- Waardering
- 2
Loo, ik vind het stom dat weet je.
Maar desondanks een brute hardcore training.
Fijne avond beest.
ik ben het met de sarge eens - het is het niet waard broeder - take indeed the pain
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijne avond beest.
Fijne avond beest.
Rot van je knie broeder.. Veel sterkte er mee, een zeer sterkte training neergezet! Wat een volume op de Squat weer.. Het is ongeloofelijk! Je bent erg sterk voor een BB van jouw gewicht..
Ik vind je wel hardcore om elke keer toch die benen te willen kapotmaken ondanks je kapotte knieof het slim is zullen we later wel zien
Goede training!
matig van je knie man, als je nu moet kappen ben je gains ook weer kwijt. Dacht dat jij met je blessures wel je lesje had geleerd![]()
Mooi k*t manIk moet er dan ook niet aan denken om met hulp nog wat reps uit me squats te persen. Hoop dat je snel een manier vind die voor jou werkt om je benen aan te pakken zonder je knieen verder te vernken.
Echt niet goed bezig man met die knieeën :/
Desondanks wel zwaar respect voor de reps met dergelijk gewicht!
Dikke respect Loo dat je gewoon doorknalt, omdat je niet voorschut wilt staan in de zomer. Maar zoals de andere het al zeggen, het is niet erg verstandig. Ik neem aan dat je over pak en beet 10 jaar nog wel normaal op je linkerbeen wil kunnen lopen. Wat mankeer je eigenlijk precies aan je knie?
Hoe slaag je daar telkens in met je knie? Zijn je kruisbanden of gewrichtsbanden uitgerokken ofzo? Normaal neemt een sterke dijspier toch juist druk van het kniegewricht weg?
goed volume op alle oefeningen maar volgens mij blijf je beetje hangen qua gewicht en reps
Maar dat Xtra ook zegt...dude je knie![]()
hmmmm jaaaaa, daar komt ie weer... knie gekloot, heb ik dus ook gehad, en sindsdien trap ik geen full squats meer, jah of ut gewicht moet aanmerkelijk omlaag, blijft toch altijd een issue kennelijk...
Maar goeie workout kerel, lekker stampen
ow BTW: je kan toch ook ff minder pakken en er een set aan plakken?
10 x 140 is netjes man! Heb je overigens niet ****ing veel pijn in je pezen tijdens de leg extensions?
indeed ... 10x140 als laatste setje squats is uber bruut !
Sterk Loo
Ik denk dat je trouwens voorzichtiger moet zijn met die leg extensions dan met die squats.
+1
heb ik ooit ergens eens gelezen; bij knieproblemen met een grote boog om het leg extension apparaat heenlopen!
Met leg extensions heb ik echt totaal geen last. Tegen de tijd dat ik op leg extensions kom dan is alles zo opgewarmd en zit er zo'n pomp in m'n benen dat het gewoon soepel loopt. Kniebuigingen tijdens squats en leg presses zijn echt een probleem, zolang ik die wrap stevig om die pees thv het onderbeen tape is het goed te doen maar zonder wrap gaat opwarmen met lege stang al pijnlijk, ik heb al 3 sets nodig wil ik in de buurt van parallel komen.

Dacht dat Dave Palumbo opperde zelde of nooit leg extensions te doen met een full stack. En het onding
enkel te gebruiken als opwarming voor squats of heel op het einde van je beentraining. Bij de leg extension
moet je trouwens ook altijd letten op overrekken. Dus nooit een full range of motion nemen en ergens
stoppen zodat je onderbeen haaks staat op de vloer.
Just FYI![]()

Is al een wonder dat ik zo zwaar kanHardcore die dumbbell rows..
Train je wel eens specifiek je onderrug?
dus tiger kan die pull ups zonder assisted?
Maar waardoor ben je brak dan?
Ik vind assisted pull ups er altijd wel een beetje gay uitzien man.
Hoezo brak dan? Gedoet gister?
Hardcore die dumbbell rows..
Train je wel eens specifiek je onderrug?
volgens mij is deadlift een aardige oefening voor de onderrug..!?
Ik vind het een bruute training hoor.. check die gewichten voor iemand van jouw BW.. PFFFF.. Die BOR ook! En echt veel sets! Respect maar weer!