AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Huppakee nog maar een keertje trainen(2x per dag)wat een mooi leven heb jij ook Loo-->:thumbs:

Goed gewerkt weer!

Brute trainingen Loo, keep it up.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.104
Komen er nog foto's van de kuiten ?
Moeten wel enorme hompen zijn als je 300kg kan toe pressen :D

Verder harde training

Helaas heb ik (nog) ecto kuiten, ik heb ze tijden keihard aangepakt maar het maakt niet echt bijster veel uit. Misschien moet ik ze 3x per week gaan pakken ofzo....

Hoe maak je buikspieren trainen leuk eigenlijk, bij mij schiet het er al jaren bij in.

haha dat wil ik ook wel eens weten ja. Zelfde probleem hier :rolleyes:

Buikspieren is een noodzakelijk kwaad.
Zodra je ten volste beseft wat de kracht is van afgetrainde asociaal harde buik in combinatie met een goede fysiek dan heb je geen moeite meer met buikspieren trainen. In mijn 25-jarige datingcarriëre ben ik al er al vroeg achter gekomen dat ripped abs en een goede bilpartij je player-status tot wel 78,3% verhoogt bij vrouwelijk schoon.

Brute trainingen Loo, keep it up.

thanks junior.

damn dan zou ik op 79% uitkomen!

Loo, jij bent fysio heb ik ergens gelezen? Waar heb je op school gezeten en werk je al in de praktijk?

• #6.107
VRIJDAG

8-reppers week 1
Een beetje een laffe training. Ik was een beetje uit het veld geslagen door die deadlift die vrij matig ging, en de rest van de training had ik wat moeite een goede mind-set te vinden en houden. Op zich nog wel "redelijke" gewichten gepakt maar toch komt deze training in de schaal van hardcoreheid niet bij de hogere scores. Tja het kan niet altijd 110 % zijn.

Rug

Deadlift
12 * 60
8 * 100
8 * 140
6 * 160 (gripfail)
6 * 160
5 * 140 (telkens 1sec rust tussen rep)

Pendlay rows
8 * 60
8 * 80
8 * 100
10 * 60 (1sec hold)

Front pull down
8 * 50
8 * 70
8 * 80
8 * 80

Small grip pulldown (v-bar)
8 * 80
8 * 80
10 * 60

Triceps

Dips
4 * 12 * bw

Rope pulldown
8 * 20
8 * 30
8 * 40
8 * 40

One arm cable extensions
8 * 7,5
8 * 10
8 * 12,5
8 * 15
8 * 15

Fijn weekend beesten.

Toch geen verkeerde training met dit weer, een gelijkwaardige training als wat ik zou doen.
Zolang je maar goed eet dit weekend dan is de training niet voor niks geweest ;)

Inderdaad Loo het kan niet altijd 110% zijn, als je maar blijft gaan toch. :thumb:
Ook een fijn weekend.

doe je mixed grip? en met magnesium? zo nee dan heb je al best sterke grip als je tot 6x 160 komt pronated:P verder kun je die pulldowns beter vervangen door pull ups? klas pas in je log dat je die ilde gaan doen, doen zeg ik!:P fijn weekend baas!

straps for the win!

lekkere training.. als de rows pendlay zijn dan zeker impressive!
voor de rest gewoon een behoud massa training..... de hypertrofie shit verwacht ik sowieso niet voor oktober bij jou, of je vriendin zou het moeten uitmaken en je kenkerhard naaien....

oneens, niet alleen omdat betere gripkracht ook voordelen heeft in je verdere training en zorgt voor buffere onderarmen, maar ook nog es omdat veel mensen (waaronder ikzelf) vaak in de dl set up of tussen de reps door
nog wel es met de handen willen schuiven en straps dit onmogelijk mken...

al met al niet slecht toch?

Geen slechte training hoor Loo! Vind je Deadlift juist netjes. :D
Zekers als het geheel straploos is. :thumbs:

Nette training toch!

Ja..die training is zeker niet verkeerd! Geniet van je weekend Loo!:)

Mooie training Loo, Prettig weekend gap ;)

Best een crack training, 2 pulldowns en wat extensies.
De enige semi mannen oefening waren pendlay row, waar je 1 werkset doet en dips, die je high rep doet. En 1 mannen oefening die je vervolgens met p*ssy weight doet. Get ****in' real, niks goeie training. Dit is een bezigheidstherapie/rehab/assistance workout.

• #6.119
Best een crack training, 2 pulldowns en wat extensies.
De enige semi mannen oefening waren pendlay row, waar je 1 werkset doet en dips, die je high rep doet. En 1 mannen oefening die je vervolgens met p*ssy weight doet. Get ****in' real, niks goeie training. Dit is een bezigheidstherapie/rehab/assistance workout.

Namens mijn cliënt wil ik de volgende verklaring afleggen inzake meest recente training;

Betreffende deadlifts;
Te weinig kracht :(

Betreffende wide grip pull down;
Normaliter doet mijn cliënt wide grip pull ups daar deze oefening meer hardcore-gehalte heeft dan kabel-werk, maar wegens omstandigheden (geen goede spotter) is de weloverwogen beslissing gemaakt om pulldowns als waardige vervanger te kiezen daar het instelbare gewicht voor de juiste intensiteit zorgt om aan de rep-doelstelling (zijnde 12 en nu 8 reps) te voldoen.

Betreffende dips;
Mijn cliënt is herstellende van een matige elleboogblessure welke vooral tot uiting komt tijdens de triceps-training. De een na laatste triceps-training was mijn cliënt euforisch gestemd daar er na lange tijd weer weightes dips met 25kg uitgevoerd konden worden binnen een acceptabele pijngrens.
Echter, mijn cliënt kent inmiddels de nauw luisterende connectie tussen geest en lichaam, derhalve is de weloverwogen beslissing gemaakt om geen weighted dips te doen daar de matige mentale gesteldheid een predisponerende factor is tot verhoogd risico van een recidief van pijnperceptie in de tricepsregio.

Betreffende de rest van de triceps training;
Normaliter kiest mijn cliënt ervoor om seated french presses te doen met een ez-bar, maar om eerdere genoemde redenen is er gekozen voor relatief "veilig" kabel-werk.

Namens mijn cliënt wil ik u bedanken voor uw visie inzake de vrijdag-training, we nemen het commentaar in overweging en zullen daar waar mogelijk de volgende training de nodige aanpassingen toepassen ter verhoging van het hardcore-gehalte.

Pff ik walg van zulke taal.... maar bon, en die pendlay row?
Waarom ga je niet 2 x per week deadliften? Deadlift = big mountainious back

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven