- Waardering
- 55
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
>
Jij leeft je ook constant uit hé..
Wat is er mis met alleen alcohol?![]()
60-4 is bij mijn weten nog steeds 56 hoorJe had verder alleen smirnoff daar en dat was 3 munten = 6 euro.
10 smirnoffs = 10x3 munten = 60 euro.
Krijg de tieves ik bestel wel 2 fanta daar gooi wat scheutjes van m'n eigen flesje doorheen en dan ben ik 3x zo dronken als van die smirnoffs.
kosten; 2 munten = 4 euro.
Winst; 60 euro - 4 euro = 54 euro.
Kijk dat is makkelijk verdient! Zijn toch bijna 4 pakkies sos.
Je moet economisch denken bro.
In dit log leer je nog wat.

Yo yo still alive. M'n log gaat rustig verder zonder mij zie ik.
Geen probleem.
Ik heb deze week weer redelijk schandalig geleefd; beetje daten, zuipen en uitslapen.
Woensdag had ik inderdaad officieel m'n diploma-uitreiking, samen met beginnerbb. Was wel lachen. En dat moest natuurlijk wederom uitvoerig gevierd worden. Voor de zoveelste keer al. Dus woensdagnacht was ik helemaal total los.
Donderdag en vrijdag wel getraind met tiger4evah, ging niet eens zo slecht eigenlijk gezien de omstandigheden.
Vrijdagavond naar een of ander gratis festival gegaan met Monique Smit, de 3J's en Nick&Simon. Niet echt mijn muzieksmaak dus flink aan het bier gezeten, zaterdag een brute kater.
Zaterdagavond toch maar weer terug gegaan naar dat gratis festival; deze avond was er Guus Meeuwis. Ook niet echt mijn muzieksmaak, maar van bier drinken had ik m'n lesje geleerd. Dus ben ik over gegaan op de Fanta, met ghb erin uiteraard. En af en toe een nakkie want je moet wel fit blijven.
Weer total los uiteraard.
Efin nog met een chickie mee naar huis gegaan waarmee ik deze week al eerder mee gedate had; was half 7 vanmorgen thuis omdat ze zelf de deur uit moest. Van half 7 tot 17.00 geslapen, en nu kan de dag beginnen.
Het klikt overigens wel met die chick dus misschien wordt dit wel m'n zomervriendin. Ik ga m'n best doen.>
Ter zake; ik ga morgen een nieuw schema opstellen en we gaan er weer met frisse moed tegen aan. Tiger4evah is ook weer gemotiveerd om te knallen dus we gaan elkaar weer proberen omhoog te trekken. (gay-uitspraak trouwens).
En dan het volgende;
Ik zie dat hier een aantal sherlocks de indruk proberen te wekken dat ik "stiekem" gekuurd heb ofzo. Ik heb altijd openheid van zaken gegeven en ik ben altijd duidelijk geweest in mijn standpunten over kuren. Daarover zijn er in mijn log al tal van discussies over geweest dus ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken. Ik in +-2006 weleens gekuurd (geloof 2x) met lichte middelen; primo en later turinabol (orals). 1x testo geprobeerd maar daar ben ik zo ziek van geworden dat ik die voortijdig heb afgebroken en dacht; **** this shit dit is niks voor mij. Uiteindelijk weinig overgehouden van die handel. Wie de behoefte heeft z'n gal te spuwen; ga vooral je gang als je jezelf daardoor beter voelt. Het boeit mij echt geen ene **** namelijk. Feel free to hate.
Over en sluiten.
bek houden ik heb m'n HBO-diploma.
hahaha ****ed up bro foutje

) waar we aan moeten werken. Moet ff kijken hoe het gaat gezien het blessureleed van de schouder van tiger4evah en mijn knie. Ik heb al een paar weken niet fatsoenlijk benen gepakt dus ik verwacht eigenlijk dat het nu beter gaat. M'n knie voelt sowieso beter aan de laatste weken.Zomer superdude programma 2x per week biceps ?
Ziet er goed uit beest ---> good to go gainze en trainze!~
ziet er een lekker schematje uit bro
1 vraagje wel: je doet geen aparte oefening voor de achterste schouderkop, vind je dat je die genoeg pakt bij de rows?
Denk dat alleen op bloedvolume zwaar overbodig na rugtraining train hem dan maar stuk...
Traps tot je oren inderdaad......!!![]()