XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ja en groente of aardappelen of kip of weet ik veel wat. beetje afspoelen onder de kraan met de afwasborstel en je bent weer klaar. beter als al die k*t pannen. voor 1 of 2 personen werkt het perfect.

Wat een ideaal apparaat. Ik ga morgen even zo'n ding halen.

Ohja, sorry voor het vernken van je log, loo.

weet ik veel, ik ben meer van de hamburgers.

dat dan :P....ik zie het zelf wel trouwens :D hij is besteld.

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Wat een ideaal apparaat. Ik ga morgen even zo'n ding halen.

Ohja, sorry voor het vernken van je log, loo.

brengt het niveau weer beetje naar hardcore ipv happy hardcore...hij zou je moeten bedanken :D

die van het plaatje is van de kijkshop 40 euro.

vlees maak ik nog ouderwets in de koekepan.

Is dit serieus Loo z'n Log?
Ik verwachtte hier andere verhalen aan te treffen dan over rijst en rijstkokers...

Gaat de goeie kant op dus.

ja en groente of aardappelen of kip of weet ik veel wat. beetje afspoelen onder de kraan met de afwasborstel en je bent weer klaar. beter als al die k*t pannen. voor 1 of 2 personen werkt het perfect.

Dat moet ik ook hebben. Idd erg vervelend om elke dag/elke twee dagen door je voorraad pannen en potten heen te zitten. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.791
WOENSDAG

12-reppers week 1
Vandaag was eigenlijk rustdag maar ik kan morgen niet. Ik ben helemaal bont en blauw van voorgaande dagen; m'n borst trek ik bijna uit elkaar als ik een jas aan en uit moet doen en vannacht heeft de boze bodybuilding fee met een honkbalknuppel op m'n quads geslagen zo voelt het. Dat is m'n straf voor weken niks doen. Met name met pendlay rows veel last van gehad. Vandaag onder failure getraind om blessures te voorkomen. Desalniettemin was het al een overwinning dat we er überhaupt waren.
De drive begint terug te komen; niks is uiteindelijk belangrijker dan trainen (zie m'n sig)...

Rug

Deadlift
teveel spierpijn in hams + glutes.

V-bar seated rows
12 * 65
12 * 77,5
12 * 92,5
12 * 100

Pendlay rows
12 * 50
12 * 70
12 * 80
12 * 60

Wide grip pull downs (front)
12 * 50
12 * 60
12 * 70
12 * 60

Small grip pulldowns
12 * 50
12 * 50
12 * 50

Voeding

Goed.

Lekkere training Loo.

Begin is er weer........en toch netjes gewerkt.

s6 beest

Ik snap echt niet hoe het komt dat jij trainen en zware avonden/nachten niet kunt combineren. Je moet toch echt wel tijd vinden om 3 keer op een week een uurtje te trainen. Daarmee kan je toch alles onderhouden. Je gaat me toch niet vertellen dat je standaard 5 nachten per week naar de klote bent, he.

Loo is zo'n "alles of niets" gast.

Gelukkig..... Je laat je dus niet helemaal indoctrineren door tietjes, zoutige mosseltjes en sneeuwbergen :D Goed gewerkt Loo!

Enneh.... die spierpijn...? Lekker voor je ! Lekker! Lekker!!!

:evilred:

Lekker getraind Loo.

Dat die geliefde fee nog maar vaak langs mag komen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.800
Ik snap echt niet hoe het komt dat jij trainen en zware avonden/nachten niet kunt combineren. Je moet toch echt wel tijd vinden om 3 keer op een week een uurtje te trainen. Daarmee kan je toch alles onderhouden. Je gaat me toch niet vertellen dat je standaard 5 nachten per week naar de klote bent, he.

zie onderstaande.

Loo is zo'n "alles of niets" gast.

Maximaal trainen het hele voorjaar, en nou maximaal feesten.
Dom, maarja that's the way it is.

In principe valt het makkelijk te combineren, je kan heus wel flink los gaan in het weekend en toch de week goed trainen. Dat het niet bevorderlijk is voor je gains is logisch, het is dan dweilen met de kraan open. Maar beter blijven dweilen dan verzuipen.

Wil je echt gains pakken dan moet je die weekenden helemaal achterwege laten (of in ieder geval sporadisch) en "alles" geven, zo is het nu eenmaal. Of je moet een genetic freak zijn, maar dat zijn er maar weinig.
Tuurlijk je kan best een keer los gaan, maar ik sla weer een beetje door in het andere uiterste.
Maar het tij is weer aan het keren, back to hardcore modus.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven