- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omdat elke spiergroep wat meer rust krijgt tussen de oefeningen,
Hey, leuk dat je toch je BP doel hebt gehaald.
Het ziet er verder erg sterk uit!
Voeding: dramatisch is niet zo erg, het is toch vakantie dus dan boeit het niet. Als het september is gewoon weer netjes doen. Succes verder.
goed gewerkt Loo, zeker geen toeval dat je pecs + biceps traint? (ivm je chickie) Je houd ut nu al akelig lang vol.... Straks raken we je definitief aan haar kwijt....
Zie je het al voor je? Vastgeroest op de bank, met een verhoudinging met je afstandsbediening, hahaha![]()
dit nummer onder de douche aan het meezingen was;Loo probeer eens op zo'n dag te siwtchen tussen spiergoepen.... dus bors./biceps.borst/biceps
weet zeker dat je dan die p*ssy ass weights op de incline om hoog krijgt, gewoon omdat elke spiergroep wat meer rust krijgt tussen de oefeningen, probeer het eens, denk dat het je goed zal doen
Het is nog steeds beter dan het merendeel van wat ik hier voorbij zie komen, maar ik weet dat het nog te weinig is, misschien net genoeg voor onderhoud...
Het loopt nog steeds uit de hand inderdaad, het wordt steeds moeilijker voor me om haatdragend te zijn. Ik ben van nature best een gevoelloze hufter maar langzaam glipt deze levensstijl uit m'n handen. Vanmorgen werd ik gewoon wakker terwijl "m'n schatje"dit nummer onder de douche aan het meezingen was;
http://www.youtube.com/watch?v=YoSB...8C6035F9D&playnext=1&playnext_from=PL&index=1
Dat is gewoon een hele geniepige manier van indoctrinatie richting een positive way of thinking.
Mooi woord voor galgje trouwens; indoctrinatie.
Ik heb daar al vaker over nagedacht, zeker omdat ik o.a jou dat weleens heb zien doen. Het voordeel is dat je meer rust hebt. Het nadeel is dat je een gedeelte van het effect van de training, zijnde bloedvolume, mist.
Als je kijkt naar het herstel van ATP + CP dan is het overgrote merendeel binnen 2 min herstelt (90 % ofzo). Een rust van 2min tussen de sets zou dus voldoende moeten zijn de energieleverantie weer bijna tot 100 % te laten hervullen. Met oogpunt daarop is het niet echt nodig om te wisselen van spiergroep tussen de oefeningen. Ik vraag me af of het echt een significante verbetering geeft in kracht en stress op de vezels om zoveel rust tussen de oefeningen te houden...
Maargoed dit zijn maar uit de lucht gegrepen theorieën, iedereen die er een zinvolle mening over heeft post hem hier.
Ik ga het misschien wel een keer proberen, ben alleen bang dat ik wat pomp cq warmte in de te trainen spiergroep mis als ik teveel pauze tussen de oefeningen laat.
Eens met Loo, zal waarschijnlijk geen verschil uit maken. 2 min is precies goed om je energie levels weer op peil te brengen.
( incline bp inplaats van flat.
En het spierglycogeen dat vermindert? Zenuwstelsel dat door vermoeidheid minder goed functioneert?
Spierglycogeen is niet in staat zo snel te herstellen, dat gaat over een aantal dagen. Je hoeft niet te verwachten dat je een oefening voor borst doet, en dan eentje voor rug, en dan weer een voor borst en dat in die tussentijd de glycogeenlevels significant hersteld zijn.
Als je je glycogeenlevels wilt supercompenseren dan is het juist verstandig een hoger volume in korte tijd te draaien; meer reps en kortere pauzes. Dan trek je ze sneller leeg = meer supercompensatie erna.
Zenuwstelsel herstelt ook niet zo snel gok ik...

ik lees hier een hoop theorieën en een hoop invalshoeken van benadering, fine by me! Maar dit is ook een persoonlijk iets. ik merkte zelf altijd dat als ik 2-3-4-5 oefeningen borst achter elkaar deed ik na de 2de oefening niet meer effectief kon knallen. ik verzuurde als een gek. en verzuring is hardcore, verzuring is gaaf, maar verzuring is maar 1 van de groeifactoren. anderen zijn volume en gewicht. samen geven ze intensiteit. Ik HAAT verzuring en ik vind verzuring contra productief. er is niks k*tters dan 50 kilo te moeten schuindrukken met dumbbells NADAT je net 120 plat gedrukt hebt. Dus doe ik er een rug oefening tussen. Waarom? Omdat ik de 50 kilo schuin dan wel haal. Ja goed, de pomp is wat minder, maar als je 3 scheppen crack op hebt krijg je nog een pomp van het rukken. als ik ze direct doe haal ik de 50 niet, en dus haal ik me gewicht niet, dé stressfactor in mijn ogen. en uiteindelijk haal ik me volume ook niet. En dus minder trainingsprikkel en minder hypertrofie.
Daarom doe ik ze switchen. ik wil geen blessures of overbelaste pezen, ik wil kunnen knallen en elke oefening 'fris' beginnen. Ik raad het je aan. **** it.. ik doe 12 reppers omdat jij ze aanraadt.... tijd dat je eens wat van mij aanneemt![]()

Kun je niet bij XXL Nutrition gaan werken MarcJ? Crack it's simply Amazing.
En het spierglycogeen dat vermindert? Zenuwstelsel dat door vermoeidheid minder goed functioneert?
Lol @ inderdaad, vandaag ook met een litertje melk tijdens de training en ging gelijk beter had ik het gevoel