Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jij komt hier ff in de bodybuildingsectie mij vernederen met je 90kg M.P's
Wordt tijd dat je weer eens seated db presses gaat doen, ben benieuwd wat je daar op pakt.

Bodybuilding is zoveel meer dan gewichten optillen. Je moet in je spier kruipen, 1 zijn met je spier, denken als je spier, leven als je spier, er zijn voor je spier, je spier begrijpen. Gewichten zeggen helemaal niks, het gaat er om wat je denkt tijdens het poseren!

Bodybuilding is zoveel meer dan gewichten optillen. Je moet in je spier kruipen, 1 zijn met je spier, denken als je spier, leven als je spier, er zijn voor je spier, je spier begrijpen. Gewichten zeggen helemaal niks, het gaat er om wat je denkt tijdens het poseren!

+ een berg

Ga je in Zuilen wonen? Als je er komt moet je me ff aanspreken. Ik ben de kleinste ecto die daar rond loopt, kan niet missen.

Mooi, dan ben ik iig niet de enige, ik viltstift wel het DBB logo op mn maat S Hema tanktop. En ja, ik woon achter de watertoren, denk dat ik morgen eens even een losse training ga meepakken, daarna heb ik nog wat intro's.

Mooie schouder workout vriend.
Ik pak exapct dezelfde oefeningen als jou, hopelijk krijg ik dus ook mosnter schouders want die van mij kunnen wel wat actre aandacht gebruiken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.085
Mooie schouder workout vriend.
Ik pak exapct dezelfde oefeningen als jou, hopelijk krijg ik dus ook mosnter schouders want die van mij kunnen wel wat actre aandacht gebruiken!

Met M.P's /presses zwaar beuken in lage repranges, front raises ook tandjes op elkaar, maar side raises en bent over side raises gewoon superstrikt uitvoeren met iets hogere repranges (rondom de 10).

Tijdens de side raise een denkbeeldige lijn tussen je ellebogen trekken en altijd zorgen dat je handen niet boven die lijn uitkomen. En je duimen moeten lager dan je pinken zitten, dus je pols iets indraaien naar binnen toe.
Ik zie zoveel jongens side raises en bent over side raises te zwaar pakken; te slechte uitvoering en teveel smokkelen. Werkt niet voor die oefening.

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

DONDERDAGAVOND

Nog maar een keer naar de gym geweest, gewoon omdat het kan.
En omdat m'n nieuwe vriendinnetje geilt op buikspieren.

Kuiten

Toe press op incline leg press
15 * 100
15 * 200
12 * 300
12 * 300
12 * 300
15 * 200

Standing calve raises
15 * 100
12 * 150
12 * 200
15 * 200

Seated calve raises
3 * 20 * 20 (teveel spierpijn in quads > kussentje drukt op bovenbenen)

Buik

Hanging leg raises (op dipsteunen)
4 * 20hh

Hanging knee raises
3 * 15hh

Crunches
3 * 20hh

• #6.087
blijvertje dus....straks ga je nog werken ook :eek:

Ik ben juist weer fanatieker geworden door haar nadat ik complimenten heb gehad over m'n uitstekend gevormde gluteus.

Maar dat had ik al vaker gehoord.

:roflol:

Ah kijk, ze houd je gaande. :)
Nou nog even klaar zijn met je drugsgebruik en je alcoholgebruik verminderen en you'r good to go. :thumbs:

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

I lol'd. :roflol:

• #6.091

Die kans zit er wel in ja.
Het wordt steeds lastiger om m'n werkloze leven te verantwoorden tegenover de buitenwereld. In deze maatschappij wordt je niet geaccepteerd als je niet werkt maar wel geld hebt. Jaloersie.

Morgen ga ik toevallig een sollicitatiebrief schrijven.
Gelukkig ga ik over een paar weken een maand op vakantie, dus ik probeer het tot die tijd te rekken.

(ook m'n relatie trouwens; nog een paar weken dan ben ik een maand weg, die maand krijg ik dus kado en dan zit ik meteen op een nieuw record "langste relatie" )

Die kans zit er wel in ja.
Het wordt steeds lastiger om m'n werkloze leven te verantwoorden tegenover de buitenwereld. In deze maatschappij wordt je niet geaccepteerd als je niet werkt maar wel geld hebt. Jaloersie.

Morgen ga ik toevallig een sollicitatiebrief schrijven.
Gelukkig ga ik over een paar weken een maand op vakantie, dus ik probeer het tot die tijd te rekken.

(ook m'n relatie trouwens; nog een paar weken dan ben ik een maand weg, die maand krijg ik dus kado en dan zit ik meteen op een nieuw record "langste relatie" )

Jaloezie. ;)
Succes met je solicitatie! :thumbs:
Haha Loo thinking about a long therm relationship. :eek:

pathetic ;) hoeveel kilo vvm ben je van plan te droppen de komende twee maanden :roflol:

• #6.094
pathetic ;) hoeveel kilo vvm ben je van plan te droppen de komende twee maanden :roflol:

Ik was eigenlijk van plan weer een paar kilo'tjes aan te komen.
Ik heb nog wat kilo's laten liggen op festivals hier en daar, dus ik kan me geen VVM-verlies meer permitteren.

haha hoe doe je dat wel geld hebben en niet werken, lijkt me wel wat..

Loo gaat er weer helemaal voor...hef ze makker!:)

We are proud!:D

Gaat weer goed Loo! Vrouwen zijn voor jou toch een goede motivatie...

De ene keer gebruik je de haat voor je ex voor een stevige training en nu ga je zelfs superdude style extra abs trainen voor je "vriendin"...niet dat je dat nodig hebt, want jij hebt op 16%bf nog abs vanwege je seperatie:mad:

Beter man dat je een chick hebt die je juist een duw in de rug geeft, meestal is dat anders... Nu nog ff de dopeshow d'r uit, en voor je ut weet ben een lekker burgerlijk mannetje hahaha :D

Komen er nog foto's van de kuiten ?
Moeten wel enorme hompen zijn als je 300kg kan toe pressen :D

Verder harde training

Hoe maak je buikspieren trainen leuk eigenlijk, bij mij schiet het er al jaren bij in.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven