Best een crack training, 2 pulldowns en wat extensies.
De enige semi mannen oefening waren pendlay row, waar je 1 werkset doet en dips, die je high rep doet. En 1 mannen oefening die je vervolgens met p*ssy weight doet. Get ****in' real, niks goeie training. Dit is een bezigheidstherapie/rehab/assistance workout.
Namens mijn cliënt wil ik de volgende verklaring afleggen inzake meest recente training;
Betreffende deadlifts;
Te weinig kracht
Betreffende wide grip pull down;
Normaliter doet mijn cliënt wide grip pull ups daar deze oefening meer hardcore-gehalte heeft dan kabel-werk, maar wegens omstandigheden (geen goede spotter) is de weloverwogen beslissing gemaakt om pulldowns als waardige vervanger te kiezen daar het instelbare gewicht voor de juiste intensiteit zorgt om aan de rep-doelstelling (zijnde 12 en nu 8 reps) te voldoen.
Betreffende dips;
Mijn cliënt is herstellende van een matige elleboogblessure welke vooral tot uiting komt tijdens de triceps-training. De een na laatste triceps-training was mijn cliënt euforisch gestemd daar er na lange tijd weer weightes dips met 25kg uitgevoerd konden worden binnen een acceptabele pijngrens.
Echter, mijn cliënt kent inmiddels de nauw luisterende connectie tussen geest en lichaam, derhalve is de weloverwogen beslissing gemaakt om geen weighted dips te doen daar de matige mentale gesteldheid een predisponerende factor is tot verhoogd risico van een recidief van pijnperceptie in de tricepsregio.
Betreffende de rest van de triceps training;
Normaliter kiest mijn cliënt ervoor om seated french presses te doen met een ez-bar, maar om eerdere genoemde redenen is er gekozen voor relatief "veilig" kabel-werk.
Namens mijn cliënt wil ik u bedanken voor uw visie inzake de vrijdag-training, we nemen het commentaar in overweging en zullen daar waar mogelijk de volgende training de nodige aanpassingen toepassen ter verhoging van het hardcore-gehalte.