden. Think about it...

Nette presses man .. had jij niet ook een schouder blessure een tijdje terug?

Klopt ja vanaf halverwege vorig jaar tot het eind van het jaar.
Impingement van m'n rechter schouder. Best erg ook, kon niet eens op m'n zij liggen + m'n jas aan trekken + afdrogen. Ik ben toen naar een schoudertherapeut geweest, en met wat tips en tricks en wat geluk was ik er zo vanaf eigenlijk. Het is nou nagenoeg weg, met shrugs voel ik af en toe nog een pijntje maar verder echt nooit meer last van.
Moraal van het verhaal; niet te lang mee doorlopen en lekker je verzekeringsgeld opmaken en een fysio opzoeken. Met een beetje geluk is het nog een lekker wijf ook.

http://www.youtube.com/watch?v=NE1lGShSis4

om maar even te bewijzen dat 200 kg geen reet voorstelt. Leroy Thurlings NK junioren kamioen JBC 100+.

dit is 3x280 squat. En met ga ik de komende tijd sporadisch samen trainen. en ik wil natuurlijk niet al te ver achter blijven op squatten he

• #4.377
Die gast is bruut sterk, maar met die quarterssquats gaan we niet akkoord he.
Wel een mooi trainingsmaatje.
Leipe traps die spotter trouwens.

Die gast is bruut sterk, maar met die quarterssquats gaan we niet akkoord he.
Wel een mooi trainingsmaatje.
Leipe traps die spotter trouwens.

zijn geen quarter, das parallel. Die spotter is ook pro. De vrouw in beeld is Liona Bergmann,
Ik meende zelf ook eerst dat het boven parallel was, maar dat lijkt denk ik maar zo, met zo'n brede spotter kun je dat ook amper zien.

Point being.. laat dit een motivatie zijn voor een ieder. Leroy is pas 20 :p

zijn geen quarter, das parallel. Die spotter is ook pro. De vrouw in beeld is Liona Bergmann,
Ik meende zelf ook eerst dat het boven parallel was, maar dat lijkt denk ik maar zo, met zo'n brede spotter kun je dat ook amper zien.

Point being.. laat dit een motivatie zijn voor een ieder. Leroy is pas 20 :p

Die bench tussen zijn benen is net onder kniehoogte, die raakt die niet eens met zijn kont.
Dus dit is imo zeker geen parallel

Sterke squat, maar het is idd imo maar een kwartje. Een dik kwartje misschien ;)

http://www.youtube.com/watch?v=NE1lGShSis4

om maar even te bewijzen dat 200 kg geen reet voorstelt. Leroy Thurlings NK junioren kamioen JBC 100+.

dit is 3x280 squat. En met ga ik de komende tijd sporadisch samen trainen. en ik wil natuurlijk niet al te ver achter blijven op squatten he

my ass dat dat parallel is. :roflol:

Wat trouwens met die k*tmuziek op de achtergrond en dom gezever in de tussentijd? :o
Ahja, als het maar werkt voor hem...

Wel buffels :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven