AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
quoted for BULLSHIT.

achja het is wel ****ed up als er soms binnen een uurtje 3 pagina's vol crap volgespamd wordt, dan is het moeilijk dit log nog serieus te nemen terwijl er stiekem toch best degelijke trainingen gepost worden.
Aan de andere kant is m'n geheugen sinds m'n alcoholvrije periode zo drastisch verbeterd dat ik precies weet wat ik de afgelopen weken gepakt heb en dus niks hoef terug te lezen. Gelukkig maar want het is een drama om hier een training terug te zoeken.

One love brada's, don't take internet to serious.

+1, je kan lullen wat je wilt, maar weet bijna zeker dat alle uitvoeringen en alle dingen die hier gepost worden een hoop er van bullcrap is.. Qua uitvoering enz.. enz..

Omdat ik zeker weet dat ie het niet kan, en hij praat er over alsof het niks is. Ik heb er 11 jaar hard voor moeten buffelen voor ik het haalde (ja marc ik weet dat ik verkeerd train).

ik ben blij dit te horen - gelukkig zijn er nog mensen die er echt voor trainen , en niet na twee jaar al geweldige stats hebben

in mijn wereld : no way

Hij is alleszins even groot, praat crap, kan niet spellen en schrijft altijd in het midden van een
zin zomaar op een nieuwe regel. :D

Omdat ik zeker weet dat ie het niet kan, en hij praat er over alsof het niks is. Ik heb er 11 jaar hard voor moeten buffelen voor ik het haalde (ja marc ik weet dat ik verkeerd train).

Ah je hebt wel een paar buffels die op korte termijn oersterk worden maar tegenover die paar buffels heb je véél meer kerels die nooit echt sterk worden. Op dbb worden ze dat echter bijna allemaal op een jaartje of twee. :o

Verder : Ja, die NK is buff en mag gerust zo trainen met dergelijke squats, niets dan respect dat hij zoiets haalt op zn leeftijd, genetic-freak en heel vroeg klaar geweest met groeien en snel gaan uitzetten precies. Ik wacht verdomme nog altijd op een vol baardje! K*tgenen! :mad:
Maar MarcJ, wat had die kerel dan te maken met Loo's log? :roflol:

HAHAHAHAHAHAHA

1 jaar ??????????????????? t*ring gast... och germe.. 11 jaar wtf man.. hoe heb jij getraind dan. OH.. ik ga hier straks zo van genieten he.... kan niet wachten......

speciaal voor jou wordt het 5x220 paralell ( echt paralel) en dan rot ik voorgoed op hier, goed???

11 jaar..... you just made my day

Verder : Ja, die NK is buff en mag gerust zo trainen met dergelijke squats, niets dan respect dat hij zoiets haalt op zn leeftijd, genetic-freak en heel vroeg klaar geweest met groeien en snel gaan uitzetten precies. Ik wacht verdomme nog altijd op een vol baardje! K*tgenen! :mad:
Maar MarcJ, wat had die kerel dan te maken met Loo's log? :roflol:

helemaal NIKS! Maar ik weet hoe ze hier bij DBB altijd reageren, gezien 80% onzeke4r is als de mother****er en absoluut niet serieus traint. iedereen heeft hier altijd filmpjes nodig.....

een 42 kg schoulder dumbbell press vind ik ook bizar das ziek in mijn ogen... maar daar wordt zelden over gerept. maar owwee als hier iemand 200+ kan squatten dan is het hek van de dam.

maar ik voel me wel vereerd hoor... geloof me ik lach hier het allerlaatst

Het allerlaatst lachen op internet. Je zal je wel goed voelen, of niet?

HAHAHAHAHAHAHA

1 jaar ??????????????????? t*ring gast... och germe.. 11 jaar wtf man.. hoe heb jij getraind dan. OH.. ik ga hier straks zo van genieten he.... kan niet wachten......

speciaal voor jou wordt het 5x220 paralell ( echt paralel) en dan rot ik voorgoed op hier, goed???

Neem nou gewoon een 200 x 5 squatfilmpje op dan is iedereen blij. Je blijft maar kletsen en kletsen.. tijd voor daden.

MarcJ, hou er mee op! Ga een eigen log openen ben dat gezeur van je zat aan het worden.

HAHAHAHAHAHAHA

MarcJ je bent de boel gewoon aan het stangen haha. Drop die ****ing filmpje gewoon binnen nu en een maand en dan kan je iedereen de mond snoeren. Want die squat-feud begint me gruwelijk te irriteren.

helemaal NIKS! Maar ik weet hoe ze hier bij DBB altijd reageren, gezien 80% onzeke4r is als de mother****er en absoluut niet serieus traint. iedereen heeft hier altijd filmpjes nodig.....

een 42 kg schoulder dumbbell press vind ik ook bizar das ziek in mijn ogen... maar daar wordt zelden over gerept. maar owwee als hier iemand 200+ kan squatten dan is het hek van de dam.

maar ik voel me wel vereerd hoor... geloof me ik lach hier het allerlaatst

http://www.youtube.com/watch?v=hqUfzJACijU&feature=related

MarcJ je bent de boel gewoon aan het stangen haha. Drop die ****ing filmpje gewoon binnen nu en een maand en dan kan je iedereen de mond snoeren. Want die squat-feud begint me gruwelijk te irriteren.

Ik heb hier een theorie over.

MarcJ vindt het geweldig om eindelijk aandacht te krijgen. Als wij z'n pre-training foto bekijken is het wel duidelijk dat het geen jongeman is die overal veel aandacht trekt. Misschien werd hij zelfs een beetje gepest/genegeerd. MarcJ is bang dat, als hij zn filmpjes plaatst, dat de aandacht dan stopt.. dat hij dan weer de oude MarcJ wordt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]]

edit: Het kan me niks schelen dat je in de cut zit. Als jij goed bent voor 5x220 zoals je claimt dan moet 5x200 (zelfs in de cut) wel te doen zijn.

Scherp Jesaja.

Wat een internet held die Marc-J een filmpje gaat er nooit komen.

sjezus, heb ik weer wat gemist? hahaha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven