XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nee hij hoopt dat hij ooit op een dag zo`n enorme grote rug als jij kan krijgen.

:rolleyes::rolleyes:

oh brother.... jij faalt echt op alle vlakken he grootmuil

wat betreft deadlift, in mijn ogen is er niet zo iets als rustig deadliften. Je pakt hem HARD en KORT en dan is het KLAAR. ik he persoonlijk altijd 2x in de week gesquat.. 2x deads erbij is dan moord... vandaar..... maar goed.. pak dan de straps, pak zwaarder en knal eens ermee... ik zie al 1 jaar niks anders dan 160 op de dead max.........

Laatst bewerkt:
wat betreft deadlift, in mijn ogen is er niet zo iets als rustig deadliften. Je pakt hem HARD en KORT en dan is het KLAAR. ik he persoonlijk altijd 2x in de week gesquat.. 2x deads erbij is dan moord... vandaar.....

hangt allemaal van je intensiteit af he... als je het op elkaar afstemt kan het prima...

stephan korte's 3x3 = zelfs 3x deadliften + 3x squatten in de week.

jij houdt van blessures of niet??

Jij weet niks van krachttraining af of wel?
Speed deads, platform, romanian, conventional, sumo, rackpull, against band, reversed band, stiff legged..... Got my point, kk dikz*k.

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Nee hij hoopt dat hij ooit op een dag zo`n enorme grote rug als jij kan krijgen.

Normaal vind ik je een debiel, but I lol'd :D

Jij weet niks van krachttraining af of wel?
Speed deads, platform, romanian, conventional, sumo, rackpull, against band, reversed band, stiff legged..... Got my point, kk dikz*k.

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Normaal vind ik je een debiel, but I lol'd :D

HAHAHAnu wet ik waarom Loo op die manier antwoordt gaf..... :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

oh man... he je log gezien ben niet onder de indruk ****ing weakling
einde discussie

HAHAHAnu wet ik waarom Loo op die manier antwoordt gaf..... :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

oh man... he je log gezien ben niet onder de indruk ****ing weakling
einde discussie

Kappe, dit moet wel de meest trieste post ooit zijn.... Omdat ik "niet zo sterk" als jij bent, ga je niet in discussie.

Ik heb bij een BW van 90, 190 kilo gesquat, 140 gebencht, 225 gedeadlift.
Jij bent 23 kilo zwaarder, r*tard.

Kappe, dit moet wel de meest trieste post ooit zijn.... Omdat ik "niet zo sterk" als jij bent, ga je niet in discussie.

zoals ik al zei..... einde discussie..... dat jij geen gains kan halen uit je lifts kan ik niks aan doen.... fijn weekend nog!

zoals ik al zei..... einde discussie..... dat jij geen gains kan halen uit je lifts kan ik niks aan doen.... fijn weekend nog!

:roflol:

Monsterconclusie.
Idd, einde "discussie".
Je moet wel een verkankerde persoonlijkheid hebben als zelfs iedereen op internet je haat. Je ouders hebben het flink verdoet bij jou.

Ging ik net zeggen... :roflol:

Wat een kneus is het toch.. En maar blijven denken dat hij monsterlijk sterk is. :rolleyes:

Komop Marc, ga eens cutten zwijn. :thumbs:

Wat een Internet helden hier ook allemaal. :rolleyes:
"Ik ben sterker als jij etc" zoek toch effe een leven dit is een BB forum, geen kindertuin.

OT:
Knap werk loo :)

topic-hijack?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Monsterconclusie.
Idd, einde "discussie".
Je moet wel een verkankerde persoonlijkheid hebben als zelfs iedereen op internet je haat. Je ouders hebben het flink verdoet bij jou.
Nee hij wil wraak nemen op mensen waar hij vroeger tegen opkeek toen hij irl werd gepest. Wat is nou veiliger dan die wraak op internet te nemen. :D

Zie het als een compliment.

pat je was me net voor. hoe bedoel je topic hijacking!

Voor Loo
Groetjes van Ivo, Loo!
Van Ivo

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven