- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij had medicijnen voor epilepsie nadat een hersentumor verwijderd is.
Hij was eigenwijs en heeft ze nooit ingenomen. Nu ziet hij toch het nut er wel van in. Ik ook trouwens. Ik was wel blij dat ik als een p*ssy heb gedeadlift vrijdag en dus geen spierpijn had; 85kg op je schouders in de vorm van een lijk is best zwaar.
Shit happens, hoe gaat het met je voeding in de vakantie?
Das minder man. Naja je hebt wat aan je trainingen gehad![]()
Dat zuigt wel om mee te maken man, al met al toch wel goed afgelopen gelukkig.
Da's wel even schrikken geweest Loo'tje...
Hopelijk houd hij er niets aan over.
Laten we met z'n allen iedere dag enkele gebeden aan hem wijden, en de Heere vragen te waken over zijn welzijn. :holyHummer:
wilde net zeggen. mensen die niet meewerken zijn kk zwaar.
sterkte ermee.
Maar eind goed al goed.ga je dit weekend nog het destructieve katabole addict levensstijl voortzetten bij zomerkriebels?![]()
Alweer bekomen van de schrik en hersteld van de human lift?
Het is weer tijd Loo, HARDCORE-tijd..![]()
Je vriendin was toch niet zo van de drugs, of heeft ze het niet door als je gebruikt?
Klopt ze drinkt niet eens.
Maar het is niet zo dat ik zelf elk weekend kort ben van de dope, valt best mee. Maar in die paar weken dat ze met mij omgaat is ze wel van een leek naar een ervaringsdeskundige gegaan op gebied van narcotica en dan in het bijzonder de economische tak. Daar hebben we het ook al over gehad in onze relatie-counseling ik trek m'n handen ook volledig van dergelijke activiteiten af vanaf heden.

Klopt ze drinkt niet eens.
Maar het is niet zo dat ik zelf elk weekend kort ben van de dope, valt best mee. Maar in die paar weken dat ze met mij omgaat is ze wel van een leek naar een ervaringsdeskundige gegaan op gebied van narcotica en dan in het bijzonder de economische tak. Daar hebben we het ook al over gehad in onze relatie-counseling ik trek m'n handen ook volledig van dergelijke activiteiten af vanaf heden.

verklaart ook meten die pakjes die je nooit ontvangen hebt![]()
verklaart ook meten die pakjes die je nooit ontvangen hebt
of was dat 100 liter gbl?
Ik had gehoopt die 8 x 110 te klaren zonder dat
iemand z'n vingertjes bij de stang moest houden. Misschien zijn de bankdruk-goden me volgende week gunstiger gezind.
Efin ik ga ff een training posten dan lijkt het net of er nog getraind wordt hier.