Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Shit happens, hoe gaat het met je voeding in de vakantie?

Das minder man. Naja je hebt wat aan je trainingen gehad ;)

Dat zuigt wel om mee te maken man, al met al toch wel goed afgelopen gelukkig.

Da's wel even schrikken geweest Loo'tje...
Hopelijk houd hij er niets aan over.
Laten we met z'n allen iedere dag enkele gebeden aan hem wijden, en de Heere vragen te waken over zijn welzijn. :holyHummer:

ga je dit weekend nog het destructieve katabole addict levensstijl voortzetten bij zomerkriebels? :D

Hij had medicijnen voor epilepsie nadat een hersentumor verwijderd is.
Hij was eigenwijs en heeft ze nooit ingenomen. Nu ziet hij toch het nut er wel van in. Ik ook trouwens. Ik was wel blij dat ik als een p*ssy heb gedeadlift vrijdag en dus geen spierpijn had; 85kg op je schouders in de vorm van een lijk is best zwaar.

wilde net zeggen. mensen die niet meewerken zijn kk zwaar.

sterkte ermee.

Alweer bekomen van de schrik en hersteld van de human lift?

Het is weer tijd Loo, HARDCORE-tijd..:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.168
Shit happens, hoe gaat het met je voeding in de vakantie?

Zwaar verk*nkerd. Als ik het weekend goed doorkom dan gaat de week ook goed, maar het is nu iedere keer dweilen met de kraan open. Merk het ook aan m'n stofwisseling, die gaat weer naar beneden.

Das minder man. Naja je hebt wat aan je trainingen gehad ;)

Dat zuigt wel om mee te maken man, al met al toch wel goed afgelopen gelukkig.

Da's wel even schrikken geweest Loo'tje...
Hopelijk houd hij er niets aan over.
Laten we met z'n allen iedere dag enkele gebeden aan hem wijden, en de Heere vragen te waken over zijn welzijn. :holyHummer:

wilde net zeggen. mensen die niet meewerken zijn kk zwaar.

sterkte ermee.

Thanks gasten, het was wel ****ed up ja.
Ik moest bijna huilen toen hij eenmaal wegging voor de scan, gelukkig heeft ie het niet gezien want dan was hij erachter gekomen dat ik toch wat om hem geef. :D Maar eind goed al goed.

ga je dit weekend nog het destructieve katabole addict levensstijl voortzetten bij zomerkriebels? :D

De eerste smsje kwamen het begin van de week al binnen ja;

"ouwe we gaan naar de k*nker" "yo alles naar de kloooooooooooote"

etc.

Ik heb een vermoeden dat het weer een kansloze zaterdag wordt ja, al ben ik wederom van plan rustig aan te doen. Rockit was ook een beetje uit de hand gelopen omdat m'n saldo daar omhoog schoot dus ik vond het nodig om de hele dag door in hoog tempo dure mix-drankjes te drinken, dat was ik op zomerkriebels niet van plan.

Alweer bekomen van de schrik en hersteld van de human lift?

Het is weer tijd Loo, HARDCORE-tijd..:o

Akkoord ga nu borst pakken.

Je vriendin was toch niet zo van de drugs, of heeft ze het niet door als je gebruikt?

• #6.170
Je vriendin was toch niet zo van de drugs, of heeft ze het niet door als je gebruikt?

Klopt ze drinkt niet eens.
Maar het is niet zo dat ik zelf elk weekend kort ben van de dope, valt best mee. Maar in die paar weken dat ze met mij omgaat is ze wel van een leek naar een ervaringsdeskundige gegaan op gebied van narcotica en dan in het bijzonder de economische tak. Daar hebben we het ook al over gehad in onze relatie-counseling ik trek m'n handen ook volledig van dergelijke activiteiten af vanaf heden.

Maar het is niet zo dat ik zelf elk weekend kort ben van de dope, valt best mee. Maar in die paar weken dat ze met mij omgaat is ze wel van een leek naar een ervaringsdeskundige gegaan op gebied van narcotica en dan in het bijzonder de economische tak. Daar hebben we het ook al over gehad in onze relatie-counseling ik trek m'n handen ook volledig van dergelijke activiteiten af vanaf heden.

des te harder de terugval als het ooit eens uit gaat..... :p:p:p:p
dat worden nog verhalen ;)

verklaart ook meten die pakjes die je nooit ontvangen hebt:D

of was dat 100 liter gbl?

Laatst bewerkt:
GBL moet je uit rusland halen volgens mijn vroegere huisgenoot (die volgend weekend gaat trouwen met een zwanger speedmeisje).

Damn Loo, klinkt allemaal heftig ... vage boel.

Trouwens, stoppen met dope kerel? Goh, ik heb dat enkele jaren terug gedaan en denk
nu nog vaak tijdens een avondje om heerlijk krom te gaan :p

• #6.176
verklaart ook meten die pakjes die je nooit ontvangen hebt:D

of was dat 100 liter gbl?

Dat was ff zuur ja.
En ik ben nou weer genaaid ik krijg nog een aanzienlijk bedrag van een allochtone broeder; "is goed zagbie morgen bel ik je wholla je krijgt die doekoe je weet toch a zagbie ik ben geen kleine jongen ik maak geen grappen" En een dag later is die viespeuk op vakantie gegaan naar Marrokko, hij is al weken weg. En binnenkort ben ik een maand op vakantie. Dus ik hoop dat ik rond kerst m'n geld heb.

Efin ik ga ff een training posten dan lijkt het net of er nog getraind wordt hier.

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

WOENSDAG

Ik had gehoopt die 8 x 110 te klaren zonder dat
iemand z'n vingertjes bij de stang moest houden. Misschien zijn de bankdruk-goden me volgende week gunstiger gezind.

Got my wish, mission accomplised.
Redelijke training gezien de omstandigheden, op zich mag ik niet klagen maar zoals MarcJ al eerder opviel; het is gewoon trainen op onderhoud of iets eronder zelfs. Maarja betere tijden breken wel weer aan.
Verder wel weer last van een pijnlijke schouder, ik denk dat het weekend verkeerd gelegen heb of toch verkeerd m'n zwagertje getild vandaag merkte ik het ineens met autorijden + trainen. ff in de gaten houden en die oefeningen weer doen van de schoudertherapeut.

Borst

Bankdrukken
8 * 60
10 * 100
8 * 110
8 * 100
10 * 80 (slow reps)

Schuindrukken
8 * 60
8 * 80 (1spot)
8 * 80 (2spot)
8 * 80 (2spot)
8 * 60

Standing cable fly's
8 * 15
8 * 17,5
8 * 20
12 * 15

Biceps

Barbell curls
10 * 30
8 * 40
8 * 50
8 * 50
10 * 40 (slow negatives)

Seated db curls
8 * 16
8 * 20 (schouderpijn)
12 * 12
12 * 12

Voeding

Dramatisch

Hmh..best een nette training Loo.

Ik weet dat mijn raad niets betekent maar pas op met die schouder, je weet zelf waarschijnlijk wel hoe k*t het is als je daaraan een blessure hebt:(.

Jammer van de voeding, misschien valt het nog goed te maken?:)

Kortom, mooie korte training.

Hey, leuk dat je toch je BP doel hebt gehaald.
Het ziet er verder erg sterk uit!

Voeding: dramatisch is niet zo erg, het is toch vakantie dus dan boeit het niet. Als het september is gewoon weer netjes doen. Succes verder.

haha je weetz...

goede verhalen weer.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven