- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie training Loo! Heb de indruk dat je stilaan weer op het rechte pad zit met je trainingen![]()
![]()

Lekker bezig Loo. Je hoeft niet altijd superzwaar te gaan om goed te trainen, dat weet je als geen ander. Geen zomervakantie plannen trouwens?(Spanje of Griekenland ofzo?)

Thanks bro.
Het gaat wel weer de goede kant op ja, vorig jaar was gewoon een k*tjaar met blessures en stressvolle periodes en natuurlijk overmatig alcoholmisbruik.
Vanaf januari ben ik wel weer lekker aan het knallen, ik heb af en toe nog wel een pijntje hier en daar maar ik kan aardig doortrainen. En ik heb de laatste tijd zeer rustig aan gedaan met uitgaan, dat scheelt ook ****ing veel.
Desalniettemin valt het toch tegen, het kost me veel tijd en energie om weer op m'n oude fysiek en kracht te komen en al helemaal om er goed overheen te gaan. Voor deze zomer heb ik wel wat subtiele verbeteringen in m'n fysiek aan weten te brengen, maar niks drastisch. Maar ik mag niet klagen.![]()

+1time to post some pics b*ch en ik wil je POTEN ook zien, dus geen pussyass trainingsbroek/zwembroek ja.... je bent BB, geen mooiboy![]()

time to post some pics b*ch en ik wil je POTEN ook zien, dus geen pussyass trainingsbroek/zwembroek ja.... je bent BB, geen mooiboy![]()
goeie training makker , borst weer goed aangepakt - je blijft trouwens met veel reps werken - krijg je nog de prikkels die het lichaam nodig heeft
time to post some pics b*ch en ik wil je POTEN ook zien, dus geen pussyass trainingsbroek/zwembroek ja.... je bent BB, geen mooiboy![]()

sterke bench Loo, mag niet te veel in je log lezen ik probeer men leven te beteren in de weekends![]()
Nette presses man .. had jij niet ook een schouder blessure een tijdje terug?

Die gast is bruut sterk, maar met die quarterssquats gaan we niet akkoord he.
Wel een mooi trainingsmaatje.
Leipe traps die spotter trouwens.

zijn geen quarter, das parallel. Die spotter is ook pro. De vrouw in beeld is Liona Bergmann,
Ik meende zelf ook eerst dat het boven parallel was, maar dat lijkt denk ik maar zo, met zo'n brede spotter kun je dat ook amper zien.
Point being.. laat dit een motivatie zijn voor een ieder. Leroy is pas 20![]()

http://www.youtube.com/watch?v=NE1lGShSis4
om maar even te bewijzen dat 200 kg geen reet voorstelt. Leroy Thurlings NK junioren kamioen JBC 100+.
dit is 3x280 squat. En met ga ik de komende tijd sporadisch samen trainen. en ik wil natuurlijk niet al te ver achter blijven op squatten he