AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.062
DONDERDAG

8-reppers week 1.
Mooie training voor in de ochtend. Eigenlijk stond triceps ook op het programma maar te weinig tijd dus die pak ik morgen. Ik had wat last van een zwakke pijnlijke pols, maar die is verdwenen. Van de week al 60kg bb curls en 24kg db curls gepakt zonder problemen, en vandaag ook 20kg side raises zonder slap hangend polsje. Beter!
Jammer van die fail met MP, volgende keer beter focussen.

Schouders

Standing M.P's
12 * 40
8 * 50
8 * 60
5 * 70 (te weinig rompbalans; geen goede vaste basis om te pushen)
10 * 60 (2 legdrive)

Seated front raises (charles glass style)
8 * 16
8 * 20
8 * 20
10 * 16

Standing side raises
8 * 14
8 * 16
8 * 18
10 * 20 (laatste 2 afgekeurd)

Cable side raise
10 * 7,5
10 * 10
10 * 10

Laatst bewerkt:
Netjes gewerkt Loo.
Nogmaals -> je schouders zijn erg sterk :thumbs:

Is ook goed te zien op die backpic

en ik herinner me nu ineens( net aardig wat bier gedronken, dus ik ben een beetje aangeschoten:p) dat een jongen van denk rond de 20 tegen me zei dat 50kg deadliften vééls te zwaar is en dat het zowaar een gevaarlijke exercise is.

"ja man, je verdoet gewoon je hele rug ermee, je kan beter bankdrukken, ja is beter"

precies:rolleyes:

Haha :') , die moet je bij '' citaten van verstandlozen '' zetten imo :').

Njah zo aangeschoten als mij zal het wel niet geweest zijn. Ik ben nu nog half zat.. Had me iets meer moeten inhouden , maar dat is dus niet gelukt :(.

Goed getraint Loo, je heft al serieus hoge gewichten!:D

korte, krachtige schoudertraining Loo, het gaat nog steeds goed hier (afgezien van al het off topic gebazel :P)

60 kg bb curls is wel vervelend zwaar trouwens

Dacht ook dat jij bij zn uni-ding trainde, meende ergens gelezen te hebben dat je alleen apparaten had. ik ga binnenkort ook bij AllIn beginnen, 5 minuutjes van mn nieuwe kamer.
Ja, als je alleen het begin van mij log leest dan kan de verwarring ontstaan inderdaad. Train nu al ruim een jaar bij de all in en heb een cnotract tto augustus 2010, dus zal er oko nog wel even blijven.

Ga je in Zuilen wonen? Als je er komt moet je me ff aanspreken. Ik ben de kleinste ecto die daar rond loopt, kan niet missen.

:roflol:

lekkere pomptraining.

Mooie training Loo, jij bent idd ook kk sterk in je schouders! ;) Keep it up beescht!!

Netjes die MP. Al eens getest hoevel je max daarop is?

Loo, hoe komt het eigelijk dat je BF zo laag blijft gast?

Ben je oorspronkelijk een ecto of gewoon een meso?

• #6.072
Netjes die MP. Al eens getest hoevel je max daarop is?

Die staande MP's gaan me niet zo goed af, ik denk dat m'n 1rm op 85 of 90 zit ofzo. Ik had al zwaar moeite met 8 reps op 70kg. Zittend ben ik veel sterker. Misschien omdat mijn b.w niet zo hoog is. Ik doe hem staand ook veels te weinig, dit is ook eigenlijk pas de eerste keer dat ik in het openbaar toegeef dat het toch wel een goede oefening is voor zowel schouders als core. Ivo is m'n grote drijfveer, sinds ik hem een nette set op 90kg heb zien doen zal en moet ik die staande MP's ook onder controle krijgen!:mad:

Loo, hoe komt het eigelijk dat je BF zo laag blijft gast?

Ben je oorspronkelijk een ecto of gewoon een meso?

Ik ben van oorsprong echt een kk ecto.
Ik word ook nooit dik als ik een tijdje niet op m'n eten let, ik val meteen af als een gek. Het voordeel is dat ik veel en alles kan eten zonder dik te worden. Het nadeel is dat ik meteen kelder als een baksteen als ik m'n voeding verwaarloos. Al moet ik zeggen dat m'n stofwisseling het laatste jaar wel wat aan het veranderen is, ik begin ook wat ouder te worden :o

Ja idd als ivo het kan moet het voor de rest van de wereld ook wel haalbaar zijn.

Ik zie geen MP fail..???

De meesten kunnen zittend een pak meer op MP. Laatste keer deed ik zittend ook 4x70, zal nu wel weer wat meer zijn. Niet echt idee waardoor dat is. Iemand?

• #6.078
Ja idd als ivo het kan moet het voor de rest van de wereld ook wel haalbaar zijn.

Jij komt hier ff in de bodybuildingsectie mij vernederen met je 90kg M.P's
Wordt tijd dat je weer eens seated db presses gaat doen, ben benieuwd wat je daar op pakt.

De meesten kunnen zittend een pak meer op MP. Laatste keer deed ik zittend ook 4x70, zal nu wel weer wat meer zijn. Niet echt idee waardoor dat is. Iemand?

Misschien omdat je dan meer moeite hebt om je lichaam/bar stabiel te houden?

Als de rest van de wereld niet meer op mijn schoduers rust, zet ik ook wel een fatsoenlijke MP neer, haha Maar jah, niks is minder waar, ze vinden het niet leuk meer als er iets boven mijn hoofd gebeurt :( daarom, fail of niet, 70 kilo daar kan ik van dromen...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven