AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb een foutje gemaakt ik heb 100 dianabol pillen verkocht voor xtc.
Twee weken terug nam ik een "schijnbaar" dianabol pilletje voor het trainen maar ik liep alleen maar te spacen en te lachen in de gym, ik snapte er niks van.
Totdat die gozer belde waar ik eerder aan verkocht had; hij werd niet kort van die pillen maar hij had wel een brute bulkkop gekregen, dikke puisten in z'n nek en drie deuren, en twee beeldschermen, de hond van de buren en z'n vriendin in elkaar getrapt omdat hij zich irriteerde.

En toen viel het kwartje, ik herken die symptonen, ik heb per ongeluk die shit verwisseld.

:roflol:

mooi geschreven pik!

Twee weken terug nam ik een "schijnbaar" dianabol pilletje voor het trainen maar ik liep alleen maar te spacen en te lachen in de gym, ik snapte er niks van.
Totdat die gozer belde waar ik eerder aan verkocht had; hij werd niet kort van die pillen maar hij had wel een brute bulkkop gekregen, dikke puisten in z'n nek en drie deuren, en twee beeldschermen, de hond van de buren en z'n vriendin in elkaar getrapt omdat hij zich irriteerde.

En toen viel het kwartje, ik herken die symptonen, ik heb per ongeluk die shit verwisseld.

:roflol::roflol:
Ghehe.. heb je nog wat van die gasten gehoord :D

verder gewoon goeie training

Lekkere training Loo! :p
Mooie ontdekking ook over je pilgebruik. :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.224
Nou Loo. Volgende keer maar gewoon die noxplode erin gieten he kerel.

Scheelt dat zoveel bij je?

Nee het was puur sarcasme.

Om eerlijk te zijn heb ik expres geen no-xplode genomen omdat ik van te voren al wist dat ik last van m'n schouder ging krijgen.
Maar ik heb nou wel een scoop pre-work out genomen voor m'n rugtraining.
to be continued, ga nu trainen na ff wat filmpjes op md tv gekeken te hebben.
Moge de heer me genadig zijn en een pijnvrije training geven....

Om eerlijk te zijn heb ik expres geen no-xplode genomen omdat ik van te voren al wist dat ik last van m'n schouder ging krijgen.

Als je pijn voelt is het gewoon over and done Loo. Niets forceren.

en probeer eens om en om pik, zeker bij zoiets als rug

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

OMG daar heb je hem weer met zijn 5 karma punten!!!! OMG OMG

dit is het BB hok he, niet het glossy forum :p

• #6.229
DINSDAG

Op zich viel het redelijk mee, ik kon niet echt geforceerde reps maken maar in principe is dat niet zo erg, let's keep it nice and tight. Alleen bij small grip pull downs en bent over side raises voelde ik duidelijk inklemming. Maakt niet uit beter een rustig setje dan helemaal geen setje. Deadlift puur op techniek gepakt, viel vies tegen op de "nieuwe manier";

Om eerlijk te zijn doe ik bij deadlift ook altijd "bouncen". Ik laat hem wel klappen op de grond maar ik ga direct weer omhoog. Ik heb de laatste keer geprobeerd om een seconde rust te houden tussen de reps en dat was 10x zwaarder :o

Het probleem is vaak bij mensen die alleen maar lopen te bounchen is dat ze misschien 10 reps met een 200kg deadlift kunnen maken, terwijl ze geen beweging in de 220kg krijgen. Je bouwt weinig starting strenght op.

goede post, je noemt precies mijn voorbeeld op.
Met 180 kan ik gewoon reps maken maar 200kg komt nauwelijks los van de grond.
Daarom ga ik nu anders deadliften, dat zal m'n e-status niet ten goede komen omdat ik lager in gewicht moet maarja....het moet maar.

Rug

Deadlift (1sec deadstop)
8 * 60
8 * 100
8 * 120
8 * 140
12 * 100 (pompen je weet zelf!)

Pendlay rows
8 * 60
8 * 80
8 * 100
8 * 60 (1sec sqeeze and hold)

Wide grip pull ups (iets assisted)
4 * 8 * bw

Small grip pull downs
8 * 50
8 * 65
8 * 80
8 * 65

Bent over side raises
Pijn

Traps

Barbell shrugs (1sec hold)
12 * 70
12 * 110
12 * 120
12 * 120

Dumbbell shrugs
12 * 34
Ook lichte inklemming, stoppen maar voor de zekerheid.

Voeding

Het driedubbele in vergelijking met afgelopen dagen

10.00 bord brinta
11.00 banaan + whey shake
13.00 4 boterhammen + 5 eieren (vit C + multi)
15.00 4 mueslirepen + whey shake
18.00 bord pasta + 300 gram pangafilet (biergist + vit E + visolie)
pre-work out 1,5 scoop no-xplode
19.00 trainen
post-work out whey shake + dextrose
21.30 150gram rijst + 250gram kipfilet (biergist + vit C)
23.00 500gram kwark + klein handje noten (visolie)

Stuk zwaarder hé met deadstop!
Ik ging dat ik toen overging met deadstop helemaal kapot de eerste keer..

ff een vraagje waarom pak je op elke oefening maar 1 werksetje?
Vooral met deadlift is toch gewoon een oefening waar je minstens 3 werksets voor moet doen.

goede training, 3 werksets hoeft niet, je kan dan minder zwaar gaan, je kan wss geen 3*8*140 doen maar pakt van 130.,...

Vakantie brengt hopelijk toch niet de updates van dit topic in gevaar?

whahahaha :D

PS: Vreten ook lekker op orde zie ik, mooi Loo!

Kun je niet beter gewoon een ****ing dikke kuur nemen ipv al die k*t supps?

DINSDAG

Op zich viel het redelijk mee, ik kon niet echt geforceerde reps maken maar in principe is dat niet zo erg, let's keep it nice and tight. Alleen bij small grip pull downs en bent over side raises voelde ik duidelijk inklemming. Maakt niet uit beter een rustig setje dan helemaal geen setje. Deadlift puur op techniek gepakt, viel vies tegen op de "nieuwe manier";

Rug

Deadlift (1sec deadstop)
8 * 60
8 * 100
8 * 120
8 * 140
12 * 100 (pompen je weet zelf!)

Hehehe. :D
Daar gaat het uiteindelijk om bij de deadlift, een dikke 1RM krijgen, hoeveel reps je erna kan met een touch & go is eigenlijk van geen belang.

Sterke pendlay rows trouwens. :cool:

• #6.239
Stuk zwaarder hé met deadstop!
Ik ging dat ik toen overging met deadstop helemaal kapot de eerste keer..

ff een vraagje waarom pak je op elke oefening maar 1 werksetje?
Vooral met deadlift is toch gewoon een oefening waar je minstens 3 werksets voor moet doen.

goede training, 3 werksets hoeft niet, je kan dan minder zwaar gaan, je kan wss geen 3*8*140 doen maar pakt van 130.,...

Die deadstop is zeker veel zwaarder, terwijl ik eigenlijk dacht dat een "touch and go" zwaarder was. ****ING WRONG!!!
De eerste rep vond ik altijd het zwaarst bij een dl. Nu heb ik 8x een eerste rep binnen 1 set :( Maar maakt niet uit het is voor een hoger doel; uiteindelijk die kilo's omhoog brengen.

Vakantie brengt hopelijk toch niet de updates van dit topic in gevaar?

Ik heb niet echt de behoefte om met 30 graden een internetcafe op te zoeken. De kans is groter dat ik dan ergens op een strandbedje lig met een lekker chickie (oh nee geintje ik heb een vriendin) en een baco'tje.
Maar ik geloof dat iemand zo'n iphone mee heeft dus dan kan ik af en toe wel ff online komen om te vertellen of ik al een SOA heb opgelopen.

whahahaha :D

PS: Vreten ook lekker op orde zie ik, mooi Loo!

Ja ik ga deze week weer ff een refeed houden. M'n stofwisseling is helemaal verdoet die moet weer ff omhoog gebracht worden ook.

Kun je niet beter gewoon een ****ing dikke kuur nemen ipv al die k*t supps?

hehe, eindelijk degelijk advies.

In principe is dat het beste advies wat je iemand kunt geven die echt groot wilt worden ja. Voor mij is het helemaal een win-win situatie, want als ik kuur dan kan ik niet drinken en als ik niet drink dan ga ik ook niet uit.
Niet drinken + kuren = dubbele hoeveelheid gains.

Echter het is niet mijn doelstelling om een beest te worden, en dan nog; het ergste wat mij kan gebeuren is makkelijk groeien. Ik moet af en toe kelderen om weer onderaan de berg te komen. Als ik bovenop sta dan gaan alle remmen los. :rolleyes: Ik sta nou weer bijna onderaan, dat staat dus weer garant voor een aantal maanden hardcoreheid.

Hehehe. :D
Daar gaat het uiteindelijk om bij de deadlift, een dikke 1RM krijgen, hoeveel reps je erna kan met een touch & go is eigenlijk van geen belang.

Sterke pendlay rows trouwens. :cool:

Klopt. Die pendlay rows zijn trouwens ook ****ing zwaar, zelfde verhaal als een deadstop met dl. Gewone bor's pak ik vrij makkelijk 120kg, met pendlay rows kan ik dat ff lekker vergeten.

WOENSDAG

Yo bro's, ik ga een half uurtje op de crosstrainer, daarna;

Hanging leg raises
4 * 20hh

Hanging knee raises
3 * 15hh

Crunches
4 * 20hh

Post work out meal;
150gram rijst met 250gram gerookte makreel.

En daarna ff bijbruinen ergens langs de waterkant.

Succes voor iedereen die de hele dag achter z'n pc zit te werken. ****ed up.

Waarom probeer je geen rear delt row of face pull oid voor je achterkant schouders?

Sterke training trouwens. Zeker die Pendlay's. Ik heb er de grootste moeite mee :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven