AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
A big ****ing brick, want ik snap hem gewoon niet ?!? ik volg niet alle topics

Marc J, je bent echt triest bezig met dat filmpje van je 100x per dag op het forum te zetten, als je na dat foto topic het gewoon had laten rusten laat je imo zien dat je erboven staan. Het is een goede prestatie tuurlijk, maar nu lijkt het net of je aandacht geil bent ofzo..

Ontopic: Goede rug training, 110 bor is netjes als je em strict uitvoert.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.027
DINSDAG

Tja wat moet ik er van zeggen. Met m'n verstand getraind, dus niet te zwaar gegaan ivm knie. Met leg press kon ik niet te diep gaan en leg curls ook licht gebleven. Eerste training in weken die ik kan posten zonder een kloppende knie. Je mist de squat natuurlijk wel. Misschien over een paar weken weer erin gooien als laatste oefening. Kuiten op high reps gepakt met weinig rust, ben benieuwd of ik spierpijn heb morgen. Verder ff aankijken of dit voldoende is om te groeien...

Benen

Leg press (plate loaded) voeten smal
12 * 200
12 * 250
12 * 300
10 * 350
8 * 400 (****ing bitchslap in de face was die set)
12 * 250

Leg extensions (fullstack)
4 * 14 * 75

Stiff leg deadlift
10 * 60
10 * 80
10 * 100
10 * 120

Seated leg curls
12 * 45
12 * 55
10 * 65 (pijn)
12 * 55

Standing calve raises
25 * 100
3 * 25 * 200

Seated calve raises
25 * 20
3 * 25 * 30
23 * 40

Voeding

Vandaag met NO-xplode en creatine begonnen

09.30 bord brinta met whey shake, biergist
12.30 4 boterhammen met 200gram makreel, creatine, vit C + multi
15.30 125gram rijst met 5 eieren, biergist
preworkout; 1 scoop NO-xplode
16.30 trainen
direct na trainen AA met creatine
19.30 125gram rijst, 2 eieren, 200gram tartaar, visolie + vit E
22.30 100gram cashewnoten, 500gram magere kwark, creatine

Ik zou oppassen met die leg extensions.
Verder geen last van de knieën gehad?

Geen last met legpress?

Toch netjes vind ik.

hoe bevalt de No explode??

btw ik merk dat je vaak last heb met de leg curls? heb je dan last van je knie??

sjezus mina Loo, die leg press van jou man! Heel erg sick! Dikke respect gap

Doe nou eens facking rustig aan met die klote knie!

Wel weer een lekkere training ondanks blessure en je voeding ziet er goed beest. Ik ben ook benieuwd hoe die no-xplode jou bevalt. Ongezouten mening svp.......
fijne avond en eetze.

Zwaar brutale training, ook complimenten voor de voeding, kan eenvoorbeeld aan jouw nemen..

Zorgt die CREA Savonds niet voor slaapproblemen?

brute legpress - je hebt helemaal gelijk t.a.v die squats , vooral omdat je moet denken aan je toekomst als fysio - je hebt gewoon je knie nog jaren nodig - ook ik ben benieuwd naar je no-xplode ervaring

Zwaar brutale training, ook complimenten voor de voeding, kan eenvoorbeeld aan jouw nemen..

Zorgt die CREA Savonds niet voor slaapproblemen?

Neem een voorbeeld aan z'n trainingen maar niet aan z'n rust, Loo weet niks van rusten die gast is altijd bezig met trainen, trainen en nogmaals trainen. :D

Rustig aan zegt ie, zie ik daar 8*400kg leg press staan :D
nou ja tis wel een zeer goede training, niets op aan te merken, die kuiten zullen ook zeer goed aangepakt zijn met die 25reppers, voelen altijd goed aan!
Ik zou ook wel eens willen weten hoe die NO-Explode je bevalt, wou daar ooit ook eens mee experimenteren :D

Ik heb vandaag weer crack gebruikt. 1 schepje neem van mij aan dat dat spul retegoed is zonder bullshit..........

Ik ga een pot kopen dat is echt topspul!

Ik heb je trainingsschema een beetje gejat :D.

Wanneer train je buik eigenlijk?

kerel, ik reply even vanuit het log van jesaja ivm de zwakke knie.

Ik lees dat je ook last heb van je knieen.

Ik zag je schrijven over sporing van de knie, hetzelfde verhaal dat myn fysio gaf.

Doe je daar rehaboefeningen voor? behalve 400 kg legpresses:rolleyes:

Ik heb begrepen dat om de sporing beter te laten lopen (of in te slijten) je de laatste beweging van het strekken van de knie moet trainen, lichte leg exstensions, op 1 been zakken en weer omhoog drukken (met BW) en fietsen enz.

Ik weet niet of jij hetzelfde probleem heb maar ivm met je comment in jesajas log dacht ik, vraag even wat jij er mee doet.

Verder mooi log man, mooie gewichten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven