MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
misschien is hij boos over dat ingeleverde coke op het strand van schevingen...

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.542
Yo yo still alive. M'n log gaat rustig verder zonder mij zie ik.
Geen probleem.

Ik heb deze week weer redelijk schandalig geleefd; beetje daten, zuipen en uitslapen.

Woensdag had ik inderdaad officieel m'n diploma-uitreiking, samen met beginnerbb. Was wel lachen. En dat moest natuurlijk wederom uitvoerig gevierd worden. Voor de zoveelste keer al. Dus woensdagnacht was ik helemaal total los.

Donderdag en vrijdag wel getraind met tiger4evah, ging niet eens zo slecht eigenlijk gezien de omstandigheden.

Vrijdagavond naar een of ander gratis festival gegaan met Monique Smit, de 3J's en Nick&Simon. Niet echt mijn muzieksmaak dus flink aan het bier gezeten, zaterdag een brute kater.
Zaterdagavond toch maar weer terug gegaan naar dat gratis festival; deze avond was er Guus Meeuwis. Ook niet echt mijn muzieksmaak, maar van bier drinken had ik m'n lesje geleerd. Dus ben ik over gegaan op de Fanta, met ghb erin uiteraard. En af en toe een nakkie want je moet wel fit blijven.
Weer total los uiteraard.
Efin nog met een chickie mee naar huis gegaan waarmee ik deze week al eerder mee gedate had; was half 7 vanmorgen thuis omdat ze zelf de deur uit moest. Van half 7 tot 17.00 geslapen, en nu kan de dag beginnen.
Het klikt overigens wel met die chick dus misschien wordt dit wel m'n zomervriendin. Ik ga m'n best doen. :rolleyes: >:orly:

Ter zake; ik ga morgen een nieuw schema opstellen en we gaan er weer met frisse moed tegen aan. Tiger4evah is ook weer gemotiveerd om te knallen dus we gaan elkaar weer proberen omhoog te trekken. (gay-uitspraak trouwens).

En dan het volgende;
Ik zie dat hier een aantal sherlocks de indruk proberen te wekken dat ik "stiekem" gekuurd heb ofzo. Ik heb altijd openheid van zaken gegeven en ik ben altijd duidelijk geweest in mijn standpunten over kuren. Daarover zijn er in mijn log al tal van discussies over geweest dus ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken. Ik in +-2006 weleens gekuurd (geloof 2x) met lichte middelen; primo en later turinabol (orals). 1x testo geprobeerd maar daar ben ik zo ziek van geworden dat ik die voortijdig heb afgebroken en dacht; **** this shit dit is niks voor mij. Uiteindelijk weinig overgehouden van die handel. Wie de behoefte heeft z'n gal te spuwen; ga vooral je gang als je jezelf daardoor beter voelt. Het boeit mij echt geen ene **** namelijk. Feel free to hate.

Over en sluiten.

Ok. Thanks voor de info over het gebruiken!

Ok, welcome back Loo! :D

Jij leeft je ook constant uit hé.. :D
Wat is er mis met alleen alcohol? :(

• #5.546
Jij leeft je ook constant uit hé.. :D
Wat is er mis met alleen alcohol? :(

Je had verder alleen smirnoff daar en dat was 3 munten = 6 euro.
10 smirnoffs = 10x3 munten = 60 euro.
Krijg de tieves ik bestel wel 2 fanta daar gooi wat scheutjes van m'n eigen flesje doorheen en dan ben ik 3x zo dronken als van die smirnoffs.
kosten; 2 munten = 4 euro.
Winst; 60 euro - 4 euro = 54 euro.
Kijk dat is makkelijk verdient! Zijn toch bijna 4 pakkies sos.

Je moet economisch denken bro.
In dit log leer je nog wat.

Je had verder alleen smirnoff daar en dat was 3 munten = 6 euro.
10 smirnoffs = 10x3 munten = 60 euro.
Krijg de tieves ik bestel wel 2 fanta daar gooi wat scheutjes van m'n eigen flesje doorheen en dan ben ik 3x zo dronken als van die smirnoffs.
kosten; 2 munten = 4 euro.
Winst; 60 euro - 4 euro = 54 euro.

Kijk dat is makkelijk verdient! Zijn toch bijna 4 pakkies sos.

Je moet economisch denken bro.
In dit log leer je nog wat.
60-4 is bij mijn weten nog steeds 56 hoor :D

hehe is goed bro :roflol:

Oey!! Ook naar de rijnweek gewees mja.. Je neemt Je weken momenteel niet serieus! Hmm, Skip mij jouw gains dan is ffies! Sterkte deze week met voeding+training.. Erg benieuwd naar je nieuwe schema, voor mij ook binnenkort, met dat lage reppen beetje zat..

Yo yo still alive. M'n log gaat rustig verder zonder mij zie ik.
Geen probleem.

Ik heb deze week weer redelijk schandalig geleefd; beetje daten, zuipen en uitslapen.

Woensdag had ik inderdaad officieel m'n diploma-uitreiking, samen met beginnerbb. Was wel lachen. En dat moest natuurlijk wederom uitvoerig gevierd worden. Voor de zoveelste keer al. Dus woensdagnacht was ik helemaal total los.

Donderdag en vrijdag wel getraind met tiger4evah, ging niet eens zo slecht eigenlijk gezien de omstandigheden.

Vrijdagavond naar een of ander gratis festival gegaan met Monique Smit, de 3J's en Nick&Simon. Niet echt mijn muzieksmaak dus flink aan het bier gezeten, zaterdag een brute kater.
Zaterdagavond toch maar weer terug gegaan naar dat gratis festival; deze avond was er Guus Meeuwis. Ook niet echt mijn muzieksmaak, maar van bier drinken had ik m'n lesje geleerd. Dus ben ik over gegaan op de Fanta, met ghb erin uiteraard. En af en toe een nakkie want je moet wel fit blijven.
Weer total los uiteraard.
Efin nog met een chickie mee naar huis gegaan waarmee ik deze week al eerder mee gedate had; was half 7 vanmorgen thuis omdat ze zelf de deur uit moest. Van half 7 tot 17.00 geslapen, en nu kan de dag beginnen.
Het klikt overigens wel met die chick dus misschien wordt dit wel m'n zomervriendin. Ik ga m'n best doen. :rolleyes: >:orly:

Ter zake; ik ga morgen een nieuw schema opstellen en we gaan er weer met frisse moed tegen aan. Tiger4evah is ook weer gemotiveerd om te knallen dus we gaan elkaar weer proberen omhoog te trekken. (gay-uitspraak trouwens).

En dan het volgende;
Ik zie dat hier een aantal sherlocks de indruk proberen te wekken dat ik "stiekem" gekuurd heb ofzo. Ik heb altijd openheid van zaken gegeven en ik ben altijd duidelijk geweest in mijn standpunten over kuren. Daarover zijn er in mijn log al tal van discussies over geweest dus ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken. Ik in +-2006 weleens gekuurd (geloof 2x) met lichte middelen; primo en later turinabol (orals). 1x testo geprobeerd maar daar ben ik zo ziek van geworden dat ik die voortijdig heb afgebroken en dacht; **** this shit dit is niks voor mij. Uiteindelijk weinig overgehouden van die handel. Wie de behoefte heeft z'n gal te spuwen; ga vooral je gang als je jezelf daardoor beter voelt. Het boeit mij echt geen ene **** namelijk. Feel free to hate.

Over en sluiten.

Sounds like a lot of fun!! ;)

Dit soort weekjes moeten kunnen, als je straks maar weer gaat knallen. En dat gaat best goed komen, geloof ik!

Back to the real live komende weken Loo.
Hard knallen, alles geven.
Rijst, vis , kip , broccolli en bananen moeten je strot uit komen de komende weken.
Het woord alcohol wil ik voorlopig hier niet meer zien.
Op tijd naar bed... 22:30 is wel een mooie tijd voor jou.

Je lichaam gaat je dankbaar zijn ;)

Flinke testo boosts zijn overigens wel toegestaan... dus ga vooral je gang bij de dames :hedbang:

• #5.555
ff een nieuw schema opgesteld.
In principe hebben we niet echt zwakke punten meer (op benen na:o) waar we aan moeten werken. Moet ff kijken hoe het gaat gezien het blessureleed van de schouder van tiger4evah en mijn knie. Ik heb al een paar weken niet fatsoenlijk benen gepakt dus ik verwacht eigenlijk dat het nu beter gaat. M'n knie voelt sowieso beter aan de laatste weken.
Met benen gooi ik de squat er weer in, maar wel als derde oefening zodat hij al voorvermoeid is. We pakken ook geen riem zodat die onderrug goed moet meewerken. Ik wil die core weer wat sterker maken; vandaar deadlifts, pendlay rows en standing presses erin.
De biceps na rugdag is vooral op bloedvolume, we pakken hem vrijdag namelijk nog een keer.
Buik, kuiten, traps en onderarmen worden s'ochtends gepakt.
Ik ga met name m'n onderarmen weer trainen, ik heb massa genoeg erop maar m'n polsen zijn weer zwakker geworden de laatste tijd.

Ik ga ook weer beginnen met kickboksen om cardiovasculair op niveau te blijven.

Tot slot wil ik het volgende toepassen ; twee weken op 12 reps, twee weken op 8 reps, en twee weken op 6 reps gaan zitten. Zo blijft het "shockend".

Anyway hier het schema;

Maandag

Schouders / Triceps

Standing front press
Seated front raises
Standing side raises

Dips (?...)
Seated french press
One arm triceps extensions (cable)

Dinsdag

Rug/ Biceps

Deadlift
Wide grip pull ups
Pendlay rows
Small grip pull downs

Ez-bar curls op scott bench
Hammer curls (rope)

Woensdag

Kuiten + Buik

Donderdag

Benen

Leg press (45 graden)
Lunges (smith machine
Squat
Seated leg curls
Adductor machine

Vrijdag

Borst / Biceps

Bankdrukken
Schuindrukken
Standing cable crossover

Standing barbell curls
Seated db curls 3 sets
Standing hammer curls 3 sets

Ik hoop dat ik de ballen heb om weer op hardcore-modus te blijven staan.
Vroeg of laat ben ik het rock 'n roll leventje weer helemaal zat en denk ik bij mezelf; goddamn what were you thinking man, om vervolgens nederig en met de staart tussen m'n benen weer terug in the gym te komen. Ik hoop dat die dag nog eerder vandaag dan morgen komt...Ik begin inmiddels al serieus te krimpen dus het kan nooit lang meer duren. Het beste wat me nu kan overkomen is een gebeurtenis in m'n leven die veel haat opwekt.

Zomer superdude programma 2x per week biceps ?:)
Ziet er goed uit beest ---> good to go gainze en trainze!

ziet er een lekker schematje uit bro ;)
1 vraagje wel: je doet geen aparte oefening voor de achterste schouderkop, vind je dat je die genoeg pakt bij de rows?

• #5.559
ziet er een lekker schematje uit bro ;)
1 vraagje wel: je doet geen aparte oefening voor de achterste schouderkop, vind je dat je die genoeg pakt bij de rows?

juist.

We hebben hem wel een hele tijd apart aangepakt, als schouders en rugdag niet achtereenvolgend waren dan had ik wel apart achterkant schouders erbij gepakt. Maar in principe pak je hem met rug al genoeg mee.

Denk dat alleen op bloedvolume zwaar overbodig na rugtraining train hem dan maar stuk;)...

Traps tot je oren inderdaad......!!:D

ja na rug zit er toch al weinig kracht meer in, daarom vooral op de pomp.

Die traps ga ik ook in de ochtend pakken. Die van tiger zijn groot genoeg dus hij wil ze niet meer pakken. Daarom pak ik ze apart.

Ziet er goed uit Loo, succes! Ik hoop dat je er lekker op gaint! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven