XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mannen, graag weer terug ontopic.

Voor zover ik weet zijn alleen eiwitten, eigenlijk hun simpele vorm aminozuren, in staat om spieren te bouwen.
kcal's is simpelweg een energie-eenheid.

Al krijg je 10.000kcal's binnen, als je geen aminozuren hebt valt er ook niks te bouwen.
Anderzijds, als je je kcal-behoefte volledig uit zuivere carbs kan halen en voldoende aminozuren binnen krijgt zul je groeien, geen twijfel mogelijk.

U R right, Loo!

Ikzelf bulk heel clean, en sommige mensen schijnen niet te begrijpen dat je kennelijk toch een lager BF kan realiseren, en toch aankomt, in spiermassa wel te verstaan. Dus jah, wat zeggen die Kcal dan he?
Je moet er genoeg (en de juiste, bronnen ut liefst) van binnen krijgen, anders stagneert je training, lijkt mij. Bulk prima, maar liefst zo clean mogelijk, althans voor mij, al die extra ongewenste pondjes moeten er ook weer af he?

Gezellig geweest weer hier!brute schouderpresses loo!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.464
DINSDAG

No legs no life. Na dat gelul over squatten moest ik wel zwaar pakken deze keer. Ik ben meteen gestraft nu want m'n linkerknie is finaal naar de k*t ik kan er nauwelijks op steunen. Ik was er al bang voor.
Volgende week gewoon weer fitnessen en hopen dat ik geluk heb en morgen wakker wordt met een verse knie.
Voor de rest wel goede training, in principe moeten ze hier wel van groeien.
Noot; mijn parallelsquats zijn als volgt; bovenbenen parallel aan de vloer. Wij hebben in onze sportschool gewoon een rechte vloer dus dit houdt in dat m'n bovenbenen horizontaal zijn op het laagste punt.

Parallelsquats
12 * 60
12 * 80
12 * 100
12 * 120
10 * 140 (laatste 2 iets begeleiden)

Leg extensions
15 * 75 (fullstack)
15 * 75
12 * 35 (singe leg)
12 * 45
10 * 55

Leg press (plate loaded)
12 * 200
12 * 250
10 * 300
12 * 200

Standing leg curls
**** it knie klapte uit elkaar

Adductor machine
15 * 25
15 * 45
15 * 65
15 * 85
15 * 85

Laatst bewerkt:
Flinke squats maatje! :thumb:
"Take the pain, Loo!" :roflol:

Loo, ik vind het stom dat weet je.

Maar desondanks een brute hardcore training.

Fijne avond beest.

Rot van je knie broeder.. Veel sterkte er mee, een zeer sterkte training neergezet! Wat een volume op de Squat weer.. Het is ongeloofelijk! Je bent erg sterk voor een BB van jouw gewicht..

Hoe slaag je daar telkens in met je knie? Zijn je kruisbanden of gewrichtsbanden uitgerokken ofzo? Normaal neemt een sterke dijspier toch juist druk van het kniegewricht weg?

goed volume op alle oefeningen maar volgens mij blijf je beetje hangen qua gewicht en reps???

Maar dat Xtra ook zegt...dude je knie :eek:

Ik vind je wel hardcore om elke keer toch die benen te willen kapotmaken ondanks je kapotte knie :D of het slim is zullen we later wel zien ;) Goede training!

matig van je knie man, als je nu moet kappen ben je gains ook weer kwijt. Dacht dat jij met je blessures wel je lesje had geleerd ;)

Mooi k*t man :( Ik moet er dan ook niet aan denken om met hulp nog wat reps uit me squats te persen. Hoop dat je snel een manier vind die voor jou werkt om je benen aan te pakken zonder je knieen verder te vernken.

hmmmm jaaaaa, daar komt ie weer... knie gekloot, heb ik dus ook gehad, en sindsdien trap ik geen full squats meer, jah of ut gewicht moet aanmerkelijk omlaag, blijft toch altijd een issue kennelijk...

Maar goeie workout kerel, lekker stampen ;)

ow BTW: je kan toch ook ff minder pakken en er een set aan plakken?

Laatst bewerkt:
Echt niet goed bezig man met die knieeën :/

Desondanks wel zwaar respect voor de reps met dergelijk gewicht!

Dikke respect Loo dat je gewoon doorknalt, omdat je niet voorschut wilt staan in de zomer. Maar zoals de andere het al zeggen, het is niet erg verstandig. Ik neem aan dat je over pak en beet 10 jaar nog wel normaal op je linkerbeen wil kunnen lopen. Wat mankeer je eigenlijk precies aan je knie?

Brute training weer Loo!

10 x 140 is netjes man! Heb je overigens niet ****ing veel pijn in je pezen tijdens de leg extensions?

Bull shit Ik press 85kg max 4 hh maar heb tog een dikkere borst
dan iemand die 120kg drukt

Die gast is 184cm 85kg en heeft een borst als een dubbletje zo plat
Ik ben 170cm 90kg 15% en heb een borst die minimaal 5 cm uit steekt qwa dikte

Dikke borst of niet, benchen met 85kg is gewoon gay.

indeed ... 10x140 als laatste setje squats is uber bruut !

Sterk Loo

Ik denk dat je trouwens voorzichtiger moet zijn met die leg extensions dan met die squats.

indeed ... 10x140 als laatste setje squats is uber bruut !

Sterk Loo

Ik denk dat je trouwens voorzichtiger moet zijn met die leg extensions dan met die squats.

+1

heb ik ooit ergens eens gelezen; bij knieproblemen met een grote boog om het leg extension apparaat heenlopen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven