MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
je moet gewoon niet de ziekelijke drank hebben om alles samen te willen doen...dan ka je imo gewoon hardcore blijven ipv deze happyhardcore.

idd leuke dingen doe je met je kameraden, en met je vriendin heb je coïtus en kijk je knus op de bank films.

ze rookt heel weinig, paar sigaretten per dag.
Ik heb er nog geen last van gehad.

Enige minpunt die ik heb gevonden;
Ze is harstikke verzorgd, maar...ze heeft zich twee keer in het openbaar vertoont zonder make-up. Kijk als ik alleen ben met haar; geen probleem. Liefde maakt blind. Maar twee keer was ik met mijn kennisenkring en toen kwam ze ook ff langs; zonder make-up. Dat is not done weet je, je moet er voor mijn vrienden op je best uit zien. Maar ik heb al een subtiele hint gegeven dus dat komt goed denk ik.
En anders ga ik me een week niet scheren en kom ik op m'n adidas-slippers met witte sportsokken eronder een keer aan bij haar vriendinnen. Kijken hoe ze dat vindt.

:roflol: Ik zou er stante pede mee kappen, de trut!

Maar serieus.. beter dat dan zo'n onzeker trutje dat niet buiten durft te komen zonder perfecte assorti kledij en bijhorende make-up, kom je serieus nergens mee.

edit : Dit uur is voor mij ook een mentale overwinning. Best triest. :(

Laatst bewerkt:
Hahahah vermakelijk weer hier. Succes met je training vanavond Loo.

100% alcohol 0% attitude.

Yeah buddy!

Knalse man! aint nothing........

Ik was er al om 09.00 uit vanmorgen, dat was al een mentale overwinning.
Zo ff kickboksen - buik trainen, vanavond benen trainen (na weken niks doen).
Ohhh wat ga ik gestraft worden vanavond en de dagen erna....Heerlijk.

En als je extra gestraft wilt worden op de benen, moet je eens squat vs leg extension doen, gegarandeerd dat je niet fatsoenlijk de zaal uit kan lopen

Waarom zou je dat doen?
Gewoon 5 x 5 squatten en je hebt al een trainingsprikkel (en morgen spierpijn) na weken geen benen.

Waarom zou je dat doen?
Gewoon 5 x 5 squatten en je hebt al een trainingsprikkel (en morgen spierpijn) na weken geen benen.

Supersets, je weet!

Loo, goede motivatie vandaag. Lekker ff aeroob knallen op de boksbal en vanavond nog ff de benen pakken. Nice.

Ze is harstikke verzorgd, maar...ze heeft zich twee keer in het openbaar vertoont zonder make-up. Kijk als ik alleen ben met haar; geen probleem. Liefde maakt blind. Maar twee keer was ik met mijn kennisenkring en toen kwam ze ook ff langs; zonder make-up. Dat is not done weet je, je moet er voor mijn vrienden op je best uit zien. Maar ik heb al een subtiele hint gegeven dus dat komt goed denk ik.
En anders ga ik me een week niet scheren en kom ik op m'n adidas-slippers met witte sportsokken eronder een keer aan bij haar vriendinnen. Kijken hoe ze dat vindt.

****ing geniaal haha

edit; dit stukje tekst omg, we hebben het er eens in real life over op aanvraag van jou.

hahaha ik ben weer de enige die er zo over denkt kennelijk....
Oke ik zal m'n gedachten erover onder groepsdruk wat bijstellen.

Ik snap je punt wel over die make-up eigenlijk. Het is echter altijd een gevoelig punt (zeker omdat het al een goed verzorgd meisje is). Kijk uit hoe je het brengt, zeker in dit vroege stadium :D;).

Waarschijnlijk denk je nu ook: 'Mid, wie is dat in godsnaam?' Ik lees echter vooral op het forum, elke dag wel even, maar ik wou je toch even wat bijval geven in deze kwestie. Ik zeg niet dat het goed is dat het je zo erg boeit of ze make-up draagt als je vrienden erbij zijn, maar begrijpen doe ik het zeker.

Succes ermee!

Loo, Leef je nog?

Kun je nog lopen...of heb je p*ssy ass weights gesquat?

Wel goed dat je een chickie hebt en ben het eens wat betreft de verzorging, maar vind wel dat als je even snel samen naar de super moet of even een filmpje huren dat er niet altijd verf op hoeft te zitten;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.753
Ze is trouwens ook model bij een of andere fotograaf, ze heeft vandaag foto's van een shoot teruggekregen die zagen er wel weer goed uit. Dus beter b*ch ik niet teveel voordat ik bad karma krijg en gestraft wordt.
Genoeg over make-up, er is ook getraind vandaag.

DINSDAG

12-reppers week 1.
Goddamn deze training was kk zwaar. Ik was niet van plan om tot failure te trainen i.v.m m'n stroeve knietje; die moest sowieso weer ff wakker gemaakt worden na weken geen benen trainen. Het goede nieuws is dat ik na een half jaar pijnlijden deze keer nauwelijks pijn had in m'n knie; kon de wraps bij squatten EINDELIJK achterwege laten. Was toch weer ff wennen; minder balans. Maar wel beter. Voor de rest een dodelijke training ondanks p*ssy weights; tempo er goed in gehouden om toch hoge intensiteit te houden. Props voor tiger de man kende ook geen genade. En props voor no-xplode. Zweet gutste van m'n kop af, nou nog.
En ik ben misselijk en kijk gewoon scheel. Maar maakt niet uit ik blijf knap.

Benen

Leg press (plate loaded)
12 * 100
12 * 150
12 * 200
12 * 250
12 * 250

Lunges (in smith)
12 * 50
12 * 60
12 * 70
12 * 70

Fullsquat
12 * 50
12 * 70
12 * 70
12 * 50

Seated leg curls
12 * 35
12 * 55
12 * 55
12 * 55

Voeding

Beter, nog niet goed.

10.00 bord brinta, 50gram whey shake
13.00 150gram rijst, 3 eieren, 200gram tartaar (biergist, vit C + multi)
15.00 1 banaan + 50gram whey shake
18.00 150gram rijst, 250gram kipfilet (biergist, vit E + visolie)
pre-workout no-xplode
19.00 trainen
post-workout 50gram whey + 30gram dextrose
21.00 bord pasta, tonijnsalade (150gram tonijn + 2 eieren)
23.30 50gram noten, 500gram magere kwark (biergist, visolie)

damn 3x gekookt vandaag?

Wat is dat voor tonijn salade precies?

Ze is trouwens ook model bij een of andere fotograaf, ze heeft vandaag foto's van een shoot teruggekregen die zagen er wel weer goed uit. Dus beter b*ch ik niet teveel voordat ik bad karma krijg en gestraft wordt.
Genoeg over make-up, er is ook getraind vandaag.

Foto's Loo, we willen foto's!:rolleyes::p

pics or it didn't happen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.759

Wat is dat voor tonijn salade precies?

ja het leven van een bodybuilder is nog niet zo makkelijk.

- rijst koken
- roerei maken
- tartaar bakken
- kipfilet snijden + bakken
- pasta koken
- eieren koken
- uien + tomaat + augurk snijden
- tonijnsalade maken

en morgen weer, en overmorgen, en die dag erna, etc.
Koken is nog niet zo erg, de afwas wel.

die tonijnsalade/pastasalade is gewoon simpel;
ik kook die spiraalpasta.
Daarbij gooi ik 150gram tonijn in zonnebloemolie (inclusief wat zonnebloemolie), wat blokjes feta-kaas (inclusief wat vocht ervan), in stukjes gekookt ei, in stukjes gesneden tomaat, in stukjes gesneden rode ui, in stukjes gesneden augurk (zilvervliesuitjes kan ook), soms wat kappertjes, wat yogonaise er doorheen, op smaak brengen met zout en peper, klaar.

Als je lui bent kan je ook gewoon sandwitch-spread gebruiken en daar een blike tonijn en 2 gekookte eieren doorheen gooien.

hahaha ik fl**ker wat pasta in me stoomgebeuren en gooi een stronk brocolli een verdieping hoger. na een kwartier fl**ker ik een stuk vlees in de pan en na 5 min kan ik eten :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven