Stuk zwaarder hé met deadstop!
Ik ging dat ik toen overging met deadstop helemaal kapot de eerste keer..
ff een vraagje waarom pak je op elke oefening maar 1 werksetje?
Vooral met deadlift is toch gewoon een oefening waar je minstens 3 werksets voor moet doen.
goede training, 3 werksets hoeft niet, je kan dan minder zwaar gaan, je kan wss geen 3*8*140 doen maar pakt van 130.,...
Vroeg ik me ook al af
Die deadstop is zeker veel zwaarder, terwijl ik eigenlijk dacht dat een "touch and go" zwaarder was. ****ING WRONG!!!
De eerste rep vond ik altijd het zwaarst bij een dl. Nu heb ik 8x een eerste rep binnen 1 set

Maar maakt niet uit het is voor een hoger doel; uiteindelijk die kilo's omhoog brengen.
Vakantie brengt hopelijk toch niet de updates van dit topic in gevaar?
Ik heb niet echt de behoefte om met 30 graden een internetcafe op te zoeken. De kans is groter dat ik dan ergens op een strandbedje lig met een lekker chickie (oh nee geintje ik heb een vriendin) en een baco'tje.
Maar ik geloof dat iemand zo'n iphone mee heeft dus dan kan ik af en toe wel ff online komen om te vertellen of ik al een SOA heb opgelopen.
whahahaha
PS: Vreten ook lekker op orde zie ik, mooi Loo!
Ja ik ga deze week weer ff een refeed houden. M'n stofwisseling is helemaal verdoet die moet weer ff omhoog gebracht worden ook.
Kun je niet beter gewoon een ****ing dikke kuur nemen ipv al die k*t supps?
hehe, eindelijk degelijk advies.
In principe is dat het beste advies wat je iemand kunt geven die echt groot wilt worden ja. Voor mij is het helemaal een win-win situatie, want als ik kuur dan kan ik niet drinken en als ik niet drink dan ga ik ook niet uit.
Niet drinken + kuren = dubbele hoeveelheid gains.
Echter het is niet mijn doelstelling om een beest te worden, en dan nog; het ergste wat mij kan gebeuren is makkelijk groeien. Ik moet af en toe kelderen om weer onderaan de berg te komen. Als ik bovenop sta dan gaan alle remmen los.

Ik sta nou weer bijna onderaan, dat staat dus weer garant voor een aantal maanden hardcoreheid.
Hehehe.
Daar gaat het uiteindelijk om bij de deadlift, een dikke 1RM krijgen, hoeveel reps je erna kan met een touch & go is eigenlijk van geen belang.
Sterke pendlay rows trouwens.
Klopt. Die pendlay rows zijn trouwens ook ****ing zwaar, zelfde verhaal als een deadstop met dl. Gewone bor's pak ik vrij makkelijk 120kg, met pendlay rows kan ik dat ff lekker vergeten.
WOENSDAG
Yo bro's, ik ga een half uurtje op de crosstrainer, daarna;
Hanging leg raises
4 * 20hh
Hanging knee raises
3 * 15hh
Crunches
4 * 20hh
Post work out meal;
150gram rijst met 250gram gerookte makreel.
En daarna ff bijbruinen ergens langs de waterkant.
Succes voor iedereen die de hele dag achter z'n pc zit te werken. ****ed up.