AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maar jongens we missen het punt. Het gaat niet om of dat filmpje wel/niet een brute squat is. Het gaat om MarcJ zn quarter squats.. laten we dat ajb niet uit het oog verliezen.

Ik dacht dat het punt Loo zijn log was en we eigenlijk nu verschrikkelijk off topic
zijn aan het gaan. (alweer) :roflol:

Ik wil jou 280 kg wel eens zien unracken :roflol:
Het siert je niet dat je een grote mond op zet over iemand die overduidelijk veel sterker is en de leeftijd heeft van jouw aantal trainingsjaren (en ervaring).
Daar gaat het toch helemaal niet om. :duh:
Je begrijp mijn hele post dus weer eens niet. Laat maar zitten noob.

Haha, hou je smoel dan als je nieteens normaal kan posten.
E-thug.jpg

:roflol:
Laat inderdaad maar, "noob".
Want inhoudelijk reageren zit er bij jou ook niet meer in. Zonde van die 10 jaar trainingservaring.

Die gast rechts zijn fysiek lijkt een beetje op dat van jou in november '08, mc ;)

Leuke log. Is eens wat anders dan de weekend verslagjes. :D

goed topic! :popcorn:

Laat inderdaad maar, "noob".
Want inhoudelijk reageren zit er bij jou ook niet meer in. Zonde van die 10 jaar trainingservaring.
Geef je intelligentie nog een kans, als je die bezit, en lees nog eens goed mijn post door.
Ik geef helemaal niet af op 280kg in je nek te leggen. Ik zeg alleen dat dit soort squats goed voor de ego training is. Blijkbaar ben jij het daar niet mee eens. Neem aan dat jij dit soort squats erg nuttig vindt met een gewicht in je nek waarmee je niet eens een goede diepe squat kunt uitvoeren.

Valt me ook steeds weer op dat het hier offtopic gaat nadat MarcJ weer iets over benen of squats moet posten. Maar wist niet dat je zo boos zou worden wanneer ik iets over je vriendje zou zeggen.

Juist ik benader de squat inhoudelijk vanuit verschillende krachtsport disciplines zoals bb, pl en stm. Maar dit soort kleuter gedrag ga ik maar weer eens negeren vanaf nu. Blijkbaar heb jij nog weinig kaas gegeten van deze sporten.

Geef je intelligentie nog een kans, als je die bezit, en lees nog eens goed mijn post door.
Ik geef helemaal niet af op 280kg in je nek te leggen. Ik zeg alleen dat dit soort squats goed voor de ego training is. Blijkbaar ben jij het daar niet mee eens. Neem aan dat jij dit soort squats erg nuttig vindt met een gewicht in je nek waarmee je niet eens een goede diepe squat kunt uitvoeren.

Valt me ook steeds weer op dat het hier offtopic gaat nadat MarcJ weer iets over benen of squats moet posten. Maar wist niet dat je zo boos zou worden wanneer ik iets over je vriendje zou zeggen.

Juist ik benader de squat inhoudelijk vanuit verschillende krachtsport disciplines zoals bb, pl en stm. Maar dit soort kleuter gedrag ga ik maar weer eens negeren vanaf nu. Blijkbaar heb jij nog weinig kaas gegeten van deze sporten.

HAHAHAHA.... leuk he!!! precies mijn bedoeling... even ochtend vermaak... dat ik er Loo zijn log weer voor moest abusen.. nouja.... niet de eerste keer toch

Loo laatjij zo maar toe dat iedereen jou;n log loopt te vernken.
Ik zou het zelf heel onvolwassen vinden en je log laten verschonen.
Zo hou jij helemaal geen overzichtmeer op jou'n eigen log.

Loo laatjij zo maar toe dat iedereen jou;n log loopt te vernken.
Ik zou het zelf heel onvolwassen vinden en je log laten verschonen.
Zo hou jij helemaal geen overzichtmeer op jou'n eigen log.

jij bent hier nog niet zo lang hé ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven