XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb je niet gereport hoor. Ik kon mn "haha, nee"-gif weer gebruiken. Thx for posting.

heb jij niet een training om aan te beginnen :o:o

Nice comeback.
Hoe oud ben je nou eigenlijk man. Wil je nou respect, omdat je rode kaartjes krijgt voor het plaatsen van dat filmpje van je.

Kijk toen Loo en Tiger het deden was het nog grappig. Nu kom het alleen maar treurig over.
On second thought je doet me niet denken aan 50 cent, maar eerder aan die pubertjes op school, die de grap te ver doorvoeren, omdat er een keer iemand om gelachen heeft.

maar we moeten niet klagen maar zoals snoob altijd zegt

JUST DANCE

9k9e91.gif

Haha grapjurk, het is de 5de rep met een gewicht waar jij vast nog geen beweging in krijgt. Ook heb ik dag ervoor een sterkste man wedstrijd gewonnen. Ga nog wat spammen met je squatfilmpje alsof het iets voorstelt haha. Wat ben je toch een nicht.

Beste tiger4evaH,

Je hebt een overtreding begaan op DutchBodybuilding.com Forum. Je hebt hier een waarschuwing (gele kaart) voor gekregen.

Reden:
-------
Flooding

Voortaan dat soort onzintopics achterwege laten in serieuze secties. Rode kaart vervalt.
-------

Waarschuwingen dienen als een herinnering aan de forumregels, waarvan je verwacht wordt deze te begrijpen en te volgen.

Vriendelijke groet,
DutchBodybuilding.com Forum

??? Where the **** is deze dan voor

Nice comeback.
Hoe oud ben je nou eigenlijk man. Wil je nou respect, omdat je rode kaartjes krijgt voor het plaatsen van dat filmpje van je.

Kijk toen Loo en Tiger het deden was het nog grappig. Nu kom het alleen maar treurig over.
On second thought je doet me niet denken aan 50 cent, maar eerder aan die pubertjes op school, die de grap te ver doorvoeren, omdat er een keer iemand om gelachen heeft.

MarcJ heeft de sweet taste of e-fame geproefd.. nu wil hij meer. Z'n eerste online succesjes.. nu hopen dat die hyves vriendschapsverzoekjes bij random hot chicks ook geaccepteerd worden en MarcJ is binnen!

Beste tiger4evaH,

Je hebt een overtreding begaan op DutchBodybuilding.com Forum. Je hebt hier een waarschuwing (gele kaart) voor gekregen.

Reden:
-------
Flooding

Voortaan dat soort onzintopics achterwege laten in serieuze secties. Rode kaart vervalt.
-------

Waarschuwingen dienen als een herinnering aan de forumregels, waarvan je verwacht wordt deze te begrijpen en te volgen.

Vriendelijke groet,

Voor die topic van net?:roflol:

Nice comeback.

somebody is sucking a powerlifting c**k

Laatst bewerkt:
heb jij niet een training om aan te beginnen :o:o

Heb jij geen leven dat je trots kan zijn op een paar zogenaamde "e-fans"? :roflol:

Ga wat vrienden zoeken zodat je tegen hen aan kan lullen met je gespam.

De ware nerd in jou komt weer boven, triest zeg.

Beste tiger4evaH,

Reden:
-------
Flooding

-------

Vriendelijke groet,

Geel omgezet in rood, zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen. Of wil je liever rood terug?

Ik lig in een deuk hier, haha :D
Wat is er mis mee? Humor ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.018
:coffeepc:

Nice, weer een E-battle :D
"KnuppelJ" zit waarschijnlijk met zn bandana en een pipa achter de pc nu.

Laatst bewerkt:
what's the deal met dat filmpje van marcJ. Ik volg niet

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven