gta4jwz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 227
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
huh waar train jij dan?Wanneer kom je nou eens in de all-in trainen heaumeau?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
huh waar train jij dan?Wanneer kom je nou eens in de all-in trainen heaumeau?
en ik herinner me nu ineens( net aardig wat bier gedronken, dus ik ben een beetje aangeschoten) dat een jongen van denk rond de 20 tegen me zei dat 50kg deadliften vééls te zwaar is en dat het zowaar een gevaarlijke exercise is.
"ja man, je verdoet gewoon je hele rug ermee, je kan beter bankdrukken, ja is beter"
precies![]()
.Ja, als je alleen het begin van mij log leest dan kan de verwarring ontstaan inderdaad. Train nu al ruim een jaar bij de all in en heb een cnotract tto augustus 2010, dus zal er oko nog wel even blijven.Dacht ook dat jij bij zn uni-ding trainde, meende ergens gelezen te hebben dat je alleen apparaten had. ik ga binnenkort ook bij AllIn beginnen, 5 minuutjes van mn nieuwe kamer.

Netjes die MP. Al eens getest hoevel je max daarop is?

Loo, hoe komt het eigelijk dat je BF zo laag blijft gast?
Ben je oorspronkelijk een ecto of gewoon een meso?

Ja idd als ivo het kan moet het voor de rest van de wereld ook wel haalbaar zijn.

Ja idd als ivo het kan moet het voor de rest van de wereld ook wel haalbaar zijn.
De meesten kunnen zittend een pak meer op MP. Laatste keer deed ik zittend ook 4x70, zal nu wel weer wat meer zijn. Niet echt idee waardoor dat is. Iemand?